Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Hans bastanta batong

Männen möttes upp i en park och bestämde sig för att gå hem till ena mannens lägenhet. Väl hemma i lägenheten såg Hans hur Petters byxor sakta kanade neråt. Hans själv knäppte då upp skärpet och drog ner sina egna byxor. Petters stora mörka händer smekte sakta Hans rygg och drog sig nedåt rumpisen. Kalsongerna åkte av och deras tröjor lika så. Batongerna stod rakt upp, en mörk och en vit som snö.

- Faaan Hans, jag har tvättid, vi måste ner till tvättstugan, sa Petter. De tog var sin morgonrock och sprang ner för trapporna och in i tvättstugan. Männen som fortfarande var rätt upphetsade tog av sig morgonrockarna och Hans ställde sig mot en ful och smutsig tvättmaskin medan Petter sakta förde in sin batong in i Hans anal.

Det hördes ett knackande på dörren och en gråhårig dam kom in i tvättstugan.
- Ojdå, hejsan, skrockade tanten. Stör jag?
- Åh nejdå, kom och var med, svarade Petter och vände sig mot tanten. Hans tog tag i hennes klänning och drog sönder den. Sedan var det Hans tur att föra in sin batong i någons anal och den här gången var det damens tur att bli knullad.

Skriven av: okänd

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren