Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Helt utan hämningar nu

Jag börjar med att berätta att jag aldrig haft sex med en man. Min fd fru (Annelie) var så kåt och lite dominant. Det var hon som introducerade mig i anala lekar b.la. Analt ,på mig. Bara på mig. Hennes fick jag bara lukta på. Och det gjorde jag , mer än gärna. Innan jag berättade för henne så luktade och slickade jag i hennes smutsiga trosor i ett år ca. Dom var ljuvliga. Jag anade det. Du eller min son och hans vän. Hur? En del trosor var nästan rena . Att slicka i hennes vackra fitta otvättad , tre dygn, då jag särar dom gyllen bruna fittläpparna mmm ..ljudet....det smackar...lukten , herregud vad underbart.. fittköttet röd som oxfile, på rygg , med uppdragna ben så man hennes fötter, fotsulor, målade tånaglar. Fittan är såsig . Ingen vattnig äcklig tvålfitta. Jag suger på en fittläpp i taget. Vispar runt med tungan långt upp fittan. Hon fyller min mun med sås, jag rullar den i munnen. Åhh vilken fyllig och snuskig smak. Jag drar skäppan till bristningsgränsen, trycker in tre fingrar i fittan, suger in klitoris i min mun. Tokpullar fittan samtidigt som tungan piskar klitoris. Två minuter senare, ylar hon och fittan sprutar , ordentligt. Jag trodde hon kissade första gången. Nu ...nu måste jag runka ut lite sperma. Blev så kåt. Jag berättar om analsexet sen. Mmm...

Skriven av: lars

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

På andra plats denna veckan: