Publicerat
Kategori: Relationer noveller

I en annan av världar part 5

Adam

Jag går ner för trappan med lite vingliga steg och håller hårt i mina tre nyfixade spliffar.
Jag och Josef hade tänk dela på dom, men han är kvar uppe i mitt sovrum och hånglar loss med Pernilla.
Så fort jag kommer ner för trappan ser jag en förtvivlad Ylva rusa in i vardagsrummet med tårarna forsande.
Jag blir orolig, även om jag fortfarande är sur på henne har vi varit vänner så himla länge och jag bryr mig om henne.
Ylva stannar tvärt och ser sig omkring, verkar väldigt vilsen.
Bestämt vinglar jag fram till henne och kramar om henne bakifrån.
Hon vänder sig om och gråter mot min axel.
”Ylva...vad är det? Vad har hänt?”
Hanna dyker upp bredvid oss och lägger en hand på Ylvas huvud.
”Vad händer?”, frågar hon.
”Jag vet inte”, svarar jag förvirrat.
Ylva säger ingenting, så jag föreslår att hon ska följa med mig och Hanna ut och röka.
Hon nickar långsamt och Hanna leder henne efter mig genom matsalen och ut genom köksdörren.
Som allra hastigast kan jag se Linnea skynda förbi oss med blicken ner i golvet, så jag förstår att dom har bråkat av någon anledning.
Väl ute på den lilla stentrappan slår vi oss ner och jag tänder en av spliffarna.
Först när vi har rökt upp den öppnar Ylva munnen och förklarar vad som hänt.
”Skojar du med mig?”, får jag ur mig. ”En tjej i röd klänning?”
”Rosie”, säger Hanna och nickar mot mig.
”Vadå?”, frågar Ylva och ser förvirrat på oss. ”Vad är det med henne?”
”Hon är ett jävla rovdjur”, säger Hanna med avsmak i rösten.
Rosie är vår gemensamma kompis som vi kom i vårt liv när Lasses son Gustaf bodde hos oss, dom var tillsammans.
Det är inte direkt någon hemlighet inom familjen att Rosie gav sig på Hanna rätt tidigt och nästintill våldtog henne flera gånger.
Och det var därför Gustaf flyttade till sin mamma i Norrland.
Så det är väl egentligen rätt skumt att vi fortfarande umgås med henne, men hon har trots allt sina snälla stunder.
”Jo, jag har förstått detta...”, muttrar Ylva. ”Men åh...Nästa spliff?”
Jag gör som hon ber om och tänder ännu en spliff, smaken av hasch bränner i halsen.
Ylva rycker den ifrån mig innan jag knappt tagit ett fullt bloss.
”You are aggressive tonight, girl”, säger Hanna och lägger en hand på hennes lår.
Hela mitt huvud snurrar och jag ser Linnea framför mig när jag blundar.
I mitt påverkade tillstånd får jag för mig att jag vill se henne blodig, blodig och sönderslagen.
”Jag vet fan inte vad Linnea håller på med, Ylva”, säger jag när Hanna räcker tillbaka spliffen till mig och jag blossar hungrigt på den. ”Jag var sur på dig för att du tog henne ifrån mig, men nu tycker jag bara synd om dig för att du också skulle behöva falla offer för hennes manipulativa sätt att ge falska förhoppningar. Jävla as.”
”Ja, det är precis vad hon gör, ger falska förhoppningar! Och sedan ändrar hon sig plötsligt och så är hon bara borta...”
Det gör verkligen ont i mig att Linnea behandlade Ylva precis lika illa som hon behandlade mig.
Hon har svikit oss båda på så många olika plan.
Vi har förlorat både vår bästa barndomsvän och vår flickvän på mindre än en månad.
Eller, vi kanske inte har förlorat henne, men det gör fan så ont ändå.

När jag kommer in i huset igen spelas Alphavilles Forever Young på lagom hög volym och jag plockar fram en folköl ur kylskåpet, det för nog bli nattens sista.
Klockan börjar närma sig tre och egentligen tycker jag att folk kan dra hem snart.
Mamma och Lasse kommer hem från hans föräldrar i morgon förmiddag och visserligen brukar dom inte bry sig så mycket om ifall det är feststökigt hemma när dom varit borta, men jag tror inte att dom skulle bli så glada om det låg en massa däckade människor lite varstans i huset.
Så jag fortsätter in i vardagsrummet, hittar Josef i en av sofforna och slår mig ner bredvid honom och Anton.
Vi snackar lite medan vi dricker upp våra öl och sedan hjälper dom mig att få ut folket ur huset.
Tyvärr har vissa personer redan däckat och är helt omöjliga att väcka, men antingen jag, Josef eller Anton har deras nummer så vi bestämmer att vi ska ringa dom tidigt i morgon och dom be pallra sig upp och fly fältet.
Innan killarna lämnar huset för att gå in till stan fixar Josef några spliffar till mig och ger mig en påse grönt som jag stoppar i jeansfickan.
”Jag cashar så fort jag får pengar, Seffa”, säger jag.
”Det är bara tre gram så det är lugnt”, säger han och lägger en hand på min axel. ”Du bjöd ju på öl!”
Tacksamt ger jag honom en snabb kram, säger hej då till Anton och går upp för trappan.
Jag knackar på Hannas dörr och frågar om hon vill ha en spliff.
Till min stora förvåning är hon helt naken när hon öppnar dörren på glänt.
Men jag blir inte lika förvånad över att Ylva också är inne i min lillasysters rum.
Det har legat i luften hela kvällen, och kändes nästan mellan dom när vi satt ute och rökte.
Och jag ser mycket hellre att Ylva är med Hanna än att hon blir överkörd av Linnea gång på gång.
Även om Hanna är rätt så vild med sitt himla temperament så är hon ändå genomsnäll.
Jag låter tjejerna klä på sig lite innan jag joinar dom i rummet.
Vi halvligger i Hannas säng och babblar en stund, delar på två spliffar.
Sedan blir det dags för mig att rusa om jag ska hinna med Göteborgsbussen in till stan.
Jag ska nämligen hem till Lina, hon kunde inte vara med på festen för hon ville hellre ut på krogen.
Men jag har fått sms av henne hela kvällen och natten om hur mycket hon längtar efter mig.
Och uppriktigt sagt längtar jag faktiskt efter henne också.
Hon är inte riktigt bara någon längre, från början var hon ju definitivt ett substitut för Linnea, men nu känns det som att jag verkligen har börjat tycka om henne för den hon är.
Det är något speciellt med Lina, hon har en speciell doft som jag bara älskar.
Och kanske spelar det in att hon är tjugoett, det gör henne lite spännande på något sätt.
Jag slänger ner gräset jag fick av Josef tillsammans med lite rena kläder i en väska och lämnar huset.
Det är en lagom ljummen sommarnatt och känns riktigt skönt att vandra den ganska långa biten till närmsta busshållplats även om jag fortfarande är ganska full och framför allt hög.
Bussen är några minuter sen och när jag kliver på den är den nästan fullsatt med gapiga ungdomar.
Men som tur är finns det två lediga platser allra längst fram och jag dunsar ner på ett av dom västrafiksblå sätena.
Min iPhone vibrerar till i jeansfickan och det står Fina Lina på skärmen.
Ett leende sprids på mina läppar när jag svarar.
”Hej snygging.”
”Älskling! Var är du?”
Lina är antagligen lika full som jag, eller näst intill i alla fall.
”Jag satte mig precis på bussen. Var är du?”
”Kvar på efterfesten hos Marie, hon bor på Strömstadsvägen. Så jag går bort till Kampenhof nu och möter dig!”
”Okej, då ses vi snart. Puss!”
Vi lägger på och bussresan går relativt fort så jag får stå en stund och vänta på Lina innan jag äntligen ser henne komma gåendes vid cykelställen.
Hon är extremt snygg i sin svarta skinnjacka, långt vitt linne och mörkröda strumpbyxor.
När hon är framme vid mig drar jag henne till mig direkt och kysser hennes rödmålade läppar.
”Åh, Adam... Du är så...åh...”
Jag ler åt hennes söta sätt att uttrycka sig på och drar henne närmre intill mig, hon lägger händerna på min bröstkorg.
”Ska vi dra hem till dig, eller?”
Vi börjar gå upp för Kungsgatan, jag håller om henne hela vägen upp till hennes lägenhet som ligger nästan uppe vid torget.
Hennes tvåa är antagligen den mysigaste jag någonsin sett, hon har ljusslingor i lila och vitt nästan över allt och överlag ser det ut som om en inredningsarkitekt har fixat i ordning stället.
Hela lägenheten doftar svagt av samma speciella doft som Lina själv.
Jag slår mig ner i hennes sköna tvåsitssoffa medan hon går in i köket och återvänder snart med en flaska rödvin och två glas.
Egentligen har jag druckit nog, men vem kan säga nej till ett glas vin tillsammans med Lina?
Så hon korkar lite graciöst upp flaskan, och jag förundras över hur någon kan göra något som kräver så mycket ansträngning på ett graciöst sätt.
Lina lutar sig tillbaka i soffan och ser på mig.
Jag var egentligen ganska så förälskad i henne i julas och nu, efter allt som har hänt, ångrar jag som fan att jag inte satsade på henne redan då.
Hade jag bara inte varit så förblindad av Linnea hade jag sluppit bli så hjärtekrossad.
Men det var väl antagligen meningen att jag skulle lära mig någonting av det.
Och här i Linas soffa är hon det enda som upptar min tankeverksamhet.
Jag smeker försiktigt över hennes axel och hals.
Hjälp, vad sexig hon är i natt!
Vi har inte legat med varandra sedan vi började ses, och egentligen är vi väl inte riktigt ihop ännu.
Vi hade sex en gång i julas och det var helt underbart, när jag tänker på det längtar jag efter att få känna hennes nakna kropp mot min.
Jag kan inte låta bli att studera hennes läpprörelser när hon tar en djup klunk ur sitt vinglas.
Sedan faller min blick på brösten som avbildas där under hennes vita linne.
Målmedvetet, och kanske lite väl hastigt, drar jag ner henne i halvliggande ställning där på soffan och kysser henne hårt.
Men hon besvarar kyssen och viskar i mitt öra att hon inte kan vänta längre.
Vi förflyttar oss till hennes sovrum och lämnar våra halvfulla vinglas på soffbordet.
Lina drar av sig linnet, sin röda bh och strumpbyxorna på en sekund och vänder sig mot mig.
Där står hon framför mig i röda stringtrosor och är så sexigt vacker att jag håller på att bli galen av upphetsning.
"Jag vet att du vill ha mig, sexy boy”, säger hon och närmar sig mig.
Hon lägger ena handen om min midja och knäpper upp mina jeans med den andra.
”Jag känner ju att du är hård. Och jag vill ha din hårda kuk i mig.”
”Ja, Lina, jag vill ha dig”, stönar jag när hon drar ner mina jeans och ger mig en helt underbar avsugning.
Efter en stund drar jag upp henne på fötter och puttar ner henne på sängen.
Jag sliter av mig min svarta t-shirt och slänger den bredvid den sexiga kvinnan på sängen.
”Kom hit!”, säger hon och drar ner mig över sig. ”Det är dags för dig att visa om du kan kåta upp mig ordentligt.”
Hon drar av sig sina trosor och kysser mig passionerat, jag smeker hennes styva bröst och känslan som sköljer över mig är så överväldigande att jag håller på att fullständigt explodera.
”Vad exakt vill du att jag ska göra, sexiga du?”, frågar jag eftersom att jag helt enkelt inte riktigt vet.
”Jag vill att du ska smeka min fitta tills jag är så våt att det dryper om mig.”
Långsamt för jag handen upp för hennes lår och gör som hon säger.
Jag visste inte att Lina var så mycket för dirty talk, vårt sex i julas var snabbt och impulsivt med Josef på andra sidan väggen.
Hon är redan ganska så våt och det dröjer inte länge innan hon ber mig föra in min kuk i henne.
Och känslan när jag gör det är helt enorm, hon är så otroligt skön.
Lina njuter en hel del hon med och vi kommer ungefär samtidigt, jag bara några sekunder före henne.
När vi sedan ligger bredvid varandra och försöker sova, först då slår det mig att vi glömde använda kondom.
Jag hade verkligen inte en tanke på det, jag var helt uppslukad av situationen.
Men jag hoppas för mitt liv att hon äter p-piller.
”Lina...”, säger jag lite trevande. ”Vi glömde kondom, så jag hoppas verkligen att du har p-piller.”
”Nej, det har jag inte”, säger hon lugnt. ”Men det är ingen fara, det kommer säkert inte att hända något. Jag vill inte använda kondom, det är inte alls lika skönt.”
Jag får en liten klump i halsen, men försöker ta till mig hennes övertygande ord.
”Okej. Men om vi ska fortsätta träffas...vilket jag antar att vi ska?”
”Ja, annars vet jag inte vad...för det är allt jag vill, Adam.”
”Men i så fall vill jag att vi börjar...skydda oss, på något sätt.”
”Ja, ja, självklart”, svarar Lina och ger mig en mjuk kyss.
Jag håller om henne, först hårt och sedan lite mjukare, blundar och tänker att jag nog är ganska lycklig nu.
Med Lina, trots allt.

Ylva

Hanna räcker mig jointen och inifrån villan kan jag höra Eminem spelas.
Röken river i halsen, men det är skönt, jag tar flera djupa bloss.
Vi är inne på vår tredje joint, men det är okej.
Jag känner mig totalt jävla heartbroken, men tack gode gud för att Adam och Hanna finns där för mig.
När vi fimpar den sista jointen ser Adam på mig och jag kan se samma smärta i hans ögon som jag tror speglas tillbaka i mina.
”Hon är en jävla fitta.”, säger han. ”Hanna, ta hand om Ylva nu.”
Han lämnar oss ensamma och jag lutar mig mot räcket till stentrappan vid köksingången.
Det är sagt att ingen får gå in eller ut genom den dörren, så vi förblir ensamma.
”Tänk inte mer på det.”, säger Hanna och lägger en hand på min kind.
”Det är jävligt svårt att få bilden ur huvudet..”
”Hämnas.”
”Vadå? Vad menar du?”
Hon ser mig djupt i ögonen, tar min hand.
Vi går in igen, folk dansar fortfarande till musiken, jorden fortsätter snurra.
”Kom, vi dansar. Du och jag.”, säger Hanna.
Heartbroken eller inte, jag låter Hanna dra med mig in i dansen igen.
Men det finns en skillnad nu.
Hennes kropp är så extremt nära min, hennes händer smeker mitt lår diskret under klänningen.
Jag flämtar till, men stoppar henne inte.
Jag fattar.
Utan att riktigt inse det själv har jag plötsligt Hannas tunga i min mun, och jag kysser henne hårt tillbaka.
Det har märkts hela kvällen att hon vill ha mig, och nu kan hon lika gärna få mig.
Jag smeker hennes mage, hennes bröst innanför den avklippta t-shirten.
Hon stönar lågt i mitt öra, kysser min hals, jag kan känna tänder som biter i min hud.
Medan hon är upptagen med att göra sugmärken på min hals rör jag lätt utanpå hennes jeans, och hon stelnar till, greppet om min hals hårdnar.
”Vill du?”, viskar hon i mitt öra.
Jag nickar när hon trycker sig mot min hand.
Vi nästan rusar upp på hennes rum, hon sparkar igen dörren och låser den.
Mitt på golvet står jag och Adams rödhåriga lillasyster ser hungrigt på mig.
”Du har alltid varit intressant.”, säger hon och låter väldigt ärlig. ”Ända sen jag insåg att tjejer är min grej så har jag haft siktet inställt på dig. Men du..du och din låtsas-heterovärld. Det har inte varit lätt, you know. Men vem står framför mig nu, om inte du?”
Hon närmar sig, först sakta, sedan fort.
Hon så gott som sliter av mig klänningen och puttar ner mig på sängen.
Den avklippta t-shirten åker i golvet, hon har inget under den.
Där ligger jag på sängen i bara bh och trosor, Hanna gränslar min halvnakna kropp.
”Jag ska ta dig med på en resa.”, säger hon och knäpper av mig bhn. ”Du kommer att finna den intressant, njutningsfull och överraskande.”
Jag sväljer ljudligt, och Hanna skrattar lite.
”Se inte så rädd ut. Jag ska inte äta upp dig. Typ inte i alla fall.”
Och så dyker hon ner mellan mina ben, sliter av mig trosorna.
När hennes tunga vidrör mig flämtar jag till och tar ett hårt grepp om en av kuddarna i hennes säng.
Jag har två av hennes fingrar inuti mig samtidigt som hon slickar mig, och jag har aldrig någonsin varit så galet upphetsad och nästan lite chockad samtidigt.
När jag kommer trycker hon sin tunga hårt mot mitt underliv tills orgasmen ebbat ut.
”What about that, ha?”, säger hon och sätter sig upp, slickar sig om läpparna.
Förväntar hon sig att jag ska kunna svara på det där nu?
Mina käkar är så hårt hopbitna att det nästan gör ont, och det enda jag kan få fram är flämtningar.
Hon lägger sig ner bredvid mig, kysser mina läppar.
”Tänk att jag fick dig.”, säger hon. ”Hanna scores again!”
Jag skrattar och fingrar på henne utanpå hennes trosor.
”Woh, ska puman ge tillbaka?”, frågar hon upphetsat.
”Kanske..”, svarar jag förföriskt och vandrar med fingrarna längs hennes troskant.
”For fuck sake, Ylva. Jag har drömt om det här. Nu knullar du mig!”
Så det gör jag, så ingående och helhjärtat jag bara kan.
När Hanna återhämtat sig efter sin orgasm slår hon upp det stora fönstret i sitt rum och drar fram ett ciggpaket ur lådan på hennes sängbord.
”Catch!”, säger hon och langar över en John Silver.
”Thanks.”
”Vänta lite, jag kilar ner i köket och hämtar ditt vin.”
Hon sveper en filt om sin nakna kropp och försvinner för en kort stund.
Men sedan återvänder hon med vinboxen och två glas.
”Vi kan lika gärna dricka upp det. Linnea-fittan kan glömma sin del.”
Så vi dricker och röker, gör korta pauser då vi kysser varandra passionerat.
”Vet du vad som alltid tilltalat mig mest?”, sluddrar Hanna och smeker mitt nakna lår.
”Nej?”
”Att du är asiat. Du är så jävla attraktiv. Och jävlar, när Adam släpade hem dig första gången..fattar du vad jag menar med att falla pladask, att falla hårt?”
”Nej..eller alltså, jag hade ingen aning..”
Hanna gör en paus i vad hon nu håller på med och går fram till sin cd-spelare, slänger in en skiva.
Snart överröstar Sahara Hotnights musiken nedifrån.
”Sådär, det var bättre.”, säger den nakna Hanna och slänger sig på sängen igen.
Jag håller med, jag vill helst avskärma mig helt från allt som har med festen att göra.
Jag sitter hellre här med Adams nakna lillasyster, dricker vin och röker.
”Men alltså”, fortsätter Hanna. ”Jag har knullat många tjejer i mitt liv, believe me. Men jag har aldrig trånat efter någon så som jag trånat efter dig. Men du har alltid varit så oåtkomlig, så..fan, jag trodde du var hetero liksom. Katastrof. Fattar du vad jag känner nu? Nä, det kan du knappast göra, för haha, min hjärna..den är inte någon annan lik.”
Men visst vet jag vad hon menar..Linnea var lika oåtkomlig för mig, trodde jag. Men nu är hon borta.
Jag skakar bort tankarna på Linnea, studerar Hanna som halvligger mot väggen och gör rökringar som ringlar upp mot taket.
Hanna har alltid intresserat mig också, ingen tvekan om saken, men hon har alltid bara varit Adams lillasyster.
Forbidden area, liksom.
Det knackar på dörren.
”Yees?”, frågar Hanna och reser sig.
”Det är jag.”, svarar Adam. ”Jag har en spliff du kan få om du vill. Intresserad?”
Hanna öppnar dörren och gläntar lite på den.
”Definitivt intresserad.”
”Hanna, är du naken?”
”Japp.”
”Är du ensam?”
”Nej, dumbom. Vad fan skulle jag strutta runt naken själv för?”
”Jag..eh..det vore inte helt omöjligt. Ylva?”
”Ehe, ja..”, svarar jag.
”Aha.”, säger han och skrattar lite. ”Ni har inte lust att klä på er lite så att jag kan få komma in och röka lite med er?”
”Sure”, säger Hanna och slänger åt mig ett oversizelinne och ett par trosor.
Själv drar hon bara på sig ett par svartgrårandiga pyjamasbyxor och den vita t-shirten.
Sedan släpper hon in Adam.
”Fan, här luktar det rök och..sex”, säger han och skrattar ännu mer.
”Girls are girls”, svarar Hanna och stänger dörren om honom.
Det visar sig att han har två spliffar med sig, jag och Hanna får dela på en.
”Är det folk kvar där nere eller?”, frågar Hanna.
”Några få som däckat. Jag tänkte dra hem till Lina efter det här.”
Vi röker och pratar och skrattar, det känns bra i mig att jag åtminstone har min Adam igen.
Men sedan ska Adam dra, så vi kramas hejdå och Hanna säger åt honom att inte dö på vägen.
”Jag lovar, sis. Ha så mysigt nu.”
Han slänger en spliff till på sängen och Hanna ler tacksamt innan han stänger dörren om oss.
”Du stannar väl hos mig?”, frågar Hanna och lägger spliffen på sängbordet.
”Självklart.”, svarar jag. ”Jag går ingenstans. Faktum är att jag går när du ber mig om det.”
Hanna kysser mig.

Lesbisk 24årig kvinna som skriver mycket HBTQ-material om livet, vänskap, kärlek och även döden. Bor ensam med två katter, vilket funkar alldeles utmärkt :)
HeatherWade är medlem sedan 2016 HeatherWade har 81 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren