Publicerat
Kategori: Novell

Inte okej 2.

Hon var vacker , något av det vackraste du sett. Det hade varit din åsikt om du hade träffat henne. Hennes nötbruna ögon som matchade hennes långa böljande år skulle förblinda dej. Hon hade en kropp som en gudinna.
Ett onödigt liv som gått till spillo, alla killar såg henne som ett objekt , ingen såg hennes ännu vackrare insida.
Åsikter som ; hon var för vacker för sitt eget bästa är inte okej.
En kvinna , en levande varelse ska kunna gå ut , klädd hur som helst , hur vacker som helst , utan att riskera blickar och risker. Man ska kunna lämmna lägenheten utan rädslan om att bli våldtagen , våldtäktsmän tänk över det! Ni förstör en oskyldig människas liv.

hennes pojkvän hade våldtagit henne och misshandlat henne i över ett år, inga tecken syntes , dem var väl gömda.för rädd för att lämmna honom.
hennes pojkvän såg henne med en annan, jag tror ni anar vad som hände ...

Skriven av: linnea

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren