Publicerat
Kategori: Relationer noveller

Käraste syster

Min finaste syster. Det är 10 års skillnad mellan oss vilket också har påverkat oss båda. När jag var tonåring och allt var så svårt så hängde du inte med och jag hade fullt upp med mitt för att vara vid din sida.
Du var pappas flicka och det var inte jag, det är ett som är säkert!
Jag var inne i mörkret och försökte överleva för att behålla förnuftet och lämnade dig långt bakom mig. Jag vet det för det kom fram långt efteråt. Jag hade inte tid, såg inte vad jag gjorde.

Det tog många år innan vi fann varandra men nu äntligen kan jag säga att vi är vänner.
Jag vet att du än idag inte förstår mig men vi växte upp med olika liv, fastän så.lika.

Jag vill bara säga att jag äntligen förstår dig och älskar dig på det sätt du förtjänar.
Nu har vi våra barn som växer upp och tittat oss som om vi är från en annan planet ibland. Haha.

Ja dem skulle bara veta

Är en 50 åring som alltid har älskat att skriva men glömde på nåt sätt bort hur det var eftersom så mycket hände i.mitt liv.
Patrise är medlem sedan 2022 Patrise har 1 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren