Publicerat
Kategori: Novell

Kärleken för ett år sedan

Det var en gång en vanlig skoldag fast för ett årsen. Det börgade med att det låg lappar i min bänk, som det var hjärtan på. Sen låg det lappar som det stod, Jag tycker att du är söt. Nästa dag låg det en lapp som det stod Jag tycker du är söt, från Martin Andersson. P.S får jag chans på dig?
Jag tog en lapp och skrev JA på. Jag sa till fröken att jag skulle gå på toa, men istället så la jag i lappen i hans väska. Nästa dag frågade han om jag ville följa med honom hem? Jag svarade ja, så efter skolan gick jag med honom hem. Han bad mig vänta på hans rum, det var lite lagom stökigt för dt låg en bilbana på golvet och några böcker på skrivbordet. Efter en stund kom Martin in och tog min hand och sa att jag inte skulle titta, men när vi kom in i ett rum så sa han att jag skulle titta jag stod i ett mörkt rum, det var ett stort bord med sex stolar runt det sto någonting på men jag kunde inte riktigt se vad det stog på bordet, Martin drog ut en stol och bad mig sätta mig.På bordet stod det en stor skål med glass och brevid stod det en mindre skål med hallon sås i. När vi hade ätit färdigt skulle jag hem. När jag hade tat på mig skorna och jakan så öpnade jag dörren och sa hej då så vände jag mig om och kyste honom sen sprang jag hem.

SLUT

Skriven av: Sofia

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren