Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Lady H

Nattklubben Embassy var verkligen proppfull med förväntansfulla gäster. Den elegante mannen i baren hade fött tankar i sinnet hos Lady H. Och hon funderade på att ta en drink i baren för att ge tillfället en chans. Men så kände hon en hand ta en bestämt tag om hennes högra handled, hårt och bestämt. "Jaså, där är du!" sa en välbekant röst. Det var Dennis, en man hon träffat tidigare genom sina väninnor. De hade dejta några gånger, senast var de på bio men då hade det inte hänt så mycket där i mörkret på biosalongen. Men hans händer hade smekt hennes och väckt en lust som nu vaknade.

Lady H log mot Dennis och sa: ”Vad trevligt att se dig här! Jag har saknat ditt sällskap..." Dennis föreslog att de genast skulle upp på dansgolvet tillsammans, ”de spelar ju ’Stand by me’ med Ben E King. En riktig tryckare!”
"Javisst” sa Lady H, ”det skulle vara härligt att få dansa mig dig. Kom så skyndar vi oss”.
Det var trångt om plats på dansgolvet. Alla rörde sig inom några få kvadratdecimeters yta eller ännu mindre. Det var ju en verklig tryckare den här låten så vissa behövde ännu mindre yta, bara att vara nära och tätt ihop. Det var det viktigaste. Dennis dansade tätt, tätt, intill Lady H, la armarna runt hennes axlar, hennes höfter och viskade hemliga ord i hennes öra.Hon sökte sig närmare Dennis, hon kände hans kropp mot sin, märkte att något rest sig inuti hans byxor och blev varm inombords. Hon viskade något i hans öra och han log.De rörde sig ogenerat nu, i varandras famn, hon gned sig mot honom och en efterlängtad lust fyllde henne.

Det var trångt på dansgolvet nu, ännu fler hade kommit upp. En sådan här dans lockade till sig många par, även de som inte var så dansanta. Det var närheten som attraherade männen och kvinnorna, och förhoppningen att hitta sin käresta.

Lady H och Dennis höll om varandra hårt, hon smekte honom på ryggen och lät sin hand glida längre och längre ner. Hon märkte att han gillade det för också hans hand rörde på sig. Neråt.

Dennis visade verkligen att han hade tagit intryck av melodin DJ:n spelade, ”Stand by me”, för det putade rejält i hans byxa och Lady H gillade det. Hennes hand ”råkade” glida ner från hans höft, och kom sakta ner över hans kuk, stannade till och smekte honom. Runkade utanpå, upp och ner... Alla paren dansade tätt, tätt, så hon kunde beröra honom utan att någon kunde ana vad som hände.

Att döma av Dennis stönande och kroppsrörelser så fattade hon att det här var något som tände honom. Intensivt.Det var verkligen länge sedan hon haft sex, flera månader sen, så nu ville hon ta igen det, med råge. I halvmörkret var det inte mycket som syntes, så Lady H blev modig, ville mer, och försiktigt, försiktigt drog hon ner gylfen till Dennis byxor. Hennes fingrar smekte utanpå hans kalsonger, kände, bedömde, och bara anade vilka möjligheter som fanns att ta tag i.

Dennis mumlade ”fortsätt, lite till”... och sen gned hans underliv mot hennes hand, tryckte sig mot henne. Villig till allt. Nu hade hon kommit in i hans kalsonger med sin högra hand och runkade sakta hans kuk. Spände den som en fiolsträng. Smekte ollonet. Gång på gång. Och han suckade. Hon kände den ådriga kuken resa sig ännu lite till. Börja pulsera. Göra sig beredd att bränna av sin sats. Snart. ”Vi går till toaletten, Helene” sa Dennis. ”Annars händer det något i dina händer!” ”Vi sticker nu, när alla andra dansar. Då finns det ingen kö. Då kan vi fortsätta där inne”! "Ja, vi sticker dit genast” sa Lady H. Omärkligt, utan att någon la märke till dem, så smet de bort från dansgolvet och in på gästernas toalett. Alla andra var upptagna med att dansa eller tömma ett glas i baren - för att skaffa sig mod till att våga bjuda upp.

Dennis och Lady H tvekade inte en sekund efter att de kommit in på toaletten tillsammans. Han tog på hennes bröst och höll ett fast tag om hennes stjärt med den andra. Lady H drog ner hans gylf igen och lirkade ut hans kuk, böjde sig fram och sög in den, kåt som hon var. Uthungrad på sex. Strax så hade de klätt av varandra så pass mycket att de var hud mot hud, och Dennis smekte hennes sköte, märkte att hon var rejält fuktig, ja det nästan rann ut, blötte ner hans fingrar, och hetsade hans sinnen. Hon stönade: ”smek mig djupare, snabbare, mmm...” Lady H visade att hon vill känna hans kuk, ville bli knullad, rejält och hårt. Bli fylld, varje centimeter. Och känna honom spruta. Känna hans närhet. Så Dennis tog sin kuk ifrån Lady H som ivrigt runkat honom, för att bli helt uppfylld. Och nu gled han in hur lätt som helst, hennes fittsaft fungerade som bästa glidmedlet. Och hon njöt. Tryckte, småjuckade emot honom, och tog in hans kuk, mer och mer. Hon kände sammandrabbningarna, hon kände pirret och värmen flöda.

WOW! Det är fantastiskt! Kom nu!!!” Hon flämtade, suckade om vart annat. Hetsade honom. Mer än hon anade. Och han tog ett ännu stadigare tag i hennes höfter och tryckte sig djupare in i hennes fitta. Och sen sprutade han djupt. Fyllde Lady H:s fitta. Ja, hon kände det varma som fyllde henne och hon kom igen och igen... De höll om varandra. Kände ömhet. Närhet. Hon visste att hon hittat ”honom”. Samma sak tänkte han. ”Hon är min!”När de hörde ivriga knackningar på dörren förstod de att DJ:n tagit sin paus. Någon ville in på toaletten. Kanske ett annat par...? De klädde på sig. Rättade till kläderna. Och gick snabbt ut, i riktning mot taxibilarna utanför. ”Vi sticker hem till mig och fortsätter där vi slutade, viskade Lady H. Dennis nickade och höll upp dörren till taxin.
"Åk till Östermalmsgatan 47!" sa Lady H, så fort de satt sig i taxin. Nu var det bråttom. Hon ville få ut så mycket som möjligt av den här natten. Och det hade börjat riktigt lovande. De satt tätt ihop. Omslingrade. De hade inte tålamod att vänta tills de kom hem till henne, utan fortsatte utan dröjsmål. Hennes kyssar hade heta löften, det kände Dennis direkt när Lady H:s tunga smekte hans. Djärvt. Javisst! Och så vågat. Hon visste exakt hur hon skulle förföra honom, men ville inte han skulle fläcka ner sina byxor. Den satsen ville hon ha själv. Inuti.

Hon smekte utanpå hans byxor. Kände kuken resa sig. Och hon lät sin hand stanna kvar. Klämde lite och hörde Dennis stön. ”Mer!” ”Fortsätt!” Efter 7 minuter stannade taxin utanför Lady H:s lägenhet. Hade det dröjt lite längre så hade hon lockat ur honom hans sats. Nu skyndade de sig ur taxin. På väg till hennes stora, breda säng och lekplats. Lady H och hennes nyfunna kärleksvän Dennis, skyndade från taxin till husporten, hon låste upp, och sedan tog de hissen upp till hennes takvåning. Hissresan blev en het historia, många kyssar, lidelsefulla och ömsinta. Nu fanns inte längre några vakande, iakttagande ögon från en nyfiken taxichaufför. Nu var de ensamma med sin gemensamma längtan och lust. Han smekte hennes bröst, hennes fasta, fylliga stjärt och Lady H njöt av all uppmärksamhet, all hängivenhet han slösade på henne. Det gjorde att hennes lust stegrades. Hennes djärvhet överskred alla tidigare gränser. Hon visade det genom att massera hans kuk, kyssas med hungrig mun, med lekfull tunga. Natten hade precis börjat och många timmar väntade på dem.

Lägenheten väntade på dem och när kandelabrarna i vardagsrummet blivit tända så var välkomnandet fullständigt. Lady H skyndade sig att hämta en kyld flaska moselvin av bästa märke. De behövde något uppfriskande, något som både lugnade ner dem och något som skulle ge en extra stimulans inför nattens nöjen. "Kom och sätt dig i skinnsoffan så ska jag servera dig vinet" sa Lady H. Dennis höjde sitt glas och sa "för oss!" "Perfekt", sa Lady H, "visst är vinet smakfullt"? Hon log mot Dennis, satte sig i hans knä, och drog honom mot sig. De kysstes. Deras tungor lekte tafatt, och hon började knäppa upp hans skjorta, knapp för knapp, smekte honom över bröstet och lutade sig nära honom, gjorde allt för att förföra honom. Dennis välkomnade hennes förförelsekonster, han var singel sedan några år tillbaka. Att känna en sådan het kvinna i sin absoluta närhet var fantastiskt. Han blev het inombords. Äntligen hade han hittat en het kvinna som tog egna initiativ, att hon dessutom var vacker, ja riktigt snygg, med heta, lockande ögon, härlig kropp och framförallt njöt av hans sällskap. Och hon verkade verkligen vara het på honom. Det som hänt på dansgolvet och på toaletten tände honom ytterligare. Lady H, eller Helen, tog hans hand i sin, och viskade: "Kom, följ med mig till sovrummet! Nu vill jag känna dig inuti mig!" Dennis följde med, mer än gärna. Tänk om han kunde få uppleva att hon fick en orgasm, allra helst en fontänorgasm... det var så mycket han hoppades få uppleva med Lady H. Nu skulle de få chansen tillsammans.

De satte sig ner på sängen, Dennis vände sig till Lady H och frågade: "Berätta nu hur du vill bli älskad"? Jag vill att vi ska få det skönt och att Du ska njuta som du aldrig gjort tidigare!" Då svarade Lady H: "Mm. Vi ska ha det mysigt. Något jag tänder på är ju att bli dominerad. Typ bli tillsagd att ställa mig på alla fyra...känna hur lemmen letar sig in i mig utan hjälp...hur du tar ett stadigt tag om mina höfter...klämmer på skinkorna ganska hårt...bestämmer takten...samtidigt som dina fingrar virvlar runt klitoris. Kanske lite smisk på skinkorna. Bli fastbunden med handklovar...du slickar mig till flera fontänorgasmer...
Smakar på den söta saften...fortsätter slicka tills jag svimmar av utmattning och lycka...
Vaknar av att du ger mig vatten..." Dennis lyssnade uppmärksamt, nickade sakta som svar. Sen sa han: "WOW, vilken fantasi du har!" Lady H kommenterade Dennis påpekande med att säga: "Det är kvinnans dröm. Att bara få utan att ge. Sen skiftar man..."!Dennis omfamnade Lady H, och sa: "Kom nu, älskling, låt oss älska hela natten, på vårt sätt!"

Därför sa han till Lady H: "Ställ dig på alla fyra! Lyd mig nu, helt!" Lady H gjorde sig beredd, tog av sig sina kläder, och ställde sig med rumpan i vädret, beredd på allt. Dennis tog också av sig kläderna, hittade servett och knöt den som en ögonbindel på henne, daskade hårt på hennes stjärt och kände hur kuken hårdnade. Han tog tag i hennes höfter, daskade till hennes skinkor ytterligare än gång, och en ljusröd fläck syntes på hennes stjärt. Men hon stod kvar i samma position, avvaktande på vad han ville göra härnäst. Dennis kom närmare, gned sin kuk mot hennes stjärt, sökte sig med sin hand till hennes klitoris och förde in ett finger medan tummen och pekfingret gned och klämde på hennes blygdläppar och klitoris. Lady H stönade, savade, särade på låren och tryckte sin stjärt mot honom, förväntansfullt. "Härligt när någon fattar hur jag vill ha det tänkte hon" tänkte hon. "Fortsätt nu! Kör på! Hårdare!" Lady H eggade Dennis och hon kände hans kuk nosa på hennes fitta, glida in, för det rann om henne, och den här kuken visste vad den ville. Stenhård, obeveklig och fylld av kraft började den röra på sig, fram och tillbaka, stötte djupt in i henne, lockade fram stön och suckar. Samtidigt smekte Dennis andra hand hennes anus, cirkelrörelser, först trevande och sedan mer bestämt när han hörde Lady H:s gillande suckar och stönanden. Hennes rörelser var parallella med hans juckande och hon höjde rösten till ett långt utdraget stön, "nuuu!!" Han ökade takten, förde fingret djupare in i hennes anus och fittan kramade hans kuk, hårdare och mer intensivt. Lady H kom, orgasmen sköljde över henne och honom. Dennis ändrade snabbt position, la sitt huvud mellan hennes lår, ja hon satt på honom och hans tunga slickade, penetrerade hennes fitta och fontänorgasmen fullkomligt sprutade ut ur hennes fitta. Och han fortsatte slicka medan Lady H gungade och gled sig mot hans mun, haka och läppar, och hon kom. Gång på gång.
Dennis drack hennes sekret, läppjade hennes vätskor och gav henne ny energi. Lady H reste sig sakta, böjde sig ner mot honom, tog tag i hans kuk, med båda händerna, sänkte sitt huvud och slickade hans ollon, drog tillbaka förhuden och masserade, sakta, slickade och sög samtidigt. Dennis reste sitt underliv, som i en båge och visade att han ville ha mer. Lady H sög in allt, masserade medan hon sög hans kuk, höll om pungen med ena handen och gav honom all uppmärksamhet hon kunde. Dennis stönade. Han tog tag i hennes hår, tog huvudet mellan sina händer och höll henne tätt intill, sen sprutade han, gång på gång. Helen svalde, slickade och sög och han njöt som han aldrig gjort tidigare. Nu hade han också fått full uppmärksamhet, fått spruta sin sperma djupt ner i hennes svalg. Och hon såg lystet på honom och log. Sen sa hon: "Vi passar fantastiskt bra ihop, du och jag. Han höll med. Lockade in henne i sin famn. Höll om henne och de somnade så. Tätt ihop, som en kropp. Strax innan de somnade vände sig Helen mot Dennis, såg honom djupt in i ögonen och frågade: "Älskar du mig?" Han svarade: "Ja, fruktansvärt mycket, mer än du kan ana!".

Vi var outtröttliga. Ville igen och igen men visste också att lite mat behövde för att få energi. Jag smög upp medan du slumrade lite. Tänkte att jag kunde överraska dig med en lätt nattluch.
Hon hade aldrig tidigare känt en sådan sexuell längtan för någon. Han hade något som öppnade alla möjligheter, fick henne att släppa alla hämningar. Samtidigt som jag steker några ägg och ljudet av kaffekokaren lockar med en god kopp kaffe fick jag en sådan längtan efter dig igen. Jag gnider mig mot diskbänken, når inte riktigt upp utan måste ställa mig på tå. Ahh så kåt jag blev. Som jag längtade efter din kuk.
I samma sekund känner jag hur du helt plötsligt lyfter mig, bär bort mig till köksbordet och lägger mig med rumpan mot dig. Gud, du måste ha känt min längtan trots att du halvsov. Jag står på darriga ben och putar så mycket jag kan med rumpan och min blöta, längtande fitta. Förstår att du sätter dig på knä och känner hur din varma utandning närmar sig mig. Ahh, du tänker slicka mig bakifrån, en fantasi jag drömt om att få uppleva. Din tunga kysser området runtom, överallt utom fittan.
”Snälla, plåga mig inte, jag vill känna din tunga i mig”. Samtidigt som du virvlar in med tungan i min fitta masserar du mina skinkor hårt, klatschar lite lätt med din handflata på ena skinkan. Jag sprutar min fontän in i din mun. Efter en halv minut kommer nästa och jag skriker av vällust.
Du vet att jag vill ha din kuk i mig så du reser dig upp, tar tag i mig, rullar mig i rätt position och tränger in i mig. Din kuk vet vad den vill. Rör sig bestämt. Ibland snabbt, ibland retligt långsamt för att locka fram mina orgasmer.

Du kysser mig på halsen, smeker mina bröst och jag känner hur din kuk växer. Jag ligger med ryggen mot dig, vilar mig, medveten om att sömnen smyger sig närmare. Efter ytterligare några minuter hörde jag dina regelbundna andetag, förstod att du kapitulerat inför sömnen och nu befann dig i drömmarnas förlovade land, bearbetade alla intryck från kvällen tillsammans med mig. Det var ju massor att ta in, även för mig. Men jag kunde omöjligen somna ännu, närheten till din heta kropp höll mig vaken. Allt du gett mig, lockat mig med höll min lust på absolut maximal nivå. Så fick jag en idé, lockande och eggande på samma gång. Jag smög mig försiktigt ur sängen, kom runt till din sida, där du låg med huvudet på kudden, på vänster sida och med halvöppen mun. Dessa läppar, denna mun som gjort mig så kåt för bara några minuter sedan, nu låg den där och väntade på mig, på glänt, jag kunde skymta din mjuka, fuktiga tunga och dina vackra framtänder. Bara några decimeter ifrån mig, ifrån min kuk. Jag kom närmare, drog tillbaka förhuden, närmade mig dina läppar, darrade på handen, sökte mig närmare och förde in kuken mellan dina läppar. Och instinktivt kände jag hur du slöt munnen och började suga, som om du var vaken och ville hetsa mig. Jag tryckte mig närmare sängkanten, gned ollonet mot din fuktiga tunga, kände din omedelbara reaktion att vilja suga och min kuk växte mer och mer, fyllde din mun. Det var så skönt, så eggande att bli avsutten fast att du sov. Jag rörde mig rytmiskt ut och in i din mun, tog försiktigt tag i ditt huvud, med båda händerna. Och plötsligt märkte jag att du höll på att vakna, din tunga rörde sig snabbare, dina ögon öppnades, du såg på mig så där intensivt, med värme och kåthet, och drog mig närmare dig. Jag hörde ditt ”mmm” och ”kom nu” och min kropp gjorde sig beredd. Och så kom jag, sprutade min sperma in i din mun och du tog emot, runkade kuken rytmiskt och sög hårt. De allra sista dropparna blev också dina. Jag gick runt sängen igen, lade mig bredvid dig, drog dig intill mig och sa sen ”Du är fantastisk Lady H ! Du log mot mig, sen sa Du ”när vi vaknar vill jag att du tar mig bakifrån! Då är det din tur att tillfredsställa mig!” Jag nickade, lovade och sen somnade vi, jag och Helen.


SLUT

Skriven av: Bengt Malmsten

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren