Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Linbanan

Jag hade sommarkort på Fantomenland i Eskilstuna, och den sommaren var jag den första in genom grindarna och den sista ut nästan varende dag.

Jag var där så ofta så jag blev vän med alla de som spelade Fantomen, och en gång fick jag vara kvar efter stängning och hoppa på den stora hoppkudden medan alla som spelat fantomen under dagen hoppade runt mig med sina stora stövlar medan luften gick ur kudden.

Jag flög högt ovanför kudden när de hoppade, och på den tiden fanns det inga skyddsnät och marken runt var av sten men jag var aldrig rädd. Deras stövlar var svarta och stora och trikåerna kanske inte lika åtsmitande som Fantomens i serietidningarna jag läste hemma, men för mig var de allihop Fantomen på riktigt, försvarare av det goda i världen. Det var en gyllene sommar.

Fantomenland var uppbyggd i delar i olika höjdnivåer, det fanns en del som var som ett slott av klätternät. Klättrade jag hela vägen från karuselldelen där hoppnätet var i ena hörnet så kom jag till leklandet högst upp med hoppkudden. Där fanns också en liten damm med en lian man kunde svinga sig i, och en linbana som åkte rakt över.

Jag brukade mest hoppa på hoppkudden, eller gå runt och titta på djuren i djurparken eller åka karusell. Det var först mot slutet av sommaren jag provade linbanan som åkte över den lilla dammen. Första gången jag åkte linbanan var jag inte beredd på att det skulle stå någon på andra sidan och ta emot. Men han log och höll händerna runt linbanans sittdel – ett stort rep med en stor knut som gick att sitta på, så jag kunde glida nerför dem och landa på marken. Han höll i mig en liten stund och svingade runt mig innan han satte ner mig, och jag kunde springa iväg och ställa mig i kö på andra sidan för att åka igen.

Nästa gång var det inga barn i kö och han log som om han kände igen mig. Jag höll benen hårt runt sittdelens knut. Jag var lite svettig i mina jeans men axlarna som var bara i linnet ryste lite i den kvällskyliga luften. Ryggen var rödbränd efter den soliga dagen och det var mest skönt med kvällskylan, men jag tänkte på att jag måste gå och leta upp min tröja som fallit av på andra sidan. Jeansen var trånga och sömmen i grenen stack precis in i trosorna lite för mycket för att det skulle vara bekvämt att sitta på knuten. Men det var också lite skönt, jag vickade lite på mig så knuten skulle trycka lite hårdare mot jeansen innan jag gled ner på hans händer. Den här gången höll han sina händer så de höll om knuten och jag åkte nerför knuten längs hans armar. Mina jeans drogs åt än mer och det kittlade och tryckte samtidigt och jag ville inte alls sluta. Han släppte ner mig och sa att nu stänger vi snart. Jag ska bara hämta min tröja på andra sidan svarade jag, och sprang iväg. Väl där såg jag att linbanan åkt tillbaka dit och att han stod kvar på andra sidan. Det fanns inga familjer kvar alls längre, och borta vid hoppkudden hade fantomen redan tömt ut all luft och alla som spelade Fantomen verkade ha gått hem.

Jag hoppade upp och satte mig på linbanan igen och åkte iväg mot honom över dammen. Jag hoppades att han inte skulle bli sur över att jag åkte en gång till fast han kanske menat att jag inte fick åka mer. Han såg allvarlig ut och jag ville inte titta på honom igen för att se om han kanske var sur på riktigt. Men jag kunde inte låta bli att knipa lite lite med benen, det var så skönt med repet som drog mot jeansen utanpå trosorna. Jag ville gnida mer men nu var åkturen slut och jag visste att jag måste börja gå den långa vägen hem.

Han höll kvar sina händer runt knuten och jag började glida nerför hans armar, när han plötsligt sa ”vänta”. Jag stannade upp, halvt nedkasad från knuten, och tittade på honom. Han log fortfarande inte men kanske var han ändå inte sur direkt, mer intensiv och väldigt allvarlig.

Han tog upp sina händer och jag hängde kvar på repet med ena benet kvar runt knuten. Sin ena hand fångade han upp knuten med så den slutade snurra och den andra satte han försiktigt mellan mina ben. Och det var så märkligt, men det kändes inte konstigt alls att han gjorde så. Och jag ville inte alls gå därifrån och jag ville inte säga något alls.

Han strök med sina fingrar över jeanstyget alldeles försiktigt, och fast jag inte trodde det skulle kännas genom det ändå tjocka tyget så kändes det som om tusen prickar åkte genom tyget och in genom trosorna och ända ner i fötterna. Jag andades in och det kom som ett litet gnäll från mig, men han verkade inte märka det. Han drog med sina fingrar runt sömmen upp och ner – från knapparna i jeansen och ner mellan benen. Sen tog han sin tumme och tryckte mitt på precis där trosorna var. Det ilade till och jag höll nästan på att ramla av. Jag blev som alldeles varm i hela kroppen och huvudet och det enda jag kunde tänka på var hans fingrar och att de aldrig skulle sluta. Jag rörde lite på mina höfter och nu gick det inte att låta bli att gny mer. Då tog han tag i mig med sin andra hand och lyfte ner mig från linbanan i en enda rörelse och la mig på gräset, fortfarande med sin hand tryckt mot mina jeans. Mina sandaler ramlade av och låg bredvid mig i gräset.

Nu var hans ansikte så nära mitt, alldeles mörkt mot den ljusare himlen. Fast det var sommar så började kvällen mörkna och gräset kändes kallt mot min brända rygg, men också det var så skönt, så skönt. Det var lite som att vara i en dröm, och jag kunde bara se hans silhuett. Han låg på sidan bredvid mig och tittade på mitt ansikte medan han fortsatte trycka med sin hand mellan mina ben. Och fast jag alltid brukade vara så blyg, och särskilt för vuxna jag inte känner, så gjorde det alls ingenting. Och om det här kanske ändå bara är en dröm, då gör det ju ingenting alls tänkte jag, fast det var så svårt att tänka klart. Sen bara kände jag en lång stund och tänkte ingenting.

Sen märkte jag att han knäppte upp mina jeans och började dra ner dem litegrann. De var så svett-tajta efter sommardagen, jag hade ångrat att jag tagit på mig för varma byxor hela dagen, men på något sätt fick han ner dem en bit och kvällsluften kändes som en vind mot min mage och mina lår.

Först strök han över mina trosor och det var som vingar och sockerdricka i hela kroppen, hur kan något vara så här? Så nästan jobbigt och skönt samtidigt? Det ilade och mina ben spände sig som av sig själva och jag tryckte upp trosorna mot hans hand och det var nästan som om kroppen ville gå upp i brygga. Tårna grävde ner sig i gräset och jag fick jord mellan tårna och min ena hand höll tag i hans skjorta. Tyget var tunt och svalt och jag skrynklade ihop det i min hand. Det var skönt att hålla tag i något samtidigt som kroppen sträckte ut sig mot himlen.

Han lät ett finger komma innanför trosorna, och först skämdes jag lite för det kändes lite blött. Men sen slutade jag tänka igen. Jag hade aldrig känt något som det här, det var som en ny värld som öppnade sig, fast i min egen kropp som jag haft hela livet. Det var ett under och mirakel och lite hemskt på samma gång.

Det kom och gick som strålar genom hela kroppen, det var som ett svid och ett sug och en värme och ett tryck och det var lite som att smälta bort och sen blev det som en våg och en sjö och jag satte mig nästan upp och skrek rakt ut men jag lyckades låta bli, jag bara halvsatte mig upp och föll tillbaka ner i gräset igen med en suck.

Men sen blev jag rädd att jag hade kissat på mig för det var så blött och hans fingrar var så blöta och gled liksom bara runt. Jag kände mig alldeles trött i kroppen och som lite öm nästan där mitt på där det är som en liten bulle, precis där ovanför där man kissar.

Men då blåste han på mig där nere en stund och drog med fingrarna över låren och runt på magen. Sen när han drog med fingrarna över mina trosor kände jag att kroppen sträckte sig upp mot hans hand igen för att han skulle röra mig så där igen.

Då böjde han sig fram över mig och tryckte sin mage mot min. Jag märkte att han också hade jeans, på sig, såna med knappar precis som jag hade. Knapparna tryckte mot mina trosor och jag tryckte mig mot honom. Då tryckte han sina jeans mot mig och mellan hans ben var det som en kudde fast hård, och den var så skönt att gnida sig mot. Mina blöta trosor drogs till ett streck in mellan mina läppar där nere och det kändes som om det skulle svida men det struntade jag i, bara drog och tryckte mig mot hans jeans.

Han tog sina händer runt mitt ansikte och hade sin mun vid mitt öra och den varma luften kittlade mig mot halsen och gjorde allt ännu skönare. Han mumlade såja såja och höll sina armar hårt runt mig, nästan för hårt höll han och han blev så tung ovanpå mig så det kändes som om jag trycktes ner i gräset. Han gned sig mot mig fortare och fortare och tryckte mot min kropp som om han ville trycka ner mig i gräset. Jag blev nästan lite rädd en stund men sen viskade han något i mitt hår igen och hans andedräkt var så varm mot mitt öra och det blev pirrigt igen i hela kroppen.

Sen stelnade han till och var alldeles stilla en stund. Sen pussade han mig på pannan och på munnen, flera gånger lätt lätt, som om hans mun var en fjäril bara. Han drog med sina händer i mitt hår och över mitt ansikte och höll med sina händer om min midja.

Jag kände hans tunga mot mina läppar men sen drog han sin mun mot min hals och nerför linnet. Han stannade upp lite vid mina bröst – de var bara som små knoppar för de hade bara börjat växa och var lite ömma när man kommer åt dem. Men när han drog upp linnet och pussade runt dem så gjorde inte ont alls, det var ändå konstigt.

Nu var hans ansikte nere vid min mage och jag märkte att han dragit ner trosorna helt. Han lutade sig lite tillbaka och bara tittade på mig en lång stund. Luften var kall och jag tänkte att nu har nog tiden stannat på riktigt ändå. Inga tankar fanns utom hans blick och hans händer som närmade sig. De strök mig över magen igen, gick i cirklar nerför naveln och strök mig över låren samtidigt som han särade på mina ben så de låg ut som ett v nästan.

Sen böjde han sig fram och blåste lite rakt på mig där nere. Det kittlade och jag ryckte till och i samma stund sträckte han ut sin tunga och den nuddade mig. Där nere slickade han mig!

Jag visste hur det smakade när man gör så där, jag och min klasskompis Terese hade provat att slicka på varandra precis så där en kväll när jag sov över hos henne. Vi hade kikat i hennes storebrors tidningssamling och sett precis hur man skulle göra och vi visste att det här var något vuxna gör. Det smakade inte så mycket, kanske lite lite kiss och så hud och varmt och så någon smak som jag inte visste hur den skulle beskrivas men det konstiga var att det inte var så äckligt som jag hade trott. Sen skrattade vi mest och tittade mer i hans tidningar. Men som det kändes när Terese slickade mig kändes det inte alls nu.

Han slickade mig runt runt, ut på det där som är som läppar fast runt om och där det hade börjat växa lite lite hår. Han slickade lite och bet lite och nafsade och det var skönt fast jag kände hans tänder. Sen lutade han sig lite tillbaka och tog med sina händer och liksom öppnade upp mig där nere och så böjde han sig fram och tittade en liten stund. Jag tänkte att det var konstigt att jag inte försökte dra igen benen eller började skämmas, men så satte han hela munnen emot och bara sög och sög och slickade, ja han slickade nästan in i mig, och då slutade jag tänka igen. Och jag tänkte, fast jag inte kunde tänka, att det här får aldrig aldrig sluta.

Och sen gjorde det det ändå. Han drog upp mina jeans och hjälpte mig att ställa mig upp. Jag klev i sandalerna, lite skakig men han höll mig om axlarna. Sen drog han tröjan över mitt huvud och tog mig i handen och släppte ut mig genom personalingången.

Se nu till att gå raka vägen hem, sa han, och jag insåg att jag inte ens visste vad han hette eller någonting.

När jag kom dit nästa gång var det någon annan som hade hand om linbanan, och fast jag gick dit resten av dagarna som parken var öppen innan den stängde efter sommarlovet så såg jag honom inte igen. Men varje kväll försökte jag trycka likadant som han gjort med sina händer, och så tänkte jag på hans fingrar och hans mun och fast det inte var lika skönt som när han gjort det så var det ändå som fjärilar och sockerdricka i hela kroppen. Jag undrar vad som hänt om jag mött honom igen.

Jag skriver både om sånt som kanske hänt och sånt som bara händer i min fantasi. Jag försöker hitta det som jag själv går igång på. Det som är spännande är att se om någon annan också går igång på det.
Rebecca är medlem sedan 2021 Rebecca har 1 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren