Publicerat
Kategori: Novell

Livets resa

Jag hade planerat min resa väldigt länge, men tyvärr var biljetten slut.
Får ta en restresa så länge..men inte ens dem kunde jag få.
Satt mig ner & väntade på att det skulle bli min tur, medans jag väntade på att få en plats så letade jag andra ställen att åka till. En del ställen kunde jag få plats på men de var för dyra. Önskade att där fanns en plats för mig med! Nu vill jag åka...nuuuu! Jag har ju packat mitt bagage noga! Varför finns där inte plats för mig!
Kräver ingen lyxresa, kräver ingen lång resa. Jag kräver bara att få följa med, inte sitta här ensam!

Men jag är inte ensam...jag är arbetssökande som alla andra. Alla andra som också väntar på att få ett jobb. Ett jobb så man kan känna sig delaktig och få till sitt levebröd.

Skriven av: Eva Pettersson

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren