Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Min bästa vän

Jag vaknar av att solen börjat lysa in genom det lilla fönstret ovanför sängen. Jag sträcker på mig och känner den lätta behagliga träningsvärken efter gårdagens yogapass. Tanken på gårdagen får en hetta att sprida sig genom kroppen och ner mellan benen. Tanken på Erica, min bästa vän, i sina små träningsshorts när hon står i den "nedåtgående hunden" och sen i "plogen" får mina trosor att bli fuktiga åter igen. Jag hade sen länge fått byta ut mina grå träningsbyxor i bomull mot ett par svarta i lycra, då varje träningspass med henne slutar med en stor våt fläck mellan mina ben.

Jag känner hur kåtheten växer där jag ligger i sängen. Det blir inte bättre av att Erica ligger bredvid mig. Som vanligt på torsdagkvällar stannade hon kvar hos mig, då vi båda är lediga från skolan på fredagar. Vi tittade på film, delade en flaska vin och pratade långt in på natten. Vi pratar sällan om sex. Jag försöker undvika det, är rädd att jag ska försäga mig eller skrämma iväg henne. Erica vet inte att jag tänder på både killar och tjejer. Kanske är det inte tjejer i plural, bara en tjej. Ingen har någonsin hetsat upp mig som Erica gör, och hon vet inte ens om det.

Jag vänder mig om för att kolla om hon sover, det gör hon. Hon har sparkat av sig täcket så det ligger nere vid höfterna. T-shirten hon sover i har glidit upp så den solbrända, mjuka magen visas. Utan att kunna kontrollera min hand känner jag hur den smeker min mage och ner i trosorna. Jag flämtar till när jag känner hur våt jag är. Fingret smeker lätt över klittan och jag kan inte slita blicken från min sovande bästa väns kropp. Till slut kan jag inte hålla mig, utan för försiktigt fram handen och drar upp tröjan över hennes bröst. De är så perfekta. Större än mina, med stora mörka vårtgårdar och bröstvårtor som står rakt upp. Min hand söker sig ner till mina trosor igen, den här gången smeker jag mer intensivt. Efter en stund känner jag att det inte räcker. Jag vill ha mer. Jag drar ner täcket över Ericas höfter och får bita mig i läppen för att inte stöna när jag ser att hon ligger med benen brett isär och att trosorna åkt lite på sniskan så ena blygdläppen är utanför. Jag känner mig modigare nu och för fram min hand mot hennes trosor. Jag är nu så upphetsad att handen skakar. Så försiktigt jag kan låter jag ett finger smita in under hennes trosor. Hon är len, rakad och...våt. Jag stannar till. Kanske drömmer hon om något. Jag låter mitt finger glida längs hennes våta veck och sedan in i henne. Jag hör hur hon stönar lätt, men när jag tittar upp så ser jag att hon fortfarande sover. Eller i alla fall blundar. Jag har aldrig varit såhär intim med en tjej förut. Jag har bara fantiserat otaliga gånger om att få känna, smaka, uppleva en våt fitta. Nu har all försiktighet hos mig försvunnit och kåtheten har helt tagit över. Jag böjer mig ner och lägger näsan mot hennes trosor och drar in en djupt andetag. Det luktar himmelskt. Jag öppnar munnen och trycker lätt med tungan mot henne. Ytterligare ett stön hörs, lite högre den här gången. Det är tecknet jag behöver för att låta den sista muren av självkontroll rasa. Jag för trosorna åt sidan och med mina fingrar begravda djupt inne i Erica börjar jag slicka. Först på läpparna, sen ner mot det underbart våta där mina fingrar jobbar och sen upp till klittan. Plötsligt hör jag hur hon drar ett djupt andetag, jag blickar uppåt och ser hur hon kommit upp i halvsittande läge och tittar på mig med chockerade, stora ögon. Jag vågar inte röra mig, mitt ansikte är fortfarande till häften begravt mellan hennes ben och jag väntar med nervositet på hennes reaktion. Till slut ser jag hur chocken i hennes ögon avtar och ett litet leende börjar spegla sig i hennes mungipor. Hon tar tag om min ena arm och drar mig uppåt så jag ligger bredvid henne igen. Hon reser sig och drar av sig t-shirten och sedan sparkar hon av sig trosorna. Vi har fortfarande inte sagt något, men hon nickar menande åt mig och jag förstår att hon vill att jag ska klä av mig med.

När vi båda är helt nakna lägger sig Erica över mig och kysser mig. Det är så himmelskt att känna hennes nakna kropp mot min, hennes läppar mot mina och hennes tunga i min mun. Men min kropp kräver mer, jag börjar nästan ofrivilligt jucka mot henne, och hon förstår. Hon ställer sig på knä, granskar min kropp och ser ut att fundera. "Jag skulle vilja testa en sak jag sett på redtube" säger hon och jag ser att hon nästan rodnar. Jag nickar ivrigt, just nu får hon göra vad hon vill med mig. Hon särar på mina ben, och utan att jag är beredd på det kör hon upp två fingrar i min fitta. Jag stönar högt och Erica fnittrar förtjust. "Så våt du är..det rinner ju ur dig" Jag förmår bara att nicka till svar, talförmågan verkar ha försvunnit. Hon ställer sig över mig med knäna på var sida om högra lår, sen tar hon tag i det vänstra benet och lyfter på det samtidigt som hon glider fram och sänker sig. Effekten blir att våra fittor möts och när hon börjar röra sig gnider sig klittorna mot varandra. Jag tar stöd med armarna bakom mig för att kunna se bättre. Synen av våra renrakade kön som gnider sig mot varandra medans våra safter skvätter upp på våra lår är det absolut vackraste jag sett. Det är så fantastiskt skönt och jag känner hur jag börjar närma mig. Jag sätter mig upp lite mer och tackar tyst yogan för min vighet, samtidigt som jag suger in Ericas bröstvårta. Hennes respons är omedelbar och jag känner hur den växer och blir stenhård i min mun. Jag nafsar lite försiktigt först, sen lite hårdare. "Mer" hör jag Erica flämta och jag inser att hon också är nära. När jag biter tag rejält i hennes bröst slänger hon huvudet bakåt och nästan skriker. Jag ser fascinerat när hennes kropp skakar och känner hennes fitta pulsera mot min. Nu är jag så nära min egen orgasm att jag vet att det bara kommer krävas en liten rörelse för att den ska utlösas. Då backar hon plötsligt och jag tittar förvånat upp på henne, förmodligen ser man besvikelsen och frustrationen i mina ögon för Erica skrattar lågt. "Lugn fina du, du ska få komma. Men jag vill smaka på dig...jag har aldrig slickat fitta förut" Innan jag hinner reagera har hon dykt ner mellan mina ben. Hon kör in tungan så långt hon kommer åt, sen slickar hon runt om, fortsätter ner mot skinkorna och efter en kort sekunds tvekan sträcker hon ut tungan mellan skinkorna. Jag har aldrig blivit rörd där på något sätt, men just nu blir jag bara mer upphetsad av det. Hon slickar sig uppåt igen, långsamt långsamt. När hon kommer till min klitta viker hon av och låter tungan cirkulera runt i stället. Jag tror jag ska explodera, jag har aldrig känt något liknande innan. Samtidigt som hennes tortyr är underbar vill jag bara ta tag i hennes ansikte och gnida henne mot min klitta tills jag kommer. Hon för in två fingrar i mig och börjar trycka uppåt mot en punkt som får mig att se stjärnor. Samtidigt känner jag hur hennes andra hand glider under min rumpa och knådar mina skinkor. Då känner jag med skräckblandad förtjusning hur hennes pekfinger letar sig in mellan mina skinkor och mot mitt bakre hål. Hon trycker försiktigt och det tighta hålet ger med sig lite och hennes fingertopp glider in.

Jag trodde jag hade njutit förut, men det insåg jag att jag inte har. Inte på långa vägar. Nu ligger jag med benen brett isär, men Ericas fingrar på ena handen som pullar mig hårt, och fingrarna på den andra handen inviger mig till en helt ny värld i min bak. Då äntligen känner jag hennes tunga mot min känsliga knopp. Hon suger och slickar för allt hon är värd. Det dröjer bara ett par sekunder innan jag känner hur hela kroppen börjar darra och jag kan inte hålla tillbaka ett skrik. Jag har ingen kontroll över min kropp och kör handen i Ericas hår och trycker henne mot mig samtidigt som jag juckar och stöter mot hennes ansikte. När orgasmen ebbat ut efter vad som kan ha varit 30 sekunder men också 30 minuter sjunker jag ihop. Min bästa vän kryper upp bredvid mig och jag ser att hennes ansikte är täckt av mina safter. Vi ler mot varandra och hon pussar mig lätt på munnen. "Jag har väntat på att du skulle ta första steget" viskar hon. Jag tittar lite förvånat på henne men ler sen igen och kysser henne länge.

En nyfiken tjej i mina bästa år som älskar att skriva. Både erotik och annat. Kommer publicera mina alster här för att se om andra gillar det jag skriver :)
Lovisan är medlem sedan 2020 Lovisan har 2 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren