Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Min bästa vän del 2 (när vi blir upptäckta)

Det hade gått ett par månader sen jag och Erica började utforska varandra på ett mer intimt plan. Vi träffades så ofta vi kunde. Oftast var vi hemma hos mig eftersom jag hade egen lägenhet, men ikväll var vi hemma hos henne. Erica bodde med sina föräldrar i en stor villa ute i på landet och den här helgen var de bortresta så det var bara vi två hemma. Hennes styvbror David bodde också i huset för tillfället, men han var ute med några kompisar och skulle inte komma hem fören dagen efter. Nu satt vi uppkrupna i soffan och kollade film, när Erica plötsligt pausade filmen och vände sig mot mig med ett busigt uttryck i ögonen.
-Jag har ju glömt att berätta värsta grejen! Jag såg David runka häromdagen!
Hon började fnittra och den där söta rodnaden spred sig över hennes kinder. Otroligt att hon fortfarande var lite pryd med tanke på alla saker vi gjort de senaste månaderna. Jag hade haft ett gott öga för David i flera år, men han hade aldrig tittat på mig två gånger. Det berodde säkert på att han var så mycket äldre än oss. Ericas mamma hade träffat en äldre man (Davids pappa) när Erica bara var två år, och då hade David redan börjat gymnasiet. Nu var han 32 år och bodde bara tillfälligt i vår lilla stad medans hans hus nyinköpta hus i Norrland totalrenoverades. Han var militär och hade spenderat majoriteten av de senaste åren i Afghanistan. Nu hade hans uppdrag tagit slut och han skulle tydligen inte åka tillbaka, utan skulle undervisa på specialistofficer-utbildningen i Boden. Jag hade fantiserat många gånger om vilken häftig och upphetsande känsla det skulle vara att få auktoritära, ordentliga David riktigt, riktigt kåt. Så att höra Erica berätta om det fick det att pirra ordentligt mellan mina ben.

”Va? Vet han att du såg?” frågade jag nyfiket. Erica skakade på huvudet ”Nä, han satt här, nere i gillestugan i fåtöljen där borta och tittade på porr på sin laptop. Han trodde väl att han var ensam hemma. Jag hörde ljud från filmen och smög ner och kollade” hon bet sig sexigt i läppen och böjde sig framåt och sänkte rösten fast att vi var ensamma. ”Du skulle sett vad han kollade på. Värsta hardcore-porren. Tjejen var fastbunden och killen smiskade henne och var hårdhänt” sa hon med stora, oskyldiga ögon. Jag visste att Erica var rätt oerfaren och var förmodligen inte insatt i BDSM eller liknande. Jag däremot kände hur trosorna började bli fuktiga och kunde inte låta bli att ställa frågan som jag undrat över i flera år. ”Såg du hans…alltså, är den stor?” Erica började skruva på sig och tittade nästan blygt ner i sitt knä. ”Asså, jag har ju inte sett så många i verkligheten. Så har väl inget att jämföra med, men ja. Den är stor. Hans hand såg nästan liten ut när den greppade runt den.” Jag kunde inte låta bli att flämta till, jag kunde se Davids enorma händer framför mig. Om de hade sett små ut i jämförelse med hans kuk så överträffade det alla mina fantasier. Jag visste inte hur Erica skulle reagera på att jag satt och blev smällkåt av tanken på hennes bror, så visste inte hur jag skulle ta konversationen vidare. ”Att han behöver sitta i en källare och runka, finns väl massor av tjejer som vill ligga med honom” sa jag tankfullt. Erica nickade långsamt ”Ja, vet inte om han är kräsen eller vad det är. Hörde honom prata med en kompis om att han inte fått nått sen innan han åkte och tjänstgjorde sist.” Jag spärrade chockat upp ögonen. Han hade varit hemma i nästan ett halvår, och innan dess hade han inte varit i Sverige på 18 månader. Hade den övernaturligt sexige specialistofficeren inte knullat på över två år?

Plötsligt avbröt min bästa vän mina tankar genom att smeka mig på låret och uppåt… ”Tror du inte att jag ser hur kåt du är på min brorsa?” Jag mötte hennes och såg hennes retsamma uttryck. Hon verkade inte vara sur i alla fall. Jag log lite och försökte se oskyldig ut. ”Okej då, det är jag. Men du måste medge att han är snygg. Sjukt snygg.” Hon bet sig i underläppen igen, som hon alltid gjorde när hon var upphetsad. ”Ja” svarade hon långsamt. ”Klart jag tycker det…men det känns så kinky på något sätt. Han är ju typ min brorsa. Men jag brukar tänka på honom när jag onanerar. Har gjort det sen jag var typ 14.” Hennes hand hade nu nått upp till mina pyjamasshorts och hon började smeka min utanpå. Jag böjde mig fram och kysste henne och snart låg vi och hånglade på soffan. Vi slängde snabbt av oss de få klädesplagg som vi hade på oss. Jag rullade ner på golvet och drog med Erica. Jag tryckte försiktigt men bestämt ner henne till liggande läge och ställde mig med knäna på varsin sida av hennes ansikte. Samtidigt som jag började mig fram för att hungrigt ta för mig av hennes våta, underbara hål kände jag hennes tunga börja tillfredsställa mig.

Då och då avbröt hon det hon höll på med och fortsatte berätta om när hon när hon sett sin bror i fåtöljen. Hon beskrev i detalj hur hans hand rört sig över den hårda kuken. Först långsamt smekande, sen mer intensivt och hårt. Hur han hade glidit fram i fåtöljen och låtit den andra handen greppa pungen med ett fast grepp. Och sen hur han till sist stönat högt, slängt bakåt med huvudet och pumpat ut sperma över sin hårda, muskulösa överkropp. När hon slutat berätta sög hon in min klitta hårt mellan sina läppar och orgasmen började byggas upp snabbare än jag varit med om innan. Jag pressade hela mitt ansikte mot hennes fitta och hörde på hennes kvidande läten att hon var i samma läge som jag. Våra kroppar skakade och vi stönade högt mot varandras mest intima ställen. Erica kom först och när hon återhämtade sig hörde jag plötsligt ett ljud och jag tittade snett upp mot trappen där ljudet kommit ifrån. Det jag fick se där fick mig först att stelna till, osäker på om jag borde flyga upp och försöka skyla mig. Det stod en person och iakttog oss.

Min blick gled över de slitna jeansen, upp över den svarta skjortan och upp till ansiktet. De sammanbitna läpparna, den raka näsan och de mörka, nästan svarta ögonen kunde bara tillhöra en person. Jag försökte tyda hans ansiktsuttryck och kunde se en tydlig chock i hans ögon. Jag såg att hans blick var fastnaglad på min fitta där hans systers tunga börjat jobba igen som aldrig förr. En del av mig tänkte att jag borde rulla av och be honom att aldrig avslöja för någon vad han precis sett. Men eftersom Erica inte verkat märka något fortsatte hon att slicka, och när hon dessutom tog ut sina dyblöta fingrar och bestämt tryckte in ett i mitt bakre hål kunde jag inte hålla mig. Precis i det ögonblicket förflyttade våran enmanspublik sin blick och mötte min. Jag bestämde mig för att släppa alla hämningar. Han hade redan sett såhär mycket, då kunde jag lika gärna avsluta stort. Jag skrek ut min orgasm och gned mot Ericas ansikte frenetiskt. När spasmerna i min kropp avtagit vände jag mig om och böjde mig ner för att kyssa henne. Hon smekte lojt mitt bröst och kom upp i halvsittande. Hon öppnade munnen som för att säga något men när hon vred på huvudet mot trappen kom istället ett litet skrik från hennes mun. Instinktivt la hon benen i kors och armarna för brösten. ”David, vad gör du hemma?”

Erica hade hoppat upp och skylt sig bakom en kudde. Jag satt kvar på golvet med benen brett isär och David stod fortfarande helt stilla och stirrade. Hans blick var åter igen fastklistrad mellan mina ben. Jag försökte föreställa mig hur jag såg ut i hans ögon, nyrakad, lite svullen och dyvåt av hans styvsysters saliv och mina egna safter. Tanken gjorde mig ännu våtare och jag funderade på hur han skulle reagera om jag började smeka mig själv. Ericas gälla röst avbröt mina tankar. ”David för fan!” Hennes röst lät desperat och nästan gråtfärdig. Jag förstod att hon skämdes. I hennes fina, präktiga familj gjorde man inte sånt här. Plötsligt ryckte David till som om han vaknat ur en dröm, och han slog bort blicken och började prata osammanhängande. ”Förlåt..ville inte störa. Skulle hämta plånboken bara. Ska iväg igen. Förlåt.” Han vände sig tvärt mot bokhyllan som stod halvt bakom trappan, tog den nämnda plånboken och nästan sprang upp för trappan. Dock han jag se en ordentlig bula i jeansen när han stod i profil. Strax efter hörde vi ytterdörren slå igen och jag kunde inte hålla tillbaka ett gapskratt. Erica blängde på mig. ”Det är väl inget att skratta åt! Så jävla pinsamt! Tänk om han berättar för mamma och Harald? Jag döööör” Hon slängde sig dramatiskt i soffan med kudden över huvudet. Jag reste mig och gick och satte mig bredvid henne och la en tröstande hand på hennes axel. ”Han säger inget. Vad skulle han säga? ’Jo farsan, jag såg Erica i en 69: a med Hanna i källaren. Jag stod och glodde som en snuskgubbe i säkert 10 minuter innan de såg mig’ Det skulle säkert gå hem hos pappsen. Not!” sa jag och började fnittra igen. Den här gången tittade Erica på mig och kunde inte låta bli att skratta med mig. Jag lovade dock att prata med honom när chansen uppstod och få honom att lova att inte avslöja vår hemlis för någon.

Flera timmar senare sov Erica tungt. Själv kunde jag inte sova, tanken på Davids glansiga blick när han tittade rakt mellan mina ben och bulan jag sett mellan hans gjorde mig oerhört kåt. Erica och jag hade tillfredsställt varandra ett par gånger till under kvällen…men min fitta bultade och påminde mig om att den ville ha kuk. Plötsligt hörde jag något från nedervåningen. Jag stelnade till och trodde det var inbrott. Min första tanke var att väcka min sovande vän, men insåg att det kanske bara var dumt att skrämma henne innan jag visste vad det var som lät. Istället smög jag ut från rummet, gick bort till räcket och kikade ner till entréplanet där jag till min lättnad (och förtjusning) såg att det var David som hade kommit hem. Han gick ostabilt och ranglade ut mot köket. Jag slängde en snabb blick i hallspegeln och log nöjt mot min spegelbild. Hade på mig en stor t-shirt som slutade på halva rumpan och var så pass tunn att bröstvårtorna nästan syntes. På den slitna tröjan var ett tryck med Hello Kitty, och det kändes som en perfekt kombo mellan oskyldig flicka och sexig, ung kvinna. Mitt röda, lockiga hår kvalificerade sig absolut under kategorin ”knullrufs” och mina läppar var härligt svullna från att ha spenderat merparten av kvällen mellan min bästa väns ben. Mascaran satt fortfarande på plats och över lag tyckte jag att jag såg sexig ut.

Jag trippade ner för trappan och smög ut i köket. Mitt smygande gick inte jättebra då jag råkade fastna med foten i en sladd så en lampa for omkull. David, som stått med ryggen mot mig, vände sig hastigt om och tittade på mig. ”Fan va du skräms” sluddrade han. Jag höjde frågande på ena ögonbrynet. ”Är du packad?” frågade jag roat. Han kändes inte som killen som gick ut och söp sig redlös med kompisarna, så blev lite förvånad. ”Mm, lite då” svarade han medan han letade efter något i kylskåpet. ”Jag trodde inte du drack” fortsatte jag och försökte låta nonchalant fast mitt hjärta bultade så jag var rädd att han skulle höra. Han sträckte på sig och tittade rakt på mig ”Nä, och jag trodde inte du brukade begrava ditt ansikte i min syrras fitta. Verkar som vi både fått en överraskning idag” Rösten lät allvarlig men jag kunde höra en sarkastisk underton och det gick inte att missa glimten i hans ögon. När jag inte svarade direkt slocknade glimten och han såg lite ångerfull ut. ”Fan, förlåt. Menade inte att vara så…” Jag kunde inte hålla tillbaka ett retfullt leende ”Så ärlig?” fyllde jag i. Våra blickar möttes och han log snabbt innan hans fokus gick tillbaka till kylskåpet igen. ”Vad gör du egentligen?” frågade jag. ”Är svintörstig” var det korta svaret jag fick. Hans fumliga händer rev ner ett smörpaket och jag knuffade undan honom och erbjöd mig att hitta något. När jag stod där med ansiktet in mot kylen och David ståendes strax bakom mig kunde jag inte låta bli att retas. Tittade snabbt på hyllan längst ner och såg några colaburkar. Plötsligt blev jag väldigt sugen på cola.

Så sensuellt jag bara kunde böjde jag mig ner. Tack vare alla år av yoga kunde jag utan problem böja mig rakt ner utan att böja på benen. Jag visste att David skulle få en perfekt vy av min rumpa och med tanke på hur många orgasmer jag fått under kvällen och hur upphetsad jag var just nu tvivlade jag på att min lilla stringtrosa täckte hela mitt underliv. Svaret fick jag nästan genast genom ett stön och en låg svordom bakom mig, och jag log nöjt för mig själv. Operation: kåta upp svinsexig militär, hade börjat. Jag vände mig om och försökte se så oskyldig ut som möjligt när jag erbjöd honom en burk. Hans mörkbruna ögon var mörkare än vanligt och de vandrade från min mun och ner mot mina bröst. Där stannade blicken och han bet ihop som för att hindra ytterligare ett stönande komma från hans mun. Jag sneglade neråt och insåg att kölden från kylskåpet hade gjort mina bröstvårtor stenhårda och nu stod de rakt ut. Det skarpa ljuset från lysrören i taket gjorde dessutom min tröja näst intill genomskinlig och de rosa konturerna från vårtgårdarna syntes väl. Jag bestämde mig för att vara lite modig. Han var ju trots allt onykter och kanske kunde jag få ha lite kul. ”Gillar du vad du ser?” frågade jag. Hans blick mötte min och hans blick var mörk och glansig, jag visste att det sistnämnda inte bara berodde på alkohol. Han svarade inte utan fortsatte bara titta på mig. Jag bestämde mig för att gå ett steg längre. ”Det du såg i källaren förut…tyckte du om att titta på oss?” David höll kvar blicken i min, sen tittade han bort och skakade lite på huvudet med ett nästan uppgivet leende. ”Fan…mer än jag borde. Ni är ju barnungar, hon är ju typ min syrra. Min reaktion var ju bara…sjuk”.

Jag tog ett steg närmare och la huvudet på sned och bet mig lite i läppen. ”Vi har fyllt 18 båda två och hon är ju inte din syrra på riktigt, inget sjukt alls” sa jag och när han öppnade munnen för att protestera klev jag ytterligare ett steg närmre så att mina styva bröstvårtor lätt nuddade hans kropp och fortsatte. ”Jag vet i alla fall att jag gillade när du såg på. Du märkte väl hur fort jag kom när jag insåg att du var där. Fort och hårt.” Jag flyttade ännu lite närmre och kände hans stenhårda kuk genom jeanstyget. Han sa ingenting men jag märkte hur hans andning var ansträngd och jag tog en chansning och förde min hand mot hans mage. När han inte gjorde motstånd lät jag handen glida ner mot hans skrev och lät greppet hårdna mot hans enorma stånd. Han stönade till och jag vågade titta upp och möta hans blick igen. Jag ryckte nästan till när jag såg hans ögon. Nu fanns ingen osäkerhet, inget tvivel eller ånger. Bara ren och skär kåthet. Plötsligt greppade han tag om mina armar och tryckte mig bakåt mot köksön som var placerad mitt i rummet. När han började tala var rösten stabilare än förut, men låg och bestämd, nästan aggressiv. ”Du leker med elden, stumpan” väste han medans hans höfter pressade hårt mot min mage och hans ena hand letade sig in under tröjan och greppade mitt ena bröst hårt. En liten del av mig funderade på om jag borde bli lite rädd, han var ju ändå 20 cm längre än mig och vägde säkert 40 kg mer. Dessutom var han yrkesmilitär, tränad att förgöra sitt motstånd. Jag insåg att jag inte hade en chans, men rädslan infann sig aldrig. Däremot var jag mer upphetsad än jag någonsin varit förut. Jag visste inte vad jag skulle svara, men det visade sig att jag inte behövde prata. Han gjorde det istället. Han tog tag om min ena hand och tryckte den hårt mot sin kuk som nu var om möjligt hårdare än innan. ”Ser du vad du har gjort. Du inser att du får ta konsekvenserna nu?” För ett ögonblick ändrades hans uttryck i ögonen och med ens såg han lite osäker ut. Som om han frågade mig, utan ord, om jag var okej med hans dominans. Som svar log jag lite snett och osäkerheten hos honom försvann. Han tog ett steg bakåt och granskade mig uppifrån och ner. Jag kände att jag kanske borde säga något, men jag var torr i munnen och fick knappt fram orden. ”Jag tar konsekvenserna”.

David fortsatte att kolla på min kropp och såg ut att fundera på vad han skulle göra härnäst. ”Klä av dig” sa han bestämt. Jag drog av mig den stora t-shirten och slängde den i en hög bredvid mig, sen drog jag snabbt ner trosorna och lät dem göra tröjan sällskap på golvet. Han sa ingenting utan stirrade bara på mig. Plötsligt kände jag mig lite osäker. Jag hade alltid varit nöjd med min kropp, men nu hade han sett mig bredvid Erica. Hon var kurvigare än mig, hade större bröst och hade dessutom sparat ut lite hår mellan benen. Hon såg ut som en kvinna, och bredvid henne såg min kropp ut som en 14-årings, hårlös och med små uppnosiga bröst. Jag sneglade upp till Davids ansikte och kände mig med ens lite säkrare. Han verkade gilla det han såg. ”Vänd dig om” sa han barskt. Jag gjorde genast som han sa och hörde att han gick bort till köksbänken och prasslade med något som gjorde mig nyfiken. ”Vänd dig inte om” sa han som om han hört mina tankar. Efter någon minut ställde han sig tätt bakom mig och jag rös nästan till av förväntan när jag kände hans stånd tryckas mot min svank. Försiktigt sköt han fram en liten papperslapp där han hade klottrat ner några ord. Jag läste och ett litet leende dök upp i mungipan. ”Håll upp ett finger om jag ska pausa, två fingrar om jag ska sluta” stod det på lappen. Jag nickade försiktigt för att visa att jag förstod reglerna.

Nu när det var utrett och han sett till att jag lätt kunde avsluta när jag ville verkade alla hans hämningar släppt. Han tryckte sig ännu hårdare mot mig och hans enorma händer knådade omilt mina små bröst. ”Du är en sån jävla teas, vet du det? Du har gått runt här och retat upp mig i flera år.” mumlade han. ”Har jag?” sa jag förvånat med låg röst. Han skrattade till kort. ”Som om du inte vet det. Sprungit omkring här i bikini eller små träningskläder så fort jag varit hemma. Drivit mig till vansinne. Men det var väl det du ville? Du ville göra mig till en pervers kåtbock som fantiserar om små olagliga tonåringar?” Jag kunde bara nicka. Det var ju sant att jag hade försökt, men jag hade ingen aning om hur väl det hade lyckats. Han backade undan en liten bit, men jag hann knappt reagera på det innan jag hörde ett klatschande ljud och kände en brännande känsla på ena skinkan. ”Svara när jag pratar med dig” väste han sammanbitet. ”Ja, det var det jag ville” svarade jag och hörde hur min röst svajade. Jag var så kåt nu att jag började känna mig yr. Jag ville be honom knulla mig, röra mig eller vad som helst, men visste att han inte skulle bry sig om mina böner. Så jag stod tyst och väntade på att han skulle fortsätta prata. ”Slår vad om att du njöt av det med. Du hoppades säkert att jag skulle tvinga mig på dig. Jag ser det på dig. Erica har något oskyldigt över sig, men du…du har inte en oskyldig fläck på kroppen. Kuksugen så det skriker om det. Till och med nu, när jag är våldsam och förnedrar dig är du så kåt så du nästan skakar.” Han sin ena fot och föste undan min så att benen särade på sig, sen tryckte han utan förvarning upp två fingrar i min fitta. Jag var så våt så det gjorde inte ont men jag skrek ändå till av förvåning. Och lite öm var jag efter kvällens aktiviteter med Erica. ”Fan va våt du är” stönade han. Han lät sina fingrar glida ut och leta sig fram till min klitta. Jag stönade högt och kände att det skulle gå för mig väldigt snabbt om han fortsatte såhär. Då tog han bort sina fingrar och greppade istället tag i mina höfter och vände mig om. Han hade ett lätt roat ansiktsuttryck. ”Trodde du verkligen du skulle få komma? Typiskt små tonårsslynor att tro att saker och ting kommer gratis” hans tonläge var nästan hånfullt och jag kände till min förvåning att jag rodnade lite. Det hade jag knappt inte gjort på flera år, men David la märke till det. ”Bra, du har vett att skämmas över det i alla fall. Så, hur erfaren är du? Är det bara ett spel för galleriet eller kan du verkligen tillfredsställa en man?” sa han och tittade på mig med tvivel i blicken. Jag önskade så att jag hade ett kaxigt svar, men sanningen var att det var mycket spel. Jag hade haft sex med några killar, men alla var i min ålder och det hade mest varit fumlande i några minuter innan de helt plötsligt kom. Det var inte svårt att tillfredsställa en tonårskille, men hur man gjorde med en man var jag osäker på om jag visste. Jag började stamma ”Jag…ja…asså”. Längre hann jag inte förrän han snabbt vänt mig om och gett mig tre snabba slag på rumpan. Det sved men jag kände ändå hur mina fittsafter rann till ännu mer. ”Så du är inte säker alltså. Nåja, vi får väl se vad du kan. Ner på knä.” beordrade han.

Jag sjönk nästan genast ner på knä framför honom och tittade nästan hypnotiserat när han började knäppa upp sina jeans. Utan att tänka på det började jag slicka mig om munnen. Jag hörde ett lågt skratt. Han grep tag om min haka och böjde mitt huvud lätt bakåt så jag tittade upp på honom. ”Du är verkligen en speciell liten slyna, stumpan. Sitta här och dregla över tanken på att bli straffknullad i munnen.” Han smekte mig lätt över kinden med en oväntad ömhet, sen strök han med tummen över underläppen innan greppet hårdnade och han öppnade min mun. Sen drog han ner byxor och kalsonger till knäna medan han bad mig att ”gapa stort”. I ett par sekunder stirrade jag på den hårda kuken framför mig. Den var enorm. Min hand darrade nästan när jag greppade tag runt den så gott jag kunde. Jag gapade stort och lät ollonet glida in i min mun. Jag hade bara sugit av två killar innan, och de var inte i närheten av den där storleken, men jag tänkte att principen var väl densamma. Jag hade även sett mycket porr med oralsex och googlat tekniker ibland när jag hade tråkigt som jag sen övat på mina dildos. Jag hoppades att det skulle räcka för att göra mannen framför mig nöjd.

Jag slöt läpparna runt ollonet och lät tungan dansa runt. Jag lät tungspetsen fokusera extra mitt på och på strängen på undersidan. Självförtroendet ökade när han stönade högt och lät sina händer trassla sig in i mitt hår. Jag lutade mig försiktigt framåt för att ta in så mycket jag kunde, men efter halva kuken förvunnit in tog det stopp. Istället greppade jag tag om hans pung och började massera den. De läten som kom ur Davids mun lät mig veta att han gillade det. Jag greppade lite hårdare och lät två fingrar smeka strax bakom pungen. Jag mindes att jag läst att många tyckte det var skönt så jag provade att trycka till lite där. Resultatet blev att David stötte djupare i min mun samtidigt som hans grepp i mitt hår hårdnade. Jag kände hur kräkreflexerna gjorde sig påminda och jag höjde ena handen med syfte att signalera att jag behövde en paus. David var helt stilla och innan jag visade upp tecknet märkte jag att kräkreflexen lugnat ner sig. Jag andades lugnt med näsan och bedömde så gott jag kunde att två tredjedelar av kuken var inne. Jag sänkte handen igen och lutade mig fram ännu lite till. Jag gjorde som jag gjort när jag övat hemma och slappnade av så gott jag kunde och kände halsen ’öppna sig’ och den sista biten gled in. Jag hörde ytterligare ett långt utdraget stön och kände mig lite stolt. ”Fan va skönt. Du är duktig” fick han fram med ansträngd röst. Jag lät nästan hela kuken glida ur munnen för att sedan snabbt låta den sjunka tillbaka in. Jag upprepade den här rörelsen några gånger samtidigt som jag med ett fast grepp masserade hans pung och punkten bakom. Efter ett litet tag märkte jag hur hans andetag började bli ojämna och jag förstod att han började närma sig. Jag hade visserligen fått honom kåt, men jag ville få David att släppa den där sista kontrollen. Jag funderade snabbt och släppte kuken med munnen och lutade huvudet bakåt och tittade upp på honom. Jag la huvudet på sned och bet mig i underläppen och försökte se ut som en oskyldig lite flicka. Min hand fortsatte att sakta runka av honom medan jag började prata med ljus, nästan blyg röst. ”Jag har fantiserat om detta så länge. Jag har haft min dildo i munnen hemma och låtsats att det var du, medan jag smekt mig själv. I mina fantasier så sprutade du alltid ner i min hals. Jag har drömt om att få vara din leksak i flera år…ända sen jag var typ 13 och låg och fingrade på min lilla flickfitta.” Jag lutade huvudet ännu lite mer åt sidan och bad en gång till. ”Snälla, behandla mig som jag förtjänar”. Effekten blev precis som jag hoppas. David gjorde ifrån sig ett odefinierbart ljud, greppade mitt hår så det nästan gjorde ont och trängde in i min mun. Jag hade inget val utan följde bara med när hela min överkropp dunsade mot hans underkropp. ”Sug hårdare” fick han fram. Jag sög hårt och fladdrade med tungan upp och ner så gott det gick med tanke på den brutala hastigheten han hade. Snart blev hans stön högre och jag kände hur hans kuk nästan vibrerade i min mun innan jag kände första strålen skjuta ner i min hals. Han sprutade och sprutade, mer än jag varit med om innan och lite rann utanför min mun. Hans grep om mitt hår var stenhårt och jag hörde att han kämpade för att inte vråla rakt ut. Känslan av att jag fått honom till detta stadie fick mig att känna mig sexigare och mäktigare än någonsin förr.

När han dragit sig ur, drog han upp byxorna och knäppte dem. Sedan tog han tag i min arm och hjälpte mig upp till stående. Åter igen smekte han mig över kinden och log. Han såg mer avslappnad ut än jag någonsin sett honom, inte så konstigt kanske med tanke på vilken urladdning han nyss gjort. Hans händer smekte ner över min hals och vidare till ena bröstet. Hans pekfinger cirkulerade över min styva bröstvårta innan han nöp till i den. Jag kved till av njutning. ”Sätt dig” sa han plötsligt och nickade mot köksön. Jag hoppade smidigt upp och rös till av den kalla marmorn mot mitt våta skrev. ”Sära på benen och luta dig bakåt” sa han med samma auktoritära tonläge som jag misstänkte att han skulle använda till sina underlydande sen. Jag bakade en liten bit och satte sedan upp hälarna på var sida av mig. Åter igen tackade jag yogan för min flexibilitet. Jag lutade mig bakåt och stötte mig på underarmarna. David tog en barstol och satte sig framför mig. Han lutade sig framåt tills hans ansikte bara var några centimeter från min fitta och jag kände hur det rann från den ner över mina skinkor. För en sekund tänkte jag att jag skulle kunna komma bara av att ha honom så nära mig. Våra blickar möttes och han log ett snett, sexigt leende. ”Är det jobbigt, stumpan?” frågade han. Jag nickade och fick motstå impulsen av att lyfta rumpan och trycka mitt underliv mot hans retfulla ansikte. Plötsligt sträckte han på sig och han knäppte av sig skjortan. När han äntligen fått upp alla knappar och drog av sig den suckade jag nöjt. Det var några år sen jag sett honom med bar överkropp och då fick jag bara titta i smyg. Nu kunde jag avnjuta den muskulösa kroppen hur mycket jag ville. Än en gång blev jag medveten av hur stor han var. Han var säkert 190 och bredaxlad. Kroppen var stenhård och manlig ut i fingerspetsarna. Jag undrade hur vi såg ut ihop. Han enorm och stark, jag liten och oskyldig. Besten och skolflickan. Innan jag hann tänka vidare hade han satt sig på barstolen igen och lutade sig ner mot mig. När hans tunga nådde min ljumske kände jag hur kroppen vibrerade av lust. Han drog med hela sin tunga över min sjöblöta öppning och upp mot klittan. Instinktivt slog jag handen för munnen för att inte skrika. Orgasmen som legat bakom krönet den senaste halvtimmen kom närmre. Då slutade han igen. ”Det borde jag förväntat mig av en liten kåt unge som du. Att du nästan kommer bara man nuddar dig. Är du likadan med syrran eller är det bara med mig?” frågade han samtidigt som jag såg att han tog upp sin telefon. ”B..b…bara med dig” jag stötte fram orden. Jag var så nära, och han hade knappt rört mig. Jag hade aldrig känt såhär innan. David la ner telefonen bredvid mig. Jag slängde en blick och såg att han hade satt på timern. ”Jag har inte slickat fitta på flera år. Och tonårsfitta kan jag knappt minnas när jag fick, så tro inte att du får komma innan jag hunnit bli klar. Tio minuter ska du hålla, annars kommer du knappt kunna gå imorgon på grund av en ömmande, röd söndersmiskad röv, förstått?” Jag nickade och han fortsatte sin behandling. Jag försökte tänka på annat. Försökte räkna sträcken mellan takplattorna. Allt för att inte komma. Jag sneglade mot telefonen igen. Sju minuter kvar. Detta var ren tortyr. Hans tunga utforskade varenda liten vrå av min fitta och när han dessutom körde in två fingrar som erfaret hittade g-punkten på en gång visste jag inte vart jag skulle ta vägen. Jag tänkte på hans hot om en söndersmiskad rumpa och såg framför mig hur jag stod framåtböjd med David bakom mig med höjd hand för att lära mig veta hut. Jag kan inte påstå att detta skrämde mig, utan tanken gjorde det svårare att inte komma. ”Är det såhär min lillasyster brukar slicka dig?” Jag kunde bara mumla något ohörbart till svar. När hans tungspets hårt snärtade till min klitta kunde jag inte hålla tillbaka. Jag tappade balansen och la mig ner på köksön som inte var så bred, utan mitt huvud hamnade utanför och nacken böjdes bakåt. Detta var dock inget jag brydde mig om utan jag skrek högt och skakade okontrollerat. Innan min orgasm ebbat ut ordentligt drog han upp mig, böjde mig över ön och höjde handen. Den brännande känslan fick de sista ilningarna från orgasmen att hålla sig kvar. Han fortsatte att smiska mig, byttes av mellan skinkorna då och då. Det sved rejält, men jag gillade det.

Otroligt nog byggdes min kåthet upp igen och jag smög ner en hand och började snabbt smeka min klitta. Jag var våt av saliv och fittsaft och fingret halkade runt när min lilla kropp riste till av de hårda slagen. Snart kände jag den bekanta känslan i kroppen och insåg att jag var på väg att komma igen. I samma sekund meddelade ett ringande ljud på Davids telefon att tiden var ute och han tryckte av och slutade sin behandling. Istället tryckte han sig upp bakom mig och la handen för min mun för att jag inte skulle skrika igen. Den andra smög sig in mellan mina ben och han blötte ner ett finger i min fitta innan han lät det glida mot mitt bakre hål. Försiktigt lirkade han in fingret i mitt trånga hål och började stöta det in och ut. Samtidigt som hans mun smekte längs min hals för att sen bita tag i min axel. Då kom jag. Min kropp skakade nästan lika kraftigt som förra gången och jag stönade högt i Davids hand. När jag lugnat ner mig gav han mig en lätt puss på bitmärket som nu började ge sig till känna. Sen backade han och tog upp sin skjorta. Med skakiga ben vände jag mig om och tittade på honom. ”Kommer jag få känna din kuk igen?” frågade jag. Han höjde ena ögonbrynet och log. ”Jag har ju bara fyllt ett hål på dig, jag har ju två kvar” det glimtade till i hans ögon. ”Sen tar jag gärna en liveshow av dig och syrran en gång till, god natt, stumpan”. Sen var jag ensam kvar i köket. Med bultande fitta, illröd, ömmande rumpa, torkad sperma på hakan, mascara som smetats ut och runnit ner för kinderna men jag hade ett enormt leende på läpparna. En plan började genast byggas upp i mitt huvud…nog skulle han få en liveshow alltid. Nu gällde det bara att få Erica med på noterna.



En nyfiken tjej i mina bästa år som älskar att skriva. Både erotik och annat. Kommer publicera mina alster här för att se om andra gillar det jag skriver :)
Lovisan är medlem sedan 2020 Lovisan har 2 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren