Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Min man sålde mig till vakten

Jag och min man var i Hamburg under några dagar i vintras. Min man är en mycket stilig man, charmerande och orädd. Erotiken ligger oss alltid nära till hands. Därför var det inte så svårt att bestämma oss för att uppsöka några porriga ställen på vår lilla semester.
Vi började med en strippklubb där vi beställde in några drinkar och betraktade de fantastiska kvinnokropparna graciöst dansa runt oss. Min man kom igång fort och förde min hand mot hans skrev så jag kunde känna hur hård han var. Denna kväll skulle bli spännande, tänkte jag och ville genast sätta mig på hans kuk. Eftersom stället inte riktigt var utformat för det bestämde vi oss för att gå vidare. I utgången stannade en kort och lite rund vakt oss. Han fångade upp mitt ena bröst, började massera det helt oproblematiskt samtidigt som han talade med min man om hur sexig kropp jag hade. Hade han verkligen aldrig funderat på att låta mig jobba där som en av tjejerna? Vakten måste ha tänkt att jag var en prostituerad. Eller så var det min fantasi som drog iväg med mig men jag blev mycket kåt av hur de samtalade. Min man svarade och intygade honom om att jag var väldigt skön att knulla. Att han kunde få pröva för 50 euro. Jag häpnade och blev knäsvag över hur de så kvickt började förhandla om mig. Jag kände mig yr. Vakten trängde ned sin hand i byxlinningen på mig och tryckte in några fingrar i min fitta som om han ville bedöma om jag var någonting att ha. Han stönade fram ett kluckande när han kände hur det rann av safter där nere. Han föste snabbt in oss i ett mindre rum, ett schabbigt kontor med lysrör i taket och en sliten skinnsoffa där han ville ha mig på alla fyra. Han slet av mig byxorna och slängde sig över min fitta när jag stod med rumpan i vädret. Tryckte upp fingrar och tunga samtidigt, öppnade upp mig. Min man hade fått fram sin egen kuk och tryckte den långt ner i min hals. Han stönade högt och saliven rann ner samtidigt som den lille tjocka vakten tryckte in sin förvånansvärt stora kuk i mig. Det var ljuvligt, han daskade mig på rumpan och sa att jag var en bra hora. Att han skulle betala 50 euro till om han fick ta mig i röven. ”Självklart, hon gillar det”, svarade min man för mig och jag blev ännu kåtare. Var det ens möjligt att bli det av en sådan typ som den runda sexfixerade lilla mannen som avbröt sitt knullande i mig för att kvickt gå och hämta glidmedel i en låda. När han kom tillbaka med insmord kuk satte han sig i soffan och bad mig stiga på. Försiktigt satte jag mig på huk över honom och kände den stora kuken mot min lilla öppning. Sakta nu, min man hade satt sig på en stol mittemot oss, hans kuk var hård och han runkade den långsamt. Kuken trängde längre och längre in, jag försökte andas och luta mig tillbaka mot vaktens kropp. Hans håriga bringa kittlade min rygg när jag öppnade upp allt. Jag var helt fylld men fittan stod vidöppen och gapade mot min man som om den ville säga; ”kom hit”. Det gjorde han inte. Istället satt han där och tittade. Vakten började pumpa mig fortare, han stönade och höll tillbaka, nästan gormade på mig om vilken jävla hora jag var. Min man runkade allt fortare och tillslut kom han fram och trängde in han med men inte i min fitta. Nu hade jag två kukar i röven och jag kunde inte hålla mig längre. Jag kom så hårt att hela stället måste ha hört mig. Jag vaggade fram medan de fortsatte knulla mig. Jag vet inte hur länge de höll på att trycka sig in i mig som två tjurar. De frustade, stönade, daskade till mig och bytte positioner. Kallade mig en värdelös hora, en gris som bara dög för att knullas. Jag var deras, gjorde inget motstånd alls, istället njöt jag av hur de behandlade mig. De drog sig tillslut ut, la mig ner på soffan och sprutade över hela mig. Nedsölad och uttänjd kom jag igen. Men kvällen var inte över, jag kände min man. Det här var bara en uppvärmning.

Jag skriver sexnoveller här, på andra ställen skriver jag annat men ofta blir det med en sensuell ton även då. " There are two ways to reach me: by way of kisses or by way of the imagination. But there is a hierarchy: the kisses alone don't work." Anais Nin
Jacki Lo är medlem sedan 2020 Jacki Lo har 2 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren