Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Min pilska granne

I 15-årsåldern hade jag en kvinna som granne vid namn Ulla. Hon var i 40-årsåldern och, det förstod jag först som vuxen, en väldigt kinky nymfoman som inte drog sig för att sexuellt utnyttja en ung hormonstinn grabb som jag.
Min ensamstående mor arbetade hela dagarna, och det utnyttjade Ulla ofta.
På den tiden hade vi inga låsta ytterdörrar, utan vi umgicks ungefär som en familj, och kom och gick hos varandra utan några konstigheter.
Så här kunde det gå till.
Som tonåring kunde jag, som de flesta tonåringar, sova långt in på förmiddagarna.
Vid ett tillfälle kom Ulla in i mitt sovrum medan jag fortfarande låg kvar nyvaken i sängen.
Hon sade med hög röst:
"Dags att vakna nu grabben" Och samtidigt drog hon med ett kraftigt ryck av mig täcket.
Jag som alltid sov naken, hade precis vaknat med ett präktigt morgonstånd.
Jag brydde mig inte om att dölja det, eftersom vi redan hade haft en del sex tillsammans.
När Ulla såg min kuk står rakt upp i vädret så skrattar hon till och sa:

Verkliga och fantiserade sex erfarenheterhändelser från min ungdom.
Fantasier, eller..? är medlem sedan 2021 Fantasier, eller..? har 2 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren