Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Min sexuella förvandling till homosexuell

När barnen flyttat hemifrån och frugans sexlust helt försvunnit, började mitt intresse för män sakta vakna på nytt. Redan i övergången från barn till tonåring kommer jag ihåg hur intresserad jag var av mina kompisars könsorgan. Runkade gärna deras kukar, så ofta jag fick! Men det tog slut när deras intresse för tjejer vaknade. Fick också själv flickvänner och så småningom gifte jag mig och vi skaffade barn och hade ett bra sexliv. Jag tycker fortfarande om min fru, men efter en operation tappade hon helt sexlusten. Så nu har vårt sexliv helt upphört. I och med det har mitt intresse för mäns kösorgan vaknat igen. Vill betona att det har inget med kärlek, smek och kyssar att göra, utan enbart ren sex. Började först kolla på bilder med nakna män på internet, för att sedan söka upp gay porrsidor och till sist även kontaktannonser. Efter en tid började jag svara på gay annonser. Slutligen tog jag mod till mig och träffade Nils, en homosexuell man, boende i mitt närområde. Vi tittade på en gay film tillsammans och jag kände hur känslorna från ungdomen kom tillbaka. När han tog fram sin kuk och började runka. Övervann jag mina moraliska hämningar och tog hans kuk i min hand och runkade honom. Det kändes konstigt, men spännande och upphetsande att hålla en annan mans kuk i min hand igen. Jag blev otroligt kåt. Så när han frågade om jag ville suga kuken. Tvekade jag inte utan ställde mig på knä mellan hans ben, tittade på kuken och såg en droppe försats tränga ut. Kunde inte motstå frestelsen utan böjde mig sakta fram sträckte ut tungan och slickade bort droppen, så häftig känsla när tungan vidrörde ollonet och jag kände smaken av försatsen, det smakade svagt salt, så gott. Kunde inte motstå nästa steg utan blundade, gapade och tog för första gången i mitt liv en kuk i min mun. Vilken känsla, ollonet lite mjukt och sammetslent, kukskaftet hårt, men ändå lent och smaken av kuk. Tillika vetskapen om att jag gjorde något förbjudet, vilket stegrade spänningen och upphetsningen. Instinktivt började jag suga och slicka kuken. Det kändes så naturligt och rätt. Vilken underbar upplevelse. Efter en liten stund, sa Nils, vad otroligt skönt, är det säkert att du aldrig sugit kuk förr, känns som du gjort det många gånger. Efter ytterligare någon minut, började han sucka och stöna och sa, snart går det, får jag komma i din mun? Jag svarade bara hum,hum och fortsatte att suga. Kände hur min kåthet växte när jag visste att utlösningen var nära. Så kände jag hur han spände sig och ropade NU, samtidigt som kuken svällde lite och jag kände hur varm sperma pulsera in djupt i min mun och insåg att nu finns det ingen återvändo nu kan jag inte ångra mig. Puls efter puls av sperma landade på min tunga och jag kände den lite klisterlika konsistensen, samt den salta metalliska smaken. Känslan var upphetsande och spännande, samtidigt lite förnedrande att en annan man tömt sin sperma i min mun. Men jag behöll sperman i munnen , besinnade mig och riktigt kände efter vad jag tyckte och insåg att jag verkligen gillade det och svalde allt. Sedan slog tanken mig, jag har svalt Nils sperma, jag har hans spermier i mig och kan inte ändra på det, vad häftigt, gillar det verkligen. Denna för mig upphetsande njutbara upplevelse har gjort att jag i stort sett bara sex med män nu mer. Det var steget som fick mig att äntligen leva upp till min troligen medfödda läggning, som visade sig i min ungdom, då jag älskade att runka mina kompisar. Jag har fast kontakt med en homosexuell man nu och inser att jag är bög!

Äldre bisexuell gift man. Gillar att läsa sexnoveller!
Loben46 är medlem sedan 2023 Loben46 har 3 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren