Publicerat
Kategori: Drama noveller

Mitt möte med James Charles

"Men mister Charles, jag är straight" Utröp jag när han slog upp dörren med en smäll. "Do it look like i care n**ga?" sa han. "Ok" Sa jag. Efter det så sa han nedvärderande ord till mig som simp, kratta och lökig.

Dom stygga orden fick mig att känna mig mäktig, självsäker... utnyttjad...

Jag puttade bort han, "VAd gör du sister?" sa han irreterat. "Jag kan inte..." sa jag med tårarna i halsen, "Varför?!" skrek James Charles. Frånvarandet av hans ikoniska "sister" efter varje mening fick mig att känna mig oroad...

"Jag kan inte, jag förtjänar bättre än att bli utnyttjad av James Charles, vi ses... sister" sa jag trots att jag inte visste vad jag skulle ta i vägen. James Charles försökte vinna mig tillbaka genom att sjunga med hans majestätiska röst. Men det var till ingen nytta.

"Put some more in!" skrek han i ett desperat försök och det fick mig att stanna i dörrkarmen. "Vad sa du?" Sa jag med ryggen mot "Put some more in, dont be shy" skrek han igen och nu vände jag mig om. Han hade tagit fram lite champagne av högsta klass och hans personliga medhjälpare Jeffrey Star hällde det i två glas.

Jag lockades in i hans fälla som en fluga i ett spindelnät. Det visade sig att vad jag än trodde att han ville så hade jag fel. Han ville bara ha en kompis. En kompis att göra tik tok videos med, en kompis att spela mario kart med, en kompis att öppna upp till. Han förklarade hur svårt det va att vara framgångsrik då alla "kompisar" var falska och kalla. Vi var uppe till klockan 2 på natten och körde renegade och diversa andra roliga danser. För att avsluta mitt möte med James Charles så fick jag lite gratis James Charles merch.

Jag trodde att hans ändå gärning var att vara en kompis tills han log naken på sängen när jag kom ut ur duschen vilket gjorde att jag sprang iväg, långt iväg utan att kolla tillbaka.

Och jag kollade inte tillbaka tills 30 år in i framtiden när han kom upp till min dörr med 12 blommor i handen och diamant ring;

"Vill du gifta dig med mig, sister?"

Skriven av: Nassarin

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren