Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Mötet

Vi har varit kollegor ett tag och spänningen har funnits där sedan första gången jag såg henne. Det började med blickar och övergick snabbt till korta meddelanden.
Från början oskyldiga men efter ett tag allt mer vågade och blickarna allt hetare. Vi kände en ömsesidig, stark attraktion som växte sig allt starkare.
Efter en arbetsdag i skolan blev vi av en slump kvar sist....
jag såg henne sitta i sitt klassrum med ryggen mot mig, öppnar försiktigt , går sakta in, böjer mig fram och ger henne en kyss i nacken.
Hon rycker till och vänder sig om, våra blickar möts.
Glöden i hennes blick är som lava och våra läppar möts i en het kyss.
kyssen fortsätter och tungorna leker och händerna letar sig innanför kläderna.
plaggen faller ett efter ett och plötsligt står vi nakna framför varandra
Blickarna och åtrån är som en vulkan, kysser henne på halsen samtidigt som händerna försiktigt kramar brösten, bröstvårtorna styvnar mellan mina fingrar.
Munnen letar sig neråt och suger lite på de styva vårtorna samtidigt som jag nafsar lätt på dem.
Hon stönar till och viskar "mera!" i mitt öra.
Händerna letar sig ner till de runda höfterna och de rör sig mot mig med rytmiska rörelser.
Kyssarna över hennes kropp fortsätter och tungan leker med naveln.
Jag kysser hennes venusberg och hon trycker hela sitt underliv mot mig.
Tungan hittar klitoris och hennes stön och höftrörelser ökar i intensitet.
Handen smeker insidan av låret och når fram till de rosa, våta läpparna, ett finger glider in emellan dem och in i den våta grottan.
En blixt går genom hennes kropp, hon trycker sig mot mitt ansikte och skriker ut sin extas...

Fortsättning följer....

Skriven av:

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren