Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Någonstans i Uppsala

Direkt efter att hon kommit hem från arbetet tappade hon upp ett varmt skumbad. När hon sänkte ned sin kropp kände hon att spåren av piskmärkena inte hade läkt helt och märkte att såren hettade mer hon hade räknat med. Men smärtan var ändå helt uthärdlig. När badet svalnat klev hon ur tog fram en frottéhandduk och började torka sin kropp. Hon noterade att brösten som vanligt på kvinnor var olika stora med de hade en utsökt form. Spåren av piskrappen hade börjat läka ut helt. Det var hon nöjd med. Hennes älskare hade bett henne att pierca den största av sina blygdläppar det hade hon låtit en för henne okänd man göra på sin favoritsalong. Såren hade läkt nu och där hängde mellan hennes ben en ring av vitt guld. Den var alldeles slät men kanske lite väl stor för att kännas riktigt bekväm för henne. Men hon tänkte att hon skulle kunna vänja sig. När andra kan ha piercade öron skulle hon väl kunna ha en ring kring en av sina blygdläppar. Hon var helt rakad mellan benen men hon hade på älskarens uppmaning sparat håren mellan skinkorna vilka i övrigt kanske var lite väl stora för att vara riktigt estetiska. Men nu var det så att vissa män gillar stora rumpor andra vill ha små. Hennes var utsökt formade men kanske i största laget. Hennes älskare hade varit mycket nöjd med dem. Hon inspekterade den lilla lägenheten. Hon hade låtit ljudisolera den bättre på senare tid. Nu skulle inte hennes gråt och skrik tränga ut på gatan. Hon öppnade skåpet och undrade vilken piska han skulle välja till nästa gång den längre och smalare eller den kortare och tjockare? Hon visste inte vilken hon föredrog mest. Efter ett tag hörde hon hur det ringde på dörren.

Skriven av: Myrten

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren