Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Nakenbad med svärmor.

Jag och Mimmi hade varit tillsammans i nästan 1år. Hon är min första riktiga flickvän och jag har bara haft sex med henne. Vi båda är 18 år. Eftersom vi båda bodde fortfarande hemma och mina föräldrar va stränga så sågs vi en hel del hos Mimmi. Hennes mamma som bodde själv med Mimmi klagade inte. Hon va alltid glad när jag kom över och va trevlig. Hon tyckte de va kul att Mimmi tog hem mig. Hon kände igen sig ifrån när hon va ung berättade hon för oss. Hennes föräldrar va väldigt öppna så hon hade inga problem med att ta hem killar. Mimmis mamma som hette Carola va väldigt rolig, snäll, trevlig och öppen. Jag hade hört flera gånger Mimmi och Carola pratade om sex som att det va helt naturligt. Ibland så skämtade hon med Mimmi och sa ”måste ni brottas och slåss hela tiden”. Vi båda skrattade och förstod att hon syftade på att vi hade högljud sex. I början tyckte jag synd om Carola. Mimmi brydde sig inte vart Carola var, och ville att jag skulle knulla henne. När jag sa att vi inte kunde ha sex för hennes mamma va i rummet bredvid gick hon ner på mig och började suga. Jag blev snabbt så kåt jag inte kunde stoppa henne längre och vi hade sex. Hon va även inte tyst när vi hade sex, hon stönade alltid högt när jag knullade henne hårt. Ibland så stönade hon ut ”du är så stor, knulla mig hårt”. När jag berättade att hennes mamma skulle höra henne och bad henne vara tyst. Brukade hon svara tillbaka ”och? Jag hör henne när hon har sex”. När vi va klara så ignorerade jag Carola och skämdes. Men hon brydde sig som vanligt inte. Jobbigast tycker jag det var dom gångerna jag och Mimmi hade sex utan att hon visste. Då hon hade öppnat dörren och sett oss i akten. Hon hade tyvärr sett oss för många gånger. Jag tror helt ärligt att hon har sett hela min kropp, till och med min hårda kuk. Ibland kändes det som att hon ville komma på oss, när hon bara öppnade dörren utan att knacka eller vänta. På sommaren sov jag och Mimmi naken, och ibland väckte hon oss. Kunde vakna utav att hon stod vid dörren och sa ”godmorgon dags att gå upp, frukosten är klar”. Medans jag låg naken i sängen och hade sparkat bort täcket för att det hade blivit för varmt och låg där med morgon stånd. Hon måste ha sett det tänkte jag. Pratade i början med Mimmi om det, hon förklarade att hon alltid hade varit sån, och att hon inte brydde sig. Att hon inte ens visste vad knacka va. Hon förklarade även att dom ändå såg varandra nakna hela tiden och att det inte va en stor sak om Carola hade sett mig naken. "Jag tror att hon har sett nakna män tidigare", brukade hon säga lite ironisk.

När jag och Mimmi skulle till havet på sommaren tackade Carola sällan nej till att följa med. Jag hade sett henne flera gånger i Bikini. Hon hade en löparkropp, normal stora bröst som var fasta. En liten men vältränad röv. Med tiden började hon och jag bli lite mer bekväma. Jag gick runt ofta i boxer och såg henne springa runt i underkläder. Jag hade även sett henne springa runt i lägenheten topless med handen framför brösten när hon hade glömt bh i badrummet. Det va heller inget konstigt för Mimmi som gick oftast runt naken i lägenheten. Det gjorde så att till och jag började bli bekväm i min nakenhet. Hade jag och Mimmi hade haft sex kunde jag gå naken till badrummet och kissa innan jag gick tillbaka till sovrummet. Ingen ide att klä på sig för att gå på toa om jag ändå skulle sova naken tyckte jag. Vissa gånger hade jag sprungit på Carola som antingen va i vardagsrummet eller köket. Vi sa bara hej till varandra och jag märkte hur hon kollade på mig. I början täckte jag min kuk med min hand. Men började sedan sluta med det. Jag började gå lite igång på att hon kollade på mig, och började gå runt naken lite oftare. Jag kollade även på henne när hon gick ut ifrån duschen med handduken runt håret till sovrummet naken. Såg jag att Mimmi inte såg vad jag kollade på så passade jag på. Kändes som hon inte brydda sig. Till sist blev det nästan normalt för oss alla tre att gå nakna. Mimmi och Carola som alltid hade gjort det tyckte det va skönt att dom kunde fortsätta med det trotts att jag va där. De va inte ofta jag lyckades se Carola naken, oftast va det efter att hon hade duschat. Hyresgästföreningen som dom bodde på hade en bastu som man kunde hyra. Vi bokade den en kväll och jag hade med mig badbyxor. Jag märkte snabbt att det inte behöves. Såg hur både mor och dotter klädde av sig allt och bastade näck. Vi satt all tre i bastun och bastade nakna. Vi små snackade och allt kändes naturligt och skönt. Jag kunde dock inte kolla på Carola så mycket som jag önskade. Dels för att Mimmi satt bredvid men även för att dom skulle se om jag blev hård.

Jag hade heller inga problem längre med att Mimmi stönade högt när vi hade sex. Tyckte det va sexigt att Carola kanske hörde oss. Ibland brukade jag knulla Mimmi sakta och säga ”säg vad du vill ha”. Hon stönade då högt ”bli knullad av din stora kuk”. Och jag gick igång på att Carola kanske hörde det. Fantiserade ibland att hon låg i vardagsrummet eller i sovrummet bredvid och onanerade.

En lördag trodde jag och Mimmi att vi skulle vara själva i lägenheten. Vi somnade och jag vaknade av att någon kom hem. Förstod att det va Carola men jag hade hört att hon skulle sova över hos sin dejt. Hörde hur dom snackade och kysste varandra till sovrummet. Mimmi sov och hade inte vaknat. Jag låg och hörde hur dom kysste varandra sedan hörde jag Carola stöna för första gången. Det lät så porrigt att jag blev kåt. Tänkte genast hur tydligt man hör allt och tänkte att Carola måste ha hört allt när vi hade haft sex. Carola visste att vi va hemma men hon brydde sig inte, hon stönade högt och bad killen att ta henne hårt. Nu vaknar även Mimmi och märker att jag också är vaken. Jag är så kåt att jag börjar ta på hennes kropp utan att säga något. Jag viskar till henne att jag är kåt och fortsätter att ta på hennes kropp. Sedan smeker jag henne och känner hur hon är våt. Lägger mig mellan hennes ben och särar på hennes ben och börjar knulla henne. Nu stönar även Mimmi. Jag hör hur Carola blir tyst, och sedan börjar stöna igen. Nu är jag säker på att Carola blir knullad samtidigt som hon hör hur jag knullar Mimmi. Mimmi som har hört Carola stöna alldeles för många gånger bryr sig inte. Allt känna så sexigt och jag stönar att jag är nära. Mimmi går ner på min kuk och sväljer min sats. Jag går på toa och hör Carola fortsätta bli knullad. Sen går jag till sovrummet och lägger mig. En stund senare blir dom också tysta och jag lyckas somna.

En dag i Augusti skulle vi alla tre till havet, vädret va inte toppen men jag ville ändå åka ditt för att se Carola i bikini. När vi satt i bilen och va på väg till havet ringde Mimmis bästa tjejkompis. Hon hade precis blivit singel och mådde dåligt. Mimmi sa att hon inte kunde följa med till havet och att vi skulle få klara oss själva. Jag och Carola sa att det inte va några problem. Vi släppte av Mimmi hos hennes bästa vän och åkte till havet. Carola parkerade bilen och vi började promenera. Vi kom fram till klipporna som vi brukade alltid ligga och sola på. Carola kollade runt och sedan sa ”följ efter mig”. Hon började gå förbi klipporna där dom flesta låg och solade. Vi kom fram till en skylt där det stod ”nakenbad”. Vi gick en bit till och sedan stannade hon. Vi kollade oss runt och såg att det inte va några som solade. Kanske för att vädret inte va så varmt, eller för att människor inte gillar att sola naken. Hon pekade vart vi kunde ligga och vi la oss ner bredvid varandra.

Hon klädde av sig allt samtidigt som jag satte på mig badbyxorna. Hon kollade på mig och sa ”såg du inte skylten, detta är nakenbad”. Jag skrattade och tog av mig dom igen. Jag la mig ner på handduken naken. Tänkte att vi hade redan sett varandra nakna. Vi små pratade lite och jag hade det svårt med ögonkontakt. Kunde inte låta bli och kolla på hennes underbara kropp. ”Fryser du?” Sa jag när jag såg att hennes bröstvårtor va styva. Hon skrattade och svarade ”nej varför?”. Jag svarade inte utan kollade på hennes bröstvårtor. Hon skrattade och förstod vad jag menade. Jag kände hur jag började bli hård. Så jag sa att jag skulle sola lite och la mig rygg. Blundade samtidigt som jag kände hur solen smekte min kropp. Jag började fantisera om Carola och hoppades på att hon smygtittade på mig när jag blundade. Kände hur min kuk nästan pekade rakt upp. Jag öppnade ögonen och såg hur Carola kollade på min kuk, samtidigt som hon försiktigt drog bort sin hand ifrån sin kön. Tittade hon på min kuk och onanerade precis undrade jag för mig själv. Hon såg att jag hade märkt vad hon kollade på och sa ”Mimmi har rätt du är rätt stor”. Jag skrattade och svarade ”jasså, har ni snackat om min kuk?”. Hon svarade ”både snackat sen har jag även hört när hon stönar om hur stor du är på nätterna”. Jag skrattar och försiktigt tar på min kuk samtidigt som jag kollar på henne. Hon biter sig själv på läpparna samtidigt som hon tyst kollar på. Jag börjar runka sakta och hon lägger sin hand mellan sina ben. Vi båda säger inget utan bara ser på varandra och onanerar. ”Jag måste bara få känna på hur hård du är”. Säger hon efter ett tag och tar tag i min kuk. Hon runkar mig försiktigt samtidigt som hon onanerar. Jag känner på hennes sexiga bröst och nyper henne försiktigt på bröstvårtorna. Jag ser att hon älskar det. Hon slutar att runka av mig och bara ligger och njuter. Jag fortsätter nypa henne på bröstvårtorna, och hon stönar att hon kommer. Sen börjar hon skaka och stönar ”gud jag kommer”. När hon har kommit tar hon tag i min kuk igen och runkar mig. Börjar försiktigt suga på toppen samtidigt som hon runkar. Sakta sen snabbare tills jag sprutar på min vältränad mage. När jag är klar böjer hon sig över min kropp och slickar upp min sats ifrån min kropp. Vi båda torkar oss lite snabbt och solar tysta ett tag till.

När solen börjar gå ner bestämmer vi oss för att åka hem. Vi byter om och promenera till bilen. På väg hem ringer jag Mimmi och frågar om vi ska plocka upp henne på vägen. Hon svarar att hon kommer ikväll eftersom hennes vän fortfarande mår dåligt. Jag säger att jag väntar på henne hemma hos henne och vi åker hem. När vi kommer hem hoppar jag in i duschen samtidigt som Carola börjar med middagen. Jag duschar och har lite dålig skuldkänslorna över vad som hände vid havet. Dock är jag väldigt lugn för att jag vet att Carola aldrig skulle säga något. Jag går ut ur duschen och Carola säger att jag ska hålla koll på lasagnen och hon hoppar in i duschen. Som många gånger förr kommer hon ut ur duschen med handduken runt håret, hon stannar upp istället för att gå till sovrummet för att sätta på sig kläder och säger ”du håller väl koll på lasagnen?”. Jag nickar samtidigt som jag kollar in hennes nakna kropp. Jag känner hur min kuk pulserar och fylls med blod. Hon byter om till en sommar klänning utan bh, hennes stora bröstvårtor syns igenom. Vi sätter oss ner vid matbordet. Äter lasagne och dricker vin. Vi små snackar lite och sedan sätter oss vid soffan. Vi fortsätter att snacka och dricka vin. Jag känner hur jag blir kåtare och kåtare. Vi börjar snacka om sex, hon berättar om vad hon gillar i sängen. Jag blir så kåt och säger ”inatt kommer du tyvärr bli störd av Mimmi”. Vi båda skrattar och hon förstår precis vad jag menar. ”När vi snackar om trollet” säger Carola och visar att det är Mimmi som ringer henne. Hon vill att någon av oss ska komma och hämta henne, men Carola säger att vi har druckit vin och inte kan köra. ”Du får ta bussen eller taxi hem älskling” säger Carola till Mimmi. Carola ger mig telefonen. Det är Mimmi som vill prata med mig. ”Jag sover över här så ses vi imorgon, det är sent så det är nog bäst du sover över hos mig så väcker jag dig på morgonen”. Jag svarar att det inte är några problem och lägger på.

”Fan att hon inte kommer hem ikväll, jag som va så kåt” säger jag och vi båda skrattar. Vi fortsätter att snacka om sex och känner hur hård jag är nu. ”Lite fusk att du fick smaka på mig tidigare, jag har inte fått göra det på dig” säger jag till Carola och skrattar. Hon skrattar tillbaka. "Varsågod" säger hon samtidigt som hon skämtsamt lyfter upp sin klänningen så hennes fitta syns. ”Har du inga trosor under” svarar jag och skrattar. Hon nickar nej och jag svarar ”visa igen jag såg inte”. Hon lyfter upp sin klänning och jag ser hennes fitta. Jag kollar henne försiktigt i ögonen och börjar kyssa henne. Jag är så kåt och vill ha henne. Vi kysser varandra samtidigt som våra händer känner på varandra. Utan att säga något sätter jag mig på knäna på golvet. Hon lägger sina ben på mina axlar och lyfter upp klänningen. Jag börjar kyss hennes lår och kysser mig till fittan. Märker hur våt hon är och mina läppar blir blöta. Jag börjar slicka henne mjukt och känner hur hon lägget sina händer på mitt huvud och trycker mig emot fittan. Jag stoppar försiktigt in två fingrar och fortsätter att slicka hennes klitoris. Hör nu hur hon stönar precis så som jag har hört andra killar fått henne och stöna. ”Kom så går vi till mitt sovrum” säger hon. Jag slutar att slicka, ställer mig upp och går efter henne till sovrummet. Precis när vi kommer in ställer hon sig i doggy ställningen på sängen. Jag står utanför sängen, drar henne mot min kuk och trycker in den. Börjar knulla henne hårt direkt och hör henne stöna. Tänker tur att jag kom förut vid havet så att jag kan knulla länge nu. Håller om hennes höfter samtidigt som jag knullar henne så djupt jag kan. Hör henne stöna ”Du är så skön”. Jag drar upp henne ifrån sängen och ställer henne emot vägen. Jag håller hennes kropp emot vägen samtidigt som hon särar på sina ben. Jag kommer in i henne och börjar knulla henne hårt bakifrån. Sedan lägger jag mig ner på sängen och hon hoppar upp på min kuk. Hon börjar rida mig samtidigt som hon känner på min vältränade unga kropp. Sen slutar hon ta på min kropp och istället tar på sig själv. Hon nyper sig själv på bröstvårtorna samtidigt som hon smeker klitorisen medans hon rider min kuk. Hon stönar ”jag kommer jag kommer” och jag känner hur hennes fitta börjar klämma min kuk. Hon lägger sig bredvid mig och säger ”synd att du inte kom, jag kunde tyvärr inte hålla mig”. Jag svarar att det är lugnt, jag kom förut när hon sög. Vi båda duschar och lägger oss. Jag lägger mig naken i Mimmis säng och somnar.

Jag vaknar och känner hur jag får en avsugning. Jag ligger där och njuter samtidigt som jag blundar. Hon slickar på mina bollar, suger på dom. Sen kysser hon min kuk och börjar suga. Djupare och djupare. Börjar runka min kuk sakta och suga skönt på ollonet. Jag öppnar ögonen och ser att det är Carola. ”Vad gör du? Jag trodde det va Mimmi, hon ska ju komma snart!”. Hon bryr sig inte om vad jag säger och fortsätter att suga. ”Jag fick dig inte och komma igår natt. Så jag vill få dig och komma nu innan jag hämtar Mimmi." Jag säger inget och kollar på när hon suger min kuk. Märker att hon suger min kuk precis som Mimmi gör. Det är kanske hon som har berättat för Mimmi hur man suger kuk. Jag känner att jag är nära och hon börjar suga av mig snabbare. När jag kommer suger hon mig sakta och tar varje sats i munnen. När jag har sprutat klart öppnar hon munnen och visar hur mycket jag har sprutat. Hela hennes mun är fylld och hon sväljer. Sedan åker hon för att hämta Mimmi och jag duschar av mig så att Mimmi inte ska märka något.

Mimmi kommer hem och vi äter frukost ihop. Jag och Carola är tysta medans Mimmi berättar om gårdagen. När vi har ätit klart bestämmer jag mig för att åka till gymmet sen åka hem. Jag kysser Mimmi och säger hejdå till båda innan jag åker till gymmet. Väl på gymmet kan jag inte koncentrera mig på träningen. Jag går runt kåt och tänker på Carola. Jag gymmar i alla fall klart och åker hem. Hela dagen är jag kåt men kan inte onanera för båda mina föräldrar är hemma och dom är vakna. Precis när båda har lagt sig och jag tänker onanera får jag ett sms ifrån Carola.

-Hej vad gör du? //Carola

-Hej, jag ligger i sängen, ska snart sova. Dudå?

-Jag ligger också i sängen, kan inte sova. Mimmi ska upp väldigt tidigt och har lagt sig. Vill du komma över?

-Komma över? Mimmi kommer ju höra allt vi gör.

-Jag har berättat för Mimmi att killen jag har träffat några gånger kommer över. Så om hon vaknar när vi gör något kommer hon tro att det är han.

Jag tvekar lite och men är så kåt så jag åker till henne. Jag parkerar en bit bort. Sen promenerar jag och smyger in. Tänker om jag springer på Mimmi så låtsas jag att jag har varit hos en polare som bor i närheten och tänkte sova med Mimmi. Hon hade tyckt det hade varit mysigt. Det är alldeles mörkt och jag smyger in till Carolas sovrum. Hon har tänt en liten myslampa och jag klär tyst av mig kläderna sen lägger mig bredvid henne. Vi börjar genast kyssa varandra och ta på varandras nakna kropp. Jag tar på hennes sköna bröst. Samtidigt som hon känner på min vältränade kropp. Hon går ner och börjar suga min kuk, precis som hon gjorde i morse. Jag lyfter upp hennes underkropp och lägger henne över mig. Jag har nu hennes fitta framför ansiktet i 69an. Och jag börjar slicka hennes våta fitta samtidigt som hon suger av mig. Jag trycker in två fingrar i henne och slickar samtidigt. Märker att det är för skönt för henne då hon slutar att suga och börjar andas högt istället. Jag tänker genast att hon får va tyst innan Mimmi vaknar. Hon vänder sig om och börjar kyssa mig samtidigt som hon börjar rida mig. Hon rider mig snabbare och slutar kyssa mig. Hon stönar rakt ut ”du är så stor” och fortsätter att rida mig. Jag är så kåt att jag måste få knulla henne. Jag lyfter bort henne, tar hennes ben och lägger dom på mina axlar. Jag börjar knulla henne och känner hur djupt jag kommer in i henne. Hon stönar högt och jag är så kåt att jag glömmer bort att min flickvän ligger i rummet bredvid. Jag hör hur Mimmis dörr öppnas och jag slutar genast. Jag lägger mig bredvid Carola och hjärtat pumpar. Jag hoppas att hon inte kommer in hitt för att be Carola att vara tyst och ser mig. Hör hur Mimmi går på toa, spolar sen lägger sig igen. Vi små skrattar och fortsätter. Jag tar Carola i doggy och börjar spanka henne. Hon stönar nu igen och jag spankar hårdare. Hårdare än vad jag någonsin har spankat Mimmi. Märker att hon älskar det. Jag tar henne sen i missionären och börjar knulla henne hårt. Hon tar min hand och lägger den runt halsen och säger ”stryp mig”. Jag gör som hon säger och tycker det är sexigt. Jag har bara haft sex med Mimmi och hon gillade inte och bli spankad eller strypt. Jag känner att jag är nära och Carola ber mig att sluta knulla henne. Jag gör som jag blir tillsagd och låter henne rida mig. Hon rider mig samtidigt som jag håller om hennes sexiga röv. Jag känner att jag är nära igen och säger det. Hon säger ”fyll mig”. Jag blir alldeles exalterad eftersom jag har aldrig kommit i en tjej utan kondom. Hon rider mig och när hon känner att jag kommer kramar hon om min kuk med sin fitta. Min kuk klarar inte av det och jag sprutar i henne flera gånger. Jag känner hur varm hennes fitta blir av min sats. Vi båda torkar oss. Jag tar på mig kläderna och åker hem innan Mimmi vaknar.

Jag vaknar på morgonen och ser att Mimmi har smsat mig.

-Jag har sovit så dåligt inatt, min mamma träffade tydligen en hunk igår som fick henne stöna så högt så jag vaknade flera gånger.

Jag skrattar lite lätt för mig själv. Sedan tänker på vad som hände igår. Känner hur min kuk är hård. Märker att mina föräldrar har stuckit till jobbet. Så jag runkar, filmar och skickar det till Carola som är på jobbet.

Skriven av:

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren