Publicerat
Kategori: Romantik noveller

Oh no yay kys ahh

Jag har aldrig fått ett vettigt svar på den frågan, trots att frågan ställts otaliga gånger. Oftast tystnar dom bara. Vissa säger att det är pga att väst krigar i deras hemländer. Men vi vet alla att problemet till 90 % är att muslimer slaktar muslimer. Så det resonemanget håller inte. Om väst är problemet, varför flytta till väst? Jävla idioter!

Väntar på en hållbar förklaring. I annat fall måste vi utgå från att muslimerna, boende i kristna länder, anser det vara skit att bo i muslimska länder!

Dessa muslimer påminner mig om rödvinsdrinande kommunister. Snacka kommunism och islam går ju bra, men leva det? NEJ fy fan! Satans hycklare!

Skriven av: edon mudin

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren