Publicerat
Kategori: Spänning noveller

Ord är fritt.

Korta orden eller meningar är ett verktyg och hjälpmedel från gud till människovärde.

De uttrycker sina upplevelse genom att sätta ord på papper men de glömde bort att varje individ har konflikt inom sig som leder till framgång eller motgång.
Koncepten av världen kom ifrån orden och detta är en av de första stora övergångarna av mänskligheten men världens problem är oändliga därtill känner orden ledsen ,sorg, nedstämd pgv människan kunde inte hantera eller sköta och vårda sitt språk då leder till solen går i molen, molnen av svarta rök med krig och skrivandet av matematiska ekvationer för atombomber och interkontinentala missiler.vilket gjorde mitt hem som en grå färg när cigaretten slutar.

Det här är den onda mannen som inte tror på någonting och det är orsaken till konflikt och kaos överallt därför att orden uppmanar och letar efter människor som är bra på att agera med världen men svarta moln och onda slutar inte även i barnens filmer!
Livet började med människan och kommer att sluta med en man som var en källa till naturkatastrof och det finns ingen avskräckande effekt för att bota människans dårskap.
Det enda lösningen är varje individ måste lösa sin psykologiska probelm inom sig innan de tänker på att förändra världen men bara genom effektiva orden.





Karem är medlem sedan 2019 Karem har 1 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren