Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Övertidsarbete

Bella sträckte på sig, hon började bli lite stel i axlarna efter en lång dag på jobbet. Kontoret började långsamt tömmas på folk och snart var hon av de få som var kvar. Det störde henne inte alls, tvärtom så tyckte hon det var skönt att jobba över när arbetsplatsen var tyst och nedsläckt. Hon vandrade bort mot postrummet för att kopiera några handlingar som skulle användas i ett kommande mål som firman skulle driva. I ett av kontoren som var avsedda för delägarna lös fortfarande en lampa, det var Karl Alvinges rum. Hon hade inte riktigt vågat prata med honom, han inbjöd inte direkt till samtal. Han var lång, mörk och stilig men såg för det mesta rätt bister ut. Hon ställde sig vid kopiatorn och började mata in dokumenten som skulle kopieras.



På ytan såg hon ut som en typiskt korrekt jurist på en prestigefull advokatfirma. Högklackade skor, snäv svart kjol med diskret slits baktill och en sidenblus under en figursydd svart kavaj. Håret var uppsatt i en proper knut och diskreta glasögon som hon inbillade sig, gjorde att hon såg mer professionell ut. Egentligen kunde hon klara sig utan glasögon och på fritiden använde hon dem oftast inte. Det var under detta skal som klädseln var mer oväntad, i stället för strumpbyxor använde hon svarta strumpebandshållare av spets och den höll upp långa svarta strumpor som slutade mitt på låren med en bred spets. Hon använde inte trosor under. I stället för en vanlig behå hade hon en kvartskupa, även den i svart spets. Den lyfte bysten och lämnade större delen av hennes bröst och bröstvårtor nakna för att smekas av det mjuka sidentyget från blusen. Under dagarna var det ofta fullt upp med arbete, men på kvällarna när hon var ensam kvar kunde hon tillåta sig att påverkas av den mjuka smekningen mot de bara bröstvårtorna. Hon märkte att de svällde när hon började tänka på hennes yppiga bröst som var doldes därunder. Hon tog av sig kavajen för att brösten skulle få friare utrymme och låta dem smekas av det mjuka tyget från blusen. Det ilade till mellan benen och hon kände hur hon blev varm och fuktig mellan blygdläpparna. Hon lossande lite på hårknuten och några lockar av hennes tjocka bruna hår letade sig ner runt ansiktet. Hon lät handen smeka över brösten och hon kände bröstvårtorna styvna genom blustyget.



Hon hörde steg i korridoren och sansade sig i sitt dagdrömmande. Karl kom in i rummet och såg förvånat på henne. ”Är du fortfarande kvar?” Bella förklarade med något blossande kinder varför hon var kvar. Hon mötte kort hans intensiva blå blick och det kändes som om han kunde läsa av hennes syndiga tankar som hon nyss ägnat sig åt. Hans blick gled ner över hennes blus där de styva brösten trycktes mot det blanka tyget. Hon vände sig hastigt mot kopiatorn för att fortsätta med sitt och för att inte avslöja mer av sitt kåta sinnestillstånd. Han trängde sig förbi henne för att sträcka sig över kopiatorn för att få tag i en pärm. Det var trångt och hon kände hans kroppsvärme mot sin rygg. Han verkade ha svårt att hitta rätt bland pärmarna blev stående tätt bakom henne.



Utan att hon själv var medveten om vad hon gjorde så tryckte hon sin rumpa mot hans skrev. Han stelnade till, men flyttade inte på sig, han fortsatte att leta bland pärmarna. Hon pressade ännu lite mer och rörde lite lätt på höfterna i sidled. Hon kände hur hans kuk styvnade till och reste sig och han tryckte sig lätt mot hennes rumpa. Hon lät hennes skinkor omsluta hans stånd och gled lite lät upp och ned. Han stönade till och pärmletandet upphörde och i stället letade sig hans händer ner över hennes svällande bröst. Han masserade och tryckte brösten. Nu kunde inte heller Bella hålla sig från att stöna. Hon var en rump- och brösttjej och detta gjorde henne helt yr av kåthet. Hon lät sina händer leta upp hans gylf och det bultande ståndet. Hon upptäckte till sin förvåning och glädje att han inte hade kalsonger på sig. Hon masserade hans kuk med båda händerna bakom sin rygg. Under tiden passade han på att knäppa upp hennes blus, hennes yppiga bröst liksom vällde ut i hans händer. Han masserade de bara brösten med cirklande rörelser som pressade ihop dem rytmiskt. Hon puttade upp sin kjol till midjan så hennes rumpa blottades. Hon placerade hans kuk i skåran mellan sina skinkor och gled upp och ned. Hans kuk vattnade sig och hon använde försatsen för att skapa en mjuk friktion. Hon styrde emellanåt kuken fram mellan hennes blygdläppar för att ytterligare blöta ned kuken med hennes safter. Hon tänkte inte låta det övergå till analsex, inte för att hon hade något emot det, men nu hade hon inte tillgång till glidmedel eller analpluggar. Dessutom ville hon ogärna ta den vägen med en älskare som hon knullade med för första gången. Alltför många gånger hade ovana älskare trott att det var som att tränga in i slidan utan att förbereda analen ordentligt. När det gjordes ordentligt med riklig förberedelse med glidmedel och analplugg tyckte hon det var helt oemotståndligt när analen öppnade sig för att släppa in en hård kuk.



Nu stönade de båda högt och rummet fylldes av det härliga smaskandet när deras kåta och blöta könsdelar möttes. ”Är du säker på detta?” viskade han i hennes öra när han trängde in i hennes vagina bakifrån. ”Ja” stönade hon och svankade mot honom för att han lättare skulle komma åt att pressa in sin kuk. Han fortsatte rytmiskt krama hennes bröst med ena handen medan den andra vandrade ner mellan hennes ben och hittade hennes klitoris. Han var bra på det här, händerna rörde sig vant och inte för burdust. Hon lutade sig fram och låste dörren, inte för att det var någon kvar på kontoret, men det var dumt att riskera något i alla fall. Han gled ur henne. ”Kom” sade han och ställde sig på knä på golvet, hon rev ner en filt som de kunde ställa sig på. Hon ställde sig på alla fyra framför honom och han grep tag om hennes höfter och tryckte återigen in kuken med långa hårda stötar, hon kände hans pung dunsa mot hennes klitoris. Hon rörde sig fram och tillbaka framför honom av stötarna och brösten gungade i takt. Han grep tag om dem med båda händerna och tryckte henne hårt mot sig. De reste sig båda i halvsittande ställning, han lutad på väggen bakom. Hon satte sig på huk framför honom och gled upp och ner på hans stånd. Han blötte sina händer i deras gemensamma sekret och höll sina händer framför hennes bröst så hon kunde gnida brösten upp och ner mot hans blöta händer. Hon började bli trött i benen och ställde sig återigen på alla fyra framför honom utan att låta fittan förlora kontakten med hans kuk. Nu låg hon och svankade med rumpan i vädret framför honom och han masserade försiktigt hennes analöppning med sin tumme. Hon kände hur hon snart inte kunde hålla sig från att komma och vände sig hastigt om så hon hamnade ansikte mot ansikte mot honom. Hon tryckte sig ned över hans stånd och han tryckte ihop hennes bröst och sög vilt på hennes uppsvällda bröstvårtor. Hon stönade och ökade takten. ”Jag kommer nu.” ”Jag med” stönade han och deras rytm saktade långsamt in.

Någon ryckte hastigt upp dörren till postrummet och Bella vaknade tvärt ur sin erotiska dagdröm.



Hennes kinder blossade när hon tittade upp och såg Karl stå i dörren…

Skriven av: Okänd

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren