Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Rinnande lustar

Det var sista lektionen före helgen började och hon kunde känna att någonting skulle ske. Inte för att det var något märkvärdigt, men hon kunde ändå känna det så himla tydligt när han var där. Inbillade hon sig bara eller var det på riktigt? Det fanns någon energi mellan de och det kändes som att det var mer än att han bara bad om en vänskap. Hon kunde känna hans blickar när de satt tillsammans på lektionen och han fick henne alltid att skratta, utöver det så petade han på henne i smyg och satte sig bredvid henne rätt så ofta. Hon var egentligen inte mycket för yngre killar, hon ville ha en man, någon som hon kunde binda sig med och som var ute efter mera än bara sex, men han fick vätskor att börja rinna i henne och en lust väcktes i henne som törsten efter vatten i en torr öken.
Hon var tidig den här dagen, och tur var det. Det var stressigt hemma och efter att inte ha fått badrummet i tid eftersom värdfamiljens son var tvungen att fixa sig och föna sitt hår hela morgonen, så var det knappt med tid för henne själv att fixa sig och göra sig redo förre bussen gick. Väl i klassrummet kunde hon äntligen pusta ut, men varmt var det och hon kunde känna små svettporer på hennes näsa och panna. Klassrummet var som en bastu och hennes kläder klistrade som en fuktig hinna på mot hennes hud. Hon satt sig ner, det fick vara som det var, hon behövde väl ändå inte impa på någon och alla andra skulle väl uppleva samma värmesvärm som hon. Folk började trappa in och sätta sig på sina stolar och det var en härlig fredags stämmining i luften, med en frihetskänsla före helgen. Lektionen började, och inte för att hon lade så mycket tanke på det men han var inte där, han hade inte kommit än. Det var inte ovanlig för honom att droppa in senare än alla andra, det var standar. Ändå kunde han släta över sin sena inkomst varje gång. Han var ju inte perfekt, han var snygg men inte den skarpaste kniven i lådan, men ändå så var det hans operfekthet och hans blottade brister som gjorde honom så omotståndlig.
Läraren började pricka av närvarolistan och lektionen började. Dagens uppgift var att hålla en debatt mot varandra i engelska, de blev uppdelade och hon hamnade med tre andra tjejer från klassen och de skulle komma fram med olika argumentationer varför man inte skulle dricka sälja alkohol på påsk. Det var inte lätt för henne att jobba med de andra tjejerna och det blev mestadels hon som fick komma fram med argumentationer för och emot. Men så plötsligt öppnades dörren och hon kunde höra honom be om ursäkt för förseningen. Han stängde dörren efter sig och han satte sig i motsatt grupp. Det var så typiskt honom, att komma sent, tänkte hon. Debatten sattes igång och läraren bad de börja argumentera för och emot. Det var inte många ord som kom från hennes grupp men hon viste vad hon gjorde och började argumentera hett och tett som den heta potatisen hon var. Hon kunde se honom småle mot henne, han tyckte att det var kul, hennes temperament, att visa sin glöd på det sättet. Hon kunde känna hur generad hon blev av att se honom på andra sidan bordet iaktta henne. Det var deras tur nu, den andra gruppens tur att argumentera emot, och de gav bara en massa skit argumentationer. Och så kom han, inte mycket bättre än de, påstående att alkohol är något av det bästa och viktigaste i hela världen. Varför får en kille som han, en idiot henne att känna fjärilar i magen. Hon kan faktiskt inte sluta le, hon måste skratta, han ser på henne och ler tillbaka, hon blir helt varm men låtsas vara cool och fortsätter skratta tills alla andra också slutar. Inbillar hon sig eller kollar han verkligen in henne. Hon känner sig så förvirrad, killar brukar inte dras till henne på grund av hennes starka energi och beslutsamhet, de drar sig snare undan när hon börjar bli dominant. Och att han skulle vara intresserad av henne, en ung partykille som bryr sig mera om sitt utseende än vad hon ens har tid och pengar att lägga på sitt egna. Lektionen slutar och det är dags för lunch, hon ställer sig i kön och plötsligt, konstigt nog står han bakom henne. Hon vet inte vad hon ska göra, hon vill bara säga till honom att hon vet, att hon vet att han kollar in henne, men det är så löjligt, förmodligen inbillar hon sig bara. Det känns konstigt, hon blir pirrig och nervös av att vara så nära honom, men hon tänker inte visa det, hon är äldre än honom, inte mycket, men mognadsmässigt definitivt. Dessutom vill hon ha någon att binda sig med, att starta ett liv med, men den här killen ger henne helt andra viljor. Hon ställer en fråga till honom för att bryta den spända isen mellan de, hon måste låtsas att allt är coolt, att hon är cool. Hon frågar honom vad han ska göra i helgen, och han svarar att han ska hänga med några polare, sedan lägger han en hand på hennes axel, kollar henne i ögonen, ler och går därifrån. Oj, hans beröring får det att pulsera i henne. Men så löjligt samtidigt, hon vill bara hålla sig samman, vara cool, likgiltig, inte visa hur hon känner, inte minst för att hon känner sig riktigt dum, han får hennes sexuella lustar att pulsera inom henne. Hur kan hon känna den här sexuella lusten, hur floran inom henne startar blomma, hon vill ha en man inte en sexsugen kille.
Det är fredag kväll och hon ska gå ut med hennes tjejkompisar till någon pub, hon känner sig lite frustrerad, hon vill ha något, eller någon. Som sagt så skulle hon vilja ha en partner, eftersom det skulle finnas så många fördelar och inte minst skulle hon ha en trogen sexpartner som skulle kunna ta på henne och tillfredsställa henne på alla sätt och vis. Men nej det var inte bara därför hon var frustrerad, hon ville ha honom, hon ville att han skulle ta på henne, och det även om det bara var för sex. Hon skämdes för hennes tankar, men samtidigt hoppades hon på att något skulle hända. Kvällen gick och det blev ett glas efter det andra med hennes tjejkompisar. Hon började känna sig uppfylld och lätt i huvudet och hennes frustration var et minne blott. Hon dansade och hade kul och tillslut var alla trötta och ville gå hem. Tjejerna kom överens om att ta bussen hem så alla steg på olika bussar hem till olika ställen. Hon satt där nu på bussen och väntade tills hon skulle vara hemma. En hållplats efter den andra dök upp, tills ett bekant ansikte dök upp. Det var han, han steg in i bussen med sin syd europeiska utseende, sexig som en gud. När han såg henne log han mot henne och började gå mot henne. Han satt sig bredvid henne och sa hej och satte en varm hand på hennes axel. Han var också lite full, vilket inte var så konstigt att lista ut av en sådan partyprins som han. Han började prata med henne och en konversation tog plats mellan de. Tillslut så hade tiden runnit så långt så att hon hade glömt bort tiden och de redan hade passerat hennes hållplats. De var nu framme vid hans slut station och han erbjöd henne att följa med henne, han var ändå själv denna helgen eftersom hans värdsmamma var inlagd på någon undersökning. De gick sakta mot hans hus, och hon kunde känna hur hennes tankar började virra runt, hon vill så gärna följa med honom men samtidigt känns det så löjligt, men hur ska hon kunna hålla emot hennes begär, hennes inre gudinna vill bli knullad.
De går in i huset och han ler mot henne, småpratar och börjar närma sig. Ja hon vill ha honom nära. Hon lägger en hand på honom och hon kan känna att det var oförväntat från bådas håll. Han stannar upp och hon närmar sig honom. Hon blundar och känner hur mjuka hans läppar är när hon närmar sig honom. När han känner att hon är på, börjar han kyssa henne hårade och de börjar röra sig mot en vägg som han pressar henne mot. Det är skönt tycker hon och tyngden från hans kropp pressar hot hennes. Han kysser henne hårt, som om han skulle vilja äta upp hennes läppar, och hon kan känna hur hans skrev pressas mot hennes, och en hand känner sig in under hennes tröja för att börja känna på hennes bröst. Hon känner sig så upphetsad och stryker med hennes hand genom hans hår. Hon trycker hennes sköte mot honom, hon vill känna honom, hon vill ha honom. De fortsätter röra sig upp för trappat mot hans sovrum, de tar sig klumpigt, kyssandes genom dörren och landar på hans säng. Hon ligger under honom och han över, han pressar sig mot henne. De är andfådda och måste hämta luft, han kollar på henne och ler, hon ler tillbaka, så hon har bestämt sig, hon vill det här, hennes inre gudinna slår en volt.
Hon berättar till honom att hon är kåt och att hon vill ha honom, han småler mot henne och börjar smeka hennes ben. Han hjälper henne att ta av sin tröja och han börjar kyssa hennes mage och uppåt, upp på bröstet och mot hennes hals som han börjar nafsa. Han börjar gå ner på henne och nosar henne mellan bena. Det pulserar i hennes underliv och hon vill att han tar av henne byxorna. När byxorna är av börjar han kyssa hennes ben tills han börjar nafsa henne mellan bena på hennes trostyg. Hon blir bara våtare och våtare och hon vill att han kommer innanför hennes trosor. Han börjar stryka med fingret innanför hennes trosor och lägger sig sedan påkläd över henne och pushar sitt skrev mot hennes. Sedan tar han av hennes bh och börjar kyssa hennes bröst, men det börjar snart gå över till att han slickar de och cirkulerar med hans tungspets runt hennes bröstvårtor, tills han biter lite löst i bröstvårtan och börjar suga, hon stönar högt, det är som en varm elektrisk våg inom henne och hon vil att han ska börja jobba sig neråt. Hon säger det till honom och samtidigt som han suger hennes bröst så stoppar han in ett finger i henne och börjar pulla henne. Hennes hjärta slår fortare och hon känner hur ett driv startar där nere och hon vill bara ha mera och mera, det här är paradiset. Hans tunga arbetar sig neråt och fyller hennes fitta. Han slickar hennes klitoris samtidigt som han gräver djupt i hennes slida med två fingrar och ett finger som börjar närma sig hennes analöppning. De snurrar runt i hennes hål och gör snabba rörelser ut och in. Hon vill bara få ut all vätska, hon kommer vara förstörd efter det här, hur mycket njutning kan hon hantera. Han pressar fingret djupare i hennes analöppning och börjar slicka henne djupare i hennes hål. Hon känner en upphetsning av att ha hans ansikte i hennes fitta, att vara så blottad och så iakttagen. Och plötsligt så sprutas en vätska ut och hennes bröst reser sig från sängen. Hon andas djupt och känner sig lite yr. Han ler mot henne, han har tydligen blivit en aning våt han själv av hennes erektion. Han beordrar henne att hjälpa honom att klä av sig. Så hon startar med hans fuktiga skjorta och sedans hans byxor. Han kysser hennes läppar och håller kvar ett tag i hennes underläpp. Han tar tag i hennes hår och drar ömtåligt men bestämt ner henne till hans kuk. Han ber henne att suga av den och hon känner en törst inom sig att få smaka på hans vätska. Hon tar in hans kuk i munnen och börjar med att värma ollonet med hennes mun, samtidigt som hon cirkulerar med hennes tungspets runt toppen. Hon kan höra hur hans andetag blir snabbare och djupare och det får henne att vilja ge mera. Hon stoppar in kuken djupare i munnen och börjar suga av den. Hon suger av den in och ut och hon kan känna den salta smaken av hans sperma. Han håller hennes hår och drar det bakåt och han pressar sitt skrev djupare i hennes mun. Hon kan känna hur hård han är, det gör henne ännu mer upphetsad och hon vill ha honom ännu mera. Han för ut hans kuk ur hennes mun och ber henne att lägga sig på sängen. Hon läger sig ner och han börjar med att föra in två fingrar i henne samtidigt som han kysser hennes ljumske. Sedan tar han hans kuk och för den in i henne. Hon är trång och hon kan känna spänningen i hennes ömma fitta när hans kuk tränger sig igenom henne. Han pressar sig djupt in i henne och sedan ut igen, det är som en elektrisk stöt som fyller henne från topp till tå. Och han fortsätter att fylla henne med hans kuk. Han börjar lugnt och mjukt men övergår till snabbt och hårt tills han knullar henne långsamt men hårt med mycket tryck. Hon andas fort och stönar i takt med hans rörelser och ännu en gång så vet hon inte hur mycket mer en njutning en människa som hon kan ta före hon förstörs i tusen bitar.
Han för ut hans kuk och ber henne att lägga sig på sidan med knäna mot magen. Hon gör som hon blir tillsagd och han fyller hennes fitta ännu en gång med hans kuk. Den här gången känns det annorlunda, njutningen är på en helt annan nivå och det är som att en helt ny punkt inom henne är funnen. Han rör sig in och ut, snabbt ett tag och långsamt ett tag, snabbt, långsamt, snabbt, långsamt. Det känns som hon kommer snart, men så ber han henne att ställa sig på knä, hon gör som han säger trots att det känns lite pinsamt att blotta sig så här till honom. Han kysser hennes rumpa, och han slickar henne en gång över analöppningen. Sedan smiskar han henne en gång hårt på, och det känns som om hon ska tappa fattning. Hon vill bara släppa lös all vätska, nästan kissa, få ut det. Hann slickar henne en gång till, den här gången från slidan till analöppningen och han tar sitt finger och masserar hennes analring. Sedan för han in tungan där och börjar gräva djupt samtidigt som han stoppar in ett finger i hennes vagina. Det hörs tydligt hur fuktig hon är när han för in och ut hans fingrar. Hon stönar, men vill nästan skrika, det är plågsamt skönt. Han för ut tungan och fingrarna och stoppar in hans kuk i hennes fitta igen, och den fyller henne med ny vagants och hon tror att hon ska explodera. Han börjar pulsera fortare in och ut och det värkar som att båda kommer komma snart. Trycket inom henne ökar och hon kan inte hålla igen längre så hon skriker ut ett stön och hennes bröst lyfts från sängen, och en fontän sprutar från hennes vagina. Han för ut hans kuk och för in den i hennes mun igen för att tömma den. Hon suger lite lätt på den och kan känna spermans salta smak fylla hennes mun samtidigt som han stönar högt. Hon sväljer och känner hur hennes kropp, är upplöst av sexuell tillfredställning på alla plan. Hon vill bara somna nu av utmattning efter att ha blivit knullad. Hon går in i badrummet för att kissa, och tömma sig själv och när hon kommer ut så ligger han i sängen med sina underkläder på. Han ser på henne och ler och ber henne att lägga sig bredvid honom. Hon lägger sig bredvid honom och han håller om henne och kysser hennes arm och mun. Hon känner sig lycklig, det här är vad varje människa behöver, det var vad hon behövde. Hon känner sig älskad, och glad över att få vara med honom.

This is a part of me
Milchstone är medlem sedan 2017 Milchstone har 1 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren