Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Sex med min chef (Cuckold)

För ungefär 6 veckor sedan hände något otroligt mellan mig och min chef. Hon är riktigt sträng på jobbet och jag har haft bra kontakt med henne som anställd men inte mycket mer än så. Men en dag ändrades allt.

Min chef var 25 år, blond och såg otroligt bra ut. Hon var väldigt framgångsrik eftersom hon startade företaget när hon var bara 22 år gammal. En dag såg jag att hon betedde sig annorlunda. Hon var riktigt ledsen och kunde inte riktigt koncentrera sig på jobbet. På kvällen när vi stängde såg jag henne gråta på sitt kontor. Jag frågade henne vad som är fel och hon berättade att hon och hennes man har haft massor av argument nyligen, dessutom har dom inte haft sex på 4 veckor, och han tillbringar nätter någon annanstans. Jag är inte bra på att ge råd så jag bara var där för henne så hon kan ventilera. Men de följande dagarna pratade vi flera gånger om situationen men bara som vänner. Det fanns inget mellan oss.

Efter ungefär en vecka kallade hon in mig till sitt kontor efter att resten av de anställda lämnade. Jag behövde alltid stanna extra länge eftersom det var mitt ansvar att stänga kontoret Jag började vänja mig vid att höra om hennes förhållande men denna gången verkade vara på bättre humör, så när jag gick in till hennes kontor väntade jag på goda nyheter om henne och hennes man. Så jag gick in på hennes kontor. Så fort jag var inne stängde hon dörren och låste den.
Hon sa att vi inte har mycket tid, så hon gick rakt på sak och sa att hon har varit så sex frustrerad och hon behöver mig just nu. Jag är någon som blir hård lätt så jag var omedelbart överraskad och min penis började bli hård i byxan. Hon märkte det direkt så hon tog av sig sina kläder direkt utan att jag ens hans säga ett ord. Hon hade bara en otroligt sexig bh och string kvar på sin kropp. Hon gick fram till mig. Gick ner på sinna knä. Började kyssa min penis genom mina byxor. Jag blev stenhård. Jag har fortfarande inte sagt något, hon gör allt. Jag är så kåt. Hon tar av mig mina byxor och boxershorts. Hon kollar på min kuk och säger wow. Man ser tydligt att hon tycker om stora kukar. Hon börjar suga på mina 19cm. Hon gör det så bra det är helt otroligt. Jag tror jag aldrig varit så hård som just då. Hon suger och suger. Jag bara står där chokad och riktigt kåt. Efter några minuter ber hon mig att sitta i en stol och hon sätter sig på min kuk. Jag vår så kåt att jag inte ens tänkte på att hon aldrig satte på en kondom. Så min kuk var inne i min chefs vagina helt utan något skydd. Från hennes ansiktsstrån kunde man bara se lättnadsvågen. Hon red mig i några minuter och jag varnade henne jag är på väg att komma. Hon berättade för mig att det är bra och fortsatte att rida, när jag började komma, slutade hon rida och satt kvar på min kuk medans den pumpade sperma djupt i hennes super tighta fitta. Detta varen otrolig känsla. Men det var allt. Vi kysste varandra och slutade jobba. Hon sa till mig att detta har inte hänt och att jag ska glömma det. Ifall jag kan hålla tyst är hennes vagina min när och var jag vill. Hon sa också att hennes man vet att vi gör detta eftersom han är en cuckold. Hon sa att dom inte hade något bråk utan att hon bara ville komma närmare till mig efter att hon såg hur min penis blev hård en gång medans jag jobbade.

Spola fram några veckor av sex med henne 2-3 gånger i veckan. Kommer hennes man till kontoret exakt när vi ska stänga. Jag städar mitt skrivbord medans dom båda är på hennes kontor. Helt plötsligt hör jag henne ropa mitt namn. Jag går till kontoret, på marken sitter hennes man på sina knän och ber mig att knulla henne hårt.

Detta är bara början…. Ifall ni vill läsa mer om denna historian kan gärna dela denna novellen. For jag vill vinna tävlingen. Ifall jag gör det kommer jag definitivt skriva vad som hände därefter.

Skriven av: Anonym anställd på ett svenskt företag

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren