Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Sexdejten – de fortsätter sexäventyret, den unge killen och den äldre kvinnan

Det hade gått några månader sen de sågs nu, men de höll kontakt genom Messenger, bilder, telefonsamtal. Det började växa fram något mer. Hon visste att det var galet, han var ju 22 år yngre och nästan i samma ålder som hennes egna barn. Men ändå var det något hos honom som var moget. Han var så annorlunda än de hon träffat i den åldern. Han var en gud i sängen och hade en kropp som fick henne tappa andan. Det pirrade i henne bara vid tanken på att vara nära honom. De hade haft ett härligt första möte. Han hade stannat i två nätter och hur många gånger de haft sex, eller hur många gånger de båda haft orgasm hade de tappat räkningen på båda två. Och det gav mersmak tyckte båda två.

Hon hade kört den lilla bilen ganska länge nu, med skog som kantade vägen, renar som strövade lite som dom ville och fjällen där i fjärran. Hon kollade vägskylten vid vägkanten. Snart var hon framme. Mest nervös var hon att de inte skulle få vara ensamma nu under helgen, att någon skulle dyka upp och se vem han hade besök av. Hon var ju nästan i samma ålder som hans föräldrar. Nå, inte helt. Men nästan. Hon hoppades att de skulle få vara ifred.

Hon ser skylten med ortnamnet och tar in på den tredje vägen till vänster som han sagt. Den smalnade av. Och där låg det, gården som var hans. Det var sista huset på vägen. Hon parkerade och möttes av två hundar som småskällde lite och såg honom komma runt hörnet. Så härlig han är, tänkte hon när hon såg på killen som närmade sig. Skogsbyxor, rödrutig skjorta och en keps på huvudet. Och som där ögonen. Hon minns hur de lyst av kåthet sist de sågs. Nu ler han.

Hon sveps in i en stor famn och han kysser henne länge. ”Nu får du komma in snabbt”, skrattar han, ”annars tar jag dig här ute på gården”. Hon ser på det röda lilla huset och säger att det är fint. Men hon har inte så mycket vettiga tankar i huvudet mer än att få kyssa honom igen. Han stänger in hundarna i hundgården. De går in och han stänger ytterdörren om dom. Nu ler han och lyfter upp henne lite i famnen. ”Nu du, ska jag älska med dig, underbara kvinna” säger han och bär henne mot sovrummet.

De kysser varandra, och kläderna åker av snabbt. Hon är väldigt våt redan och tar hans hand mot sitt kön. Sakta låter han ett finger smeka. Längs skåran och upp mot klitoris, gnuggar lite försiktigt och för sen hastigt in fingret i henne. Och ett till. Hon lutar sig bakåt mot väggen och stönar. ”Vänta”, säger han.
Han drar av sig byxor, och kalsonger i ett grepp och den hårda kuken vajar mot henne. Han är så stor, hon känner pirret. Hon minns den sköna känslan, hur han fyllt henne och vill mer nu. Han böjer henne bakåt och fortsätter pulla henne. Hon stönar och viskar att hon är nära. Han lyfter upp henne och sätter sig på sängen. Hon sitter grensle över honom och sänker sig sakta ner över den hårda styva kuken. Halvvägs stannar hon. Böjer sig fram, kysser honom. De kåtar upp varandra ännu mer.

”Jag måste få se dina bröst viskar” han. Drar tröjan av henne, men spar behån. Han drar ner axelbanden lite, och drar upp hennes tunga bröst. De har stora vårtgårdar och mörka bröstvårtor. Han tar en mellan sina fingrar och gnider, trycker lite. ”Mer”, viskar hon. Han tar i lite hårdare. När han nyper till lite mer och suger den andra mellan sina läppar sjunker hon helt ner på hans hårda kuk med ett stön. Sitt still säger han. Och fortsätter suga hennes bröst. Men hon kan inte hålla sig. Hon knuffar omkull honom och börjar rida honom. Hon lutar sig fram så hans händer kan smeka hennes bröst. Han lyfter huvudet och fortsätter suga, och nypa i dem. Hon rider honom allt fortare och kommer i med ett högt rop.

Liggande i ett trassel av ben och armar hämtar de andan. De somnar och vaknar några timmar senare. ”Jag har förberett mat åt oss och öppnat en flaska vin” säger han. ”Ska vi gå upp en stund”.
De står i köket nakna, med ett varsitt lakan om sig. Maten är i ugnen och de har hällt upp ett varsitt glas vin.

”Jag hade verkligen velat leva med dig” säger han allvarligt. ”du är ju lite galen, det skulle aldrig gå, svara hon. Han ser allvaret i hennes ögon när hon ser bort. Han kysser henne i nacken och får ett litet skratt till svar. ”Ja, jag med” säger hon. ”Men det går inte. Vi får ha roligt så länge vi kan bara”.

Lite besviken känner han sig ändå, även om han förstår hennes tankar om åldern. ”Okej”, ler han ”Det tar ett tag innan maten är varm. Vad ska vi göra då”, säger han retsamt. Hon känner mot sin rygg att han är hård igen. Och är ännu våt av hans tidigare satser och det har runnit lite efter låret. De har inte duschat än, men hon föreslår det nu.
Han svara inte utan vänder henne om, lyfter upp henne på köksbordet. Han särar hennes ben och böjer sig ner. Slickar, smeker en stund. Han ser på henne igen, djup i ögonen. Hon nickar och han kommer in i henne med ett hårt tryck. Nu är hon så våt att han glider lätt. Han lyfter hennes ben, så han kommer långt in. Pungen slår mot hennes skinkor och den stora kuken får henne stöna när hon kommer nästan direkt. Han fortsätter och frågar om hon kan vända på sig. Hon lutar sig över bordet och han greppar hennes skinkor. Ta mig hårt nu, jag vill det. Han kommer in i henne med långa hårda stötar. Kuken tar i botten på henne, hon känner sig fylld till bredden. Sen känner hon hur han hårdnar ännu mer och pulserar när han fyller henne igen. De är stilla så en stund. Sen går de in i duschen och tvålar in varandra.

När de kommer ut osar det lite bränt från köket. Gratängen är lite bränd, men vad gör de. De skålar i ett varsitt glas vin och äter ändå. Det här hade kunnat bli en vana, säger han och ler. Fundersamt ser hon ut genom fönstret. Ja, i alla fall ett tag säger hon, och ser honom allvarligt i ögonen.

Kvinna som passerat de femtio för ett tag sen. Skrivit lite av och till under mitt liv och försöker nu ge skrivandet mer tid.
Mariana är medlem sedan 2016 Mariana har 2 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren