Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Skärgårdssommar

Solen värmde henne i nacken och vinden rufsade om hennes långa, mörka hår. Humöret var på topp och det berodde inte bara på att det var första dagen på semestern. Nej glädjen som nu spred sig från hjärtat ut i kroppen för att spritta både i händer och fötter kom nog mest ifrån att Anders var med henne i båten.

Hon ökade farten, nu när de lämnat Nacka, kunde hon skrika av glädje utan att Anders skulle tycka att hon var knäpp. I den här farten kittlade varje våg i hennes mage precis innan hela kroppen tillsammans med båten landade med ett dunk i vågdalen. Strax var de framme vid ön där hon spenderat sina somrar sedan hon var 2 år. Hon hade bara missat att åka dit två gånger i sitt liv. Den ena gången var hon i New York för att plugga och den andra gången var hon och utforskade Australien. Hon har efteråt tänkt att hon var dum som åkte från den svenska sommaren. Utomlands kan man åka på vintern. Sommaren i Sverige är unik, oavsett om det regnar eller inte.

På bryggan stod redan Roffe och Lena. Roffe var så där solbränd som man bara kan bli om man spenderar halva året i en båt. Lena såg ut som en negativ kopia av honom. Hon avskydde solen och följde sällan med Roffe ut på havet. Det gjorde dock att de hade det lyckligaste förhållandet av alla. De få veckor de spenderade tillsammans var passionerade och kärleksfulla och de gjorde verkligen allt för att visa varandra hur mycket de älskade att vara nära den andra. Nästan varje gång man tittade på dem så kysstes de, höll varandra i handen eller kramades. Allt såg i alla fall bra ut på ytan.

"Hej Sofie!!!" Lena skrek så högt hon kunde då de närmade sig. Lena var Sofies bästa vän. de visste allt om varandra. Sofie var till exempel den enda som visste att Lena brukade ta hem killar i tjugoårsåldern då Roffe var ute med båten. "De är så otroligt uthålliga" brukade Lena skryta.

Roffe och Anders hälsade stelt på varandra, så där som killar gör då de inte träffats förr och försöker lista ut vem den andra egentligen är och var i rangskalan han platsar in. Tydligen så vann Anders den kampen, han ställde sig bredbent med en arm runt Sofie och den andra tryggt i midjan. Roffe ställde sig med armarna i kors över bröstet. Män, de mognar aldrig.

"Hej Lena!" Sofie var lite mer lågmäld och även Lena sänkte rösten nu när båten låg stilla och var förtöjd. "Var har ni er båt då?"

"Roffe la till på andra sidan ön, vid stranden. Han har ju inte lika stor som du." Lena fnissade och måttade upp tre, fyra cm mellan fingrarna. Roffe blev svart i ögonen.

"Jaså?" Sofie hängde med i snacket." Ja min är så stor att det blir trångt när jag ska trycka in den. På båtklubben alltså. Anders har däremot en som knappt kommer in i MIG!! "

Lena sneglade på Anders. En glimt av jävlar anamma hann löpa över hennes hornhinna och kanske var det bara Sofie som hann se det. Hon hade sett det förut så många gånger på krogen och hon visste att det var nästan alltid då Lena försökte ragga på den kille Sofie stod och pratade med. Men denna gången skulle hon INTE få sno Anders. Tanken på Anders fick det att pirra i underlivet och hon kände att hon blev fuktig.

De gick upp mot stugan, som ju egentligen inte var en stuga utan mer ett hus. Trots att de hade en strand på ön så hade de en pool vid stugan. Bredvid poolen hade de en hot tub. Eller Jacuzzi som mamma envisades att kalla den när hon levde. När sen även pappa dog och hela rasket lämnades till henne så bytte bubbelpoolen permanent namn till hot tub. Eller tubben. Huset i sig var ett envåningshus med fem sovrum och tre badrum. Masterbedroom hade eget badrum medan de andra fyra delade på de andra två. Bastun och relaxavdelningen hade stora skjutväggar som öppnades ut mot poolen. Altanen låg i sydläge och alltihop var insynskyddat från havet tack vare de stora träden. Hon älskade stället. Lena och Roffe hade kommit hit i fyra års tid nu. De kunde stället utan och innan. Det enda Sofie inte visat dem var övervakningsrummet. Pappa hade låtit installera ett rum där man skötte larmet, servrarna för alla övervakningskameror fanns och stängde man dörren så kunde man känna sig säker där inne. Lite som ett "panic room".

Uppe i huset började de laga mat. Sofie älskade de här stunderna på dagen i stugan. Hon aldrig mat hemma så det var som en exotisk upplevelse att stå med råvarorna i sina händer och förvandla dem till något smakfullt och ätbart. Idag var dock det exotiska nedtonat eftersom de gjorde "bara" hemgjord pizza. Ingen av dem orkade laga mat, de kom ju direkt från jobbet alla fyra. Sofies dag hade inte varit så jobbig men hon var trött i fötterna och lite svettig och hon kände ju egentligen bara för att hoppa i poolen och sen gå och lägga sig.

"Det här känns konstigt." Anders var lite konfunderad. "Dricka rödvin till pizza? "

"Jamen det är som en tradition vi har att alltid, oavsett vad, börja vistelsen här ute med ett glas rött till maten. Som för att redan direkt komma i bra stämning. " Sofie tog på sig rollen som lärare för Anders som ju var i stugan för första gången.

"Ja", fortsatte Lena, "att det denna gång råkade bli en Bourgogne Rouge Leroy för 339 kronor har ju inte med saken att göra" Lena älskade att skryta om att pengar inte var ett bekymmer för henne. Anders skakade på huvudet åt henne för att visa ett visst mått av ogillande.

En flaska blev till två som sen blev till tre innan alla hade bytt om till badkläder och första doppet var ett faktum. Solen var sakta på väg ner för att släckas i havet bortom träden så att ligga och sola efter doppet var inte på tal. De fortsatte i tubben. Roffe gick och hämtade mer vin och skratten blev både längre och kom oftare. Lena var den som var mest påverkad och hennes blickar mot Anders började störa Sofie.

"Nu är det dags för poolen" skrek hon samtidigt som hon hoppade upp och sprang och dök i det betydligt kallare vattnet. Anders satte sig närmare Sofie och la sin hand på hennes lår. Det pirrade till i henne igen, som en elektrisk stöt. Anders laddade henne med förväntan och en längtan hon inte kännt på några år.

Lena tyckte nog inte vattnet i poolen var så skönt i jämförelse med tubben för hon var snabbt tillbaka.

"Vem behöver sånt här?" Frågan ställdes av Lena då hon var tillbaka i det bubblande vattnet och hon slet av sig bikinitoppen. Hennes, för säsongen nyopererade, stora fasta bröst nästan flöt på vattnet och Anders ögon höll på att hoppa ut ut sina hålor. Roffe log brett, han hade genom Lenas vågade tilltag klivit ett stort steg upp på stegen där toppnivån var Alfahanne. Sofie tyckte inte om att Lena blottade sig så där. Värre blev det då hon även slängde upp trosorna på altanen. Sakta ålade hon runt i tubben och satte sig sen bredvid Sofie och böjde sig fram för att ge henne en kram. Medan hon kramade så smög ena handen över mot Anders.

"Oj, du hade rätt" Lenas röst var upprymd. "Den där får inte plats i dig, han behöver en RIKTIG kvinna" Anders ryckte till och drog sig undan, klev upp ur tubben knallröd i ansiktet och med ett REJÄLT stånd under badbyxorna. Både Lena och Roffe skrattade rått.

Förnärmad och generad gick Anders in till duschen. Sofie gick efter och frågade om han tog illa vid sig. Hon såg på honom att han inte tyckte om situationen.

"Nä, det är lugnt" svarade han "men jag är trött av jobbet och vinet. Jag tror att jag ska gå och sova." Med de orden torkade han sig och gick. Sofie visste inte vad hon skulle göra. Hon hade känt Anders länge nog för att veta att nu skulle han verkligen gå och sova och inget hon gjorde skulle få honom på andra tankar. Hon gick ut till tubben igen för att dricka lite mer vin. Anders fick hon ta hand om i morgon.

Två timmar senare hade även de tre i tubben gett upp och gått till sina rum. Sofie kände sig rastlös och i sovrummet fanns bara en snarkande Anders. Hade hon varit ensam hade hon löst det hela genom att ta fram sin massagestav och gett sig själv en orgasm men det kändes inte rätt då Anders sov bredvid henne. Kanske hon kunde göra lite av de sysslor hon var tvungen att göra varje år då hon kom ut till stugan, sånt som hon inte litade på att den inhyrda personalen, som tog hand om huset i normala fall, skulle klara av. Hon började med det roligaste, vinrummet. Där gick hon igenom flaska för flaska och katalogiserade dem. Status på flaskan, korkens mjukhet och sist genomlyste hon flaskorna så att ingen var grumlig eller hade skräp i sig. Alla hade klarat sig men en flaska saknades. Hon fick kolla med personalen vid tillfälle.

Sen tog hon hand om det tråkigaste. Alla servrar för larm och kameror var tvungna att defragmenteras. Tråkigt p.g.a. att då man väl satt igång det så fanns det inte mycket mer att göra förrän en fyrtio minuter senare då det var klart. Det enda hon var tvungen att göra under tiden var att kolla så att alla kameror klarat vintern. Hon kopplade upp dem, en efter en, för att se om hon fick bild. Kameran vid bryggan var full av spindelväv, ytterligare en sak hon fick ta upp med personalen. De tre brödernasom tog hand om stugan då hon inte var där hade börjat slarva sedan pappa dog. Men hon skulle ta itu med det. Plötslig stannade hon till. Det var kameran från Lena och Roffes rum. Där inne var Roffe fastbunden i sängen, liggandes på mage. Lena stod bredvid sängen med en flersvansad piska i sin hand. När hon slog såg hon hur Roffe ryckte till och hur röda strimmor uppkom på hans rumpa. Han spände alla sina muskler för varje slag. Lena stod och smekte sig och njöt uppenbarligen av makten hon nu hade. Sofie kunde inte sluta titta.

När Roffes rumpa inte var strimmig längre utan hela rumpan var två röda skinkor så slutade Lena. Hon band upp repen som höll fast Roffe och han fick kliva upp. Lena la sig ner på rygg och pekade med hela handen och gav uppenbarligen strikta order om vad som nu skulle ske. Med brett särade ben tvingade hon ner Roffe med sitt huvud mot hennes kön. Roffe slickade henne med huvudet hårt intryckt i hennes sköte. Hur han kom åt fattade inte Sofie men hon visste att det säkert var skönt. Plötsligt märkte hon att hon hade knäppt upp sin egen morgonrock och sakta smekte sina bröst. Hennes bröst var Lenas totala motsats. Små, uppstudsiga med bröstvårtor som var långa och alltid hårda. De var känsliga och en av hennes mest uppskattade erogena zoner. Nu var hon dessutom blöt mellan benen. Det var, som en av hennes före detta pojkvänner skulle ha uttryckt sig, som ett Niagarafall där nere. Med en hand knipandes i bröstvårtan på vänster bröst och den andra pillandes på sin klitta började hon onanera till synen av Roffe som med rumpan rakt mot kameran slickade Lena allt närmare och närmare en orgasm.

Plötsligt kände hon nåt mot sin axel. Hon skrek till och ramlade nästan ur stolen hon satt på. Det hon hade känt var Anders hårda, stora ådriga kuk.

"Vad fan, du stönar ju så du kan väcka döda här inne" Anders skrattade till medan han smekte sin kuk upp och ner. Synen fick Sofie att bli tokig. Hon reste sig upp, puttade ut Anders till sovrummet och kastade ner honom på sängen och utan att vänta grenslade hon honom. Hon var sjöblöt nu och med ett ljudligt slurp gled hans stora lem in i henne. Han fyllde henne på både bredden och längden och hon älskade den känslan. Utan att hon själv märkte det grävde hon in sina naglar i hans bröstkorg medan hon red honom. Snabbt, snabbt som om hon var en jockey på en vildhäst utan sadel red hon honom. Hon lutade sig framåt så att hennes klitta kunde gnida lite mot honom samtidigt som hans pulserande stock borrade sig djupare in i henne. Aldrig tidigare hade hon längtat efter sin orgasm så starkt som denna gång och bara minuten efter så skakade hon av sin orgasm men hoppades innerligt att inte han kom för hon ville ha mer. Hon kastade sig av honom, la sig flåsande bredvid honom och skrattade.

"Ska vi gå och kolla vad de andra gör?" Sofie reste sig upp för att gå tillbaka till monitorn. Där fick de se hur Roffe och Lena satt mitt emot varandra i sängen. Båda två onanerade och tittade på varandra. Sofie såg att Lena inte hade långt kvar och då hon började skaka av sin orgasm så sprutade Roffe.

"Böj dig fram" Sofie kände Anders starka händer då han tryckte hennes överkropp framåt. Med armarna stödda på stolen stod hon framåtböjd och tog emot Anders bakifrån. Nu fyllde han hennes trånga mus på ett helt annat sätt och känslan var intensivare. Anders hade ett fast grepp om hennes höfter och nu var det hans tur att verkligen vara vild. Hans höfter pumpade snabbt och kuken dunkade in i henne hårt. Han släppte hennes höft med högerhanden och sträckte sig ner för att smeka hennes klitta. Han lyckades inte så bra men hon var ändå nära nog sin orgasm så bara tanken på hans fingrar på hennes känsligaste punkt fick henne att komma. Så fort hon krampat klart så drog hon sig från honom, vände sig om och gick ner på knä. Hon tog honom i munnen och med små rörelser med tungan och stora rörelser med händerna fick hon honom att komma på bara ett ögonblick.

Efter en snabb dusch så sov de båda som små oskyldiga barn.

Sömnen var en drömlös sömn för Sofie och när hon vaknade kunde hon inte fatta varför hon vaknat. Sen kom hon på det. En tunga som särade på hennes blygdläppar kunde få vilken kvinna som helst att vakna, det var fortfarande skumt i rummet, det enda ljuset som kom in var det som smet in mellan mörkläggningsgardinerna och väggen. Hon såg sin chans till njutning utan att behöva göra något själv så hon blundade och bara njöt. Hon kände minsta rörelse tungan gjorde. Upp och ner längs blygdläpparna och som en virvelvind på klittan. Samtidigt fördes två fingrar in i henne och de hittade snabbt hennes g-punkt. Den masserades i samma takt som tungan nu rörde sig på klittan. Hon kände hur hela hennes underliv drog ihop sig, hur en kraft stegrades i henne och när hon kom så var det en fontänorgasm som hon bara varit med om två gånger tidigare i sitt liv.

"Mmmm, tack ska du ha, det där uppvaknandet behövde jag" Sofies röst var grumlig.

"Det var så lite så" Roffes röst var lika grumlig.

Med ett skrik var hon uppe ur sängen. Hon tände snabbt lampan på det lilla bordet och mycket riktigt så var det Roffe som låg där i hennes säng med ett fånigt flin på läpparna.

"Vad fan!!" Hon hittade inte ord. Hon skakade, men nu av ilska. "Vad i hela helvete håller du på med?" Rösten var nu inte längre grumlig utan den gick upp i falsett.

"Vaddå?" Roffe spelade dum. "Jag trodde du var med på det här. Det sa i alla fall Anders då han kröp ner med Lena."

Sofie trodde inte sina öron. Hon gick in i panikrummet för att kolla monitorn och kollade Lenas rum. Mycket riktigt, där var Anders med sitt organ djupt begravt i Lenas mjuka kön. Som två kaniner höll de på i sängen. Sofie mådde illa. Hon öppnade en låda i det lilla skrivbordet, tog ut den enda saken som fanns där inne och gick ut till Roffe i sovrummet. I motljuset från lampan kunde hon komma honom ganska nära innan han insåg att det var en trubbnosig liten revolver hon höll i. Den var av kaliber .38 och lämnade ett litet, litet ingångshål i hans panna men ett otäckt stort utgångshål i hans nacke. Lakanen, kuddarna och väggen bakom blev rött av blod. Med snabba steg gick hon de sjutton meterna tvärsöver stugan och med höften puttade hon upp dörren till Lenas rum. Där stod både Anders ocj Lena redan upp, förvånade av skottet de hört sekunderna tidigare. Utan att säga ett ord gick Sofie kallt fram till Lena och satte mynningen mot hennes panna. Lena började gråta.

"Jag är så jävla less på dig" sa Sofie medan hon tryckte av. Hennes nakna kropp blev blöt av Lenas blod. Medan Lenas kropp föll till golvet vände hon sig om mot Anders. Han var redan på väg ut genom sovrumsdörren men Sofie stoppade honom med et skott i ryggen. Efter en saltomortal så landade han i hallen på rygg. Sofie steg fram till honom.

Anders grät nu, bönade för sitt liv och skrek av smärta för skottskadan i ryggen. Kulan satt kvar någonstans i honom.

"Så jävla speciell är du inte" var Sofies ord då hon stoppade in den korta pipan i hans mun och tryckte av.

Hon såg sig omkring. Blodstänk på väggarna, två sängar helt indränkta i blod och en stor pöl i hallen.

"Hmmm, ytterligare en sak jag får ta med personalen"

Enkel kille med en glöd för att skapa texter.
Örjan Andersson är medlem sedan 2020 Örjan Andersson har 2 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren