Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Snusk

Jag vet inte hur vanligt det är men, min fd fru ( Annelie)blev kåt av att pulla mig i rumpan och leka med löskukar. Det var absolut inte min grej. Men för hennes skull och för att jag älskade henne så givetvis fick hon . Första gången kändes faktiskt inte så dumt. Hon förklarade vad hon ville göra . Kuken suger hon och börjar med pekfingret. Tvingar upp mitt anus och tryckte in hela fingret ända till knogen. Rytmiskt pullar hon mig. Obehagskänsla är som bortblåst efter 5 minuter. Och faktiskt så är det skönt. Riktigt skönt. Jag greppar hennes huvud och knullar munnen. Mmm...halsen vidgas då jag trycker ner kuken . Hon drar ut fingret. Nej nej nej fortsätt ...Vänta, säger hon. Går ut i köket , hämtar smör. Annelie öppnar skåpdörren högst upp. Tar ner en påse.Nu , säger hon. Nu kommer du verkligen att njuta. Hon tar fram tre stycken ( otroligt naturtrogna) löskukar i olika storlekar. Lägg dig på mage , beordrar hon. Rumpa och kuk utanför soffan. Hon greppar pungkulorna. Ett rejält tag. Hon klämmer dom hårt. Ända tills jag gnyr. Med andra handen greppar hon min kuk. Hon viker ner kuken så pungen, kuken, och anus är hennes . Jag ligger på mage och är sjukt kåt nu. Jag frågar Annelie om hon använt löskukarna förut. Hon klämmer till på pungkulorna och säger bemyndigat, TYST . Hon smörar in den minsta kuken. Hon sätter ollonet mot mitt anus. Hon pressar och pressar. Om och om . Är du beredd , säger hon. Hon tvingar upp anus. Och trycker in ollonet. Hon stannar . Åhh..herregud vad det spänner. ..forts. om någon viłl läsa .

Skriven av: annlasse

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren