Publicerat
Kategori: Novell

Sov

Sov

Jag sov allt för länge,de hann roffa åt sig allt.
Jag somnade strax efter 3 på natten,kände att jag hade makten och dirigerade takten.
Hur kunde jag drömma så rätt och lätt som jag precis gjorde i natt,hur fan blev jag mätt på en enda spett,suger riktigt fett allting just nu, måste jag få påpeka, men bad boys måste få leka. De behöver vara lite bad för att kunna stå emot stressen imorgon,den idag är redan avklarad, avblåst ,kommer aldrig tillbaka.Du blir så som du vart uppfostrad, säkert född för o leda men dina ledaregenskaper sitter långt inne,tystnaden sen barnsben har förändrat ditt sätt att framkalla mod.
Något som borde ha funnits i dig sen barnsben, blir en människas största slag genom livet.
Jag sov, ångrar mitt svaga sinne men den var uppfostrad att lyda och lyssna.

Skriven av: Daniel kouassi

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren