Publicerat
Kategori: Novell

Spindelmannen (Förvrängd)

Nörden var kär i en flicka. Flickan var kär i honom. Nördens kompis var kär i flickan. Flickan var kär i honom. Flickan och Nördens kompis var tillsammans. Nörden var avundsjuk.
Nördens kompis var rik. Nördens pappa arbetade i ett labb.
Nörden blev mobbad och jobbade för skoltidningen. Nördens kamera blev förstörd av mobbare. Klassen åkte till ett spindelcentrum. Nörden tog några foton. Hans kamera blev förstörd. Nörden berättade lite om en art för Nördens kompis. Nördens kompis låtsades ointresserad. Nördens kompis gick till Flickan. Nördens kompis berättade vad Nörden sagt för Nördens kompis Flicka. Flickan blev imponerad. Nörden hörde allt vad Nördens kompis sade. Nörden blev biten. *
Nörden bodde granne med Flickan. Flickan grät. Flickans farsa slog henne. Nörden gick ut med soporna. Nörden tröstade flickan. Nörden sviker sin adoptivfamilj och blir sjuk. Nörden blir yr. Nörden svimmar på sängen. Nörden vaknar upp. Nörden ser suddigt. Nörden tar av glasögonen och ser bra. Nörden har muskler. Nörden hade inte muskler innan. Nörden är stark. Nörden kan skjuta nät. Nörden kan klättra på väggar. Nörden mobbar mobbaren som mobbade honom. Mobbaren var Flickans pojkvän. Nördens kompis låtsades vara Flickans pojkvän. Nördens kompis var inte Flickans pojkvän. Mobbaren var det.
Nörden blir den levande spindeln. Nörden tävlar om en bil. Nörden vinner pengar. Nörden får namnet spindelmannen. Nörden syr en dräkt. Nörden blir superhjälten Spindelmannen. Nörden griper tjuvar. Nörden räddar mobbarens Flicka och Flickan blir kär i Spindelmannen. Nörden blir kär i Flickan. Flickan struntar i Nörden, avgudar spindelmannen.
Nörden har en hemlig identitet. Nörden skyddar sin identitet och berättar inte om Spindelmannen för mobbarens Flicka. Flickan är i fara.
Nörden räddar henne och blir själv skadad. Flickan upptäcker det. Nörden ligger risigt till. Nörden räddar Flickan igen och berättar för Flickan om Spindelmannen och Nörden. Nörden berättar att han är Spindelmannen. Flickan gifter sig med mobbaren. Spindelmannen dumpar Flickan. Spindelmannen struntar i Flickan.
Nördens kompis farsa som jobbar på labbet uppfinner ond varelse. Nödens kompis farsars kompis blir ond varelse. Spindelmannen räddar Mobbarens fru och Mobbarens Fru skiljer sig från Mobbaren efter att ha kysst Nörden/Spindelmannen.
Mobbarens exfru vill gifta sig med Nörden/Spindelmannen.
Spindelmannen nobbar henne igen. Mobbarens exfru gifter sig med Astronauten. Astronautens fru glömmer Nörden/Spindelmannen.
Spindelmannen räddar världen från att hå under.
Spindelmannen dödar Nördens kompis farsars onda kollega. Spindelmannen dödar Nördens kompis onda farsa. Nördens kompis farsa får reda på att Nörden är Spindelmannen. Nördens kompis försöker döda Nörden/Spindelmannen.
Spindelmannen gifter sig med Aostraunautens exfru och blir lycklig. Spindelmannen/Nörden blir manipulerad av svart ond varelse. Svart ond varelse är skapad av Nördens kompis forskare. Spindelmannen blir ond. Spindelmannen skadar folk. Spindelmannen/Nörden blir knäpp.
Spindelmannen/Nörden blir normal i sista stund. Nördens kompis blir ond. Nördens kompis dör. Nörden/Spindelmannen dödar honom. Nörden/Spindelmannens fru skiljer sig. Nörden/Spindelmannens exfru gifter sig och blir lycklig.
Nörden/Spindelmannen blir olycklig.

Spindelmannen film 1,2 & 3 är Slut!

Skriven av: Kajsa A

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren