Publicerat
Kategori: Sexnoveller

SWEDEN ROCK FESTIVAL

Marina hade vunnit en entrébiljett till Sweden Rock Festival. Arrangörerna hade lovat hög dunkande rockmusik. Och det löftet lät lockande. Särskilt när sådana artister som TAKIDA skulle uppträda. Plus flera andra artister såsom GUNS N’ROSES, VOLBEAT och NIGHTWISH.
Marina var nyskild och sugen på kuk. Hon hade mycket att ta igen. Hon var just nu i ett mycket upphetsat tillstånd. Det där med att olika känslor kan förhöja upplevelsen stämmer väldigt väl. När Marina stod i kön, på väg in till konserten i Sölvesborg, kände hon ett tryck bakifrån från en okänd man. Han tryckte sig mot henne och folkmassan runtikring henne gjorde det omöjligt att flytta på sig.Hon kände mannens hårda lem och undrade verkligen hur det skulle bli när festivalen startade om några minuter. Skulle det bli samma tryck då? Bakifrån? Hon visste i alla fall att musikupplevelsen skulle bli något alldeles extra. Hon var garanterat upphetsad.

De flesta som var på väg till denna festival kom med bil och var fullastade med öl, vin och starkare varor. Och givetvis tält för festivalen skulle pågå i tre dagar och då måste det finnas någonstans att sova och någonting att dricka och äta. Allt detta innebar mycket att bära med sig och då behövdes rejäla bilar med mycket utrymme för packning. Men Marina litade på sin tur. Hon var ju en snygg tjej, med ett härligt sätt och stor utstrålning. Männen vände sig gärna om både två och tre gånger. Och kvinnorna till dessa män insåg snabbt att de själva borde ha klätt sig lite mer vågat, lite mer sexigt. Då hade aldrig deras killar följt Marina med blicken.
Också MC-gängen fanns på plats i sina skinnställ och läderkängor. Och där fanns, såklart, poliser, rustade till tänderna, eftersom de räknade med många slagsmål under de kommande dagarna i juni. Nu skulle festivalen strax börja. Förväntningarna steg bland den jättelika publiken. Höga rop av gillande hördes vida omkring och arrangörerna reagerade blixtsnabbt. Den stora huvudscenen - där den första spelningen skulle starta - hade tänts på, det brann häftigt. Och publiken undrade självklart om denna grej ingick i spelöppningen. Nu var alla på helspänn. Sen kom dånet från NIGHTWISH, deras musik var som vargars yl. Hetsigt, starkt och skrämmande.

Enda Of All Hope dånade ut från högtalarna. Rytmen var farligt sexig. Mannen som tidigare tryckt sig mot Marina stod fortfarande bakom henne. Nu kände hon hur han tryckte i takt till musiken. Oh, hon var såå kåt, SÅ SUGEN ATT FÅ EN KUK I SIG. Men någonstans gjorde sig förnuftet tillkänna. Hon ville inte utge sig för att vara en fiskare, en som samlar på karlar. Musiken fortsatte i samma hetsande rytm. Det bästa Marina visste var musik som spelades högt, så högt att man kunde känna hur instrumenternas vibrationer dunkade i hela kroppen. Hon kom nästan av det. Att tillsammans med vibrationerna känna mannens hårda lem leta sig in under hennes kjol blev för mycket för henne. Marina kom i en orgasm där i folkmassan.
Nightwish avslutade sitt uppträdande och Marina och mannen bakom skildes i trängseln. Hon kände att hon behövde något att äta och dricka men hade inte pengar till att köpa något. Hon gick mot mc-gänget som stod precis i utkanten av festivalområdet. Såg att de stod och drack öl och att det även fanns hamburgare där. ”Hej” sa hon till en snygg, långhårig man som tittade på henne med en sexig blick. ”Hej snygging” sa han.

”Hej!” sa Marina. ”Vet du var jag kan hitta hamburgare och öl någonstans? Jag är JÄTTEHUNGRIG!” Hon såg längtansfullt på hamburgaren han höll i handen. Jack, som gängets ledare hette, kände igen Marina. Det var ju henne han hade träffat i kön till festivalen. Hon hade en riktigt skön häck. Trängseln hade varit enorm, alla hade pressats samman, och samma sak hade skett med Marina och Jack. Men den stora skillnaden var att han stött på VÄRLDENS SEXIGASTE BRUD, enligt honom själv. När hon reagerat så där ”instinktivt villigt” så hade han lovat sig själv att försöka få kontakt med henne, inte bara bakifrån!! Jack log, när han förstod att Marina inte visste att det var han som ”stött på henne” - och det var då han bestämde sig för att visa lite stil. ”Varsågod!” sa Jack och höll fram sin hamburgare och en flaska öl. ”Du ser ut att vara riktigt utsvulten!” Marina sa ”TACK SÅ JÄTTEMYCKET!” Och sen presenterade de sig för varandra. Och tycke uppstod, för Jack var rasande snygg.Jack tittade på hennes röda sexiga läppar när hon tog en tugga på hamburgaren och fantiserade om att det var hans lem som fick smaka på de läpparna. Även när hon tog in hela flaskhalsen i munnen och började, enligt honom suga, dricka av ölen önskade han att det var hans som var i hennes mun. Nu var han hård. Marina betraktade Jack medan hon åt och drack. Tyckte sig se att hans blick var kåt. Hon försökte äta och dricka sexigt, så mycket det nu går med hamburgare och en flaska öl...

Tittade ner mot Jacks spända jeans och kände en underbar kåthet och hur blött det blev i hennes trosor. Eftersom de stod lite avskiljes tog hon av sig trosorna. Bättre att det får flöda fritt, tänkte hon. När Jack såg att Marina tog av sig trosorna blev han så kåt att han stönade högt. ”Guud Marina, vad gör du?” ”Jag är så blöt och vill inte blöta ner trosorna ”, sa hon. Hon vände rumpan mot honom och backade så att hon kunde gnida sig mot hans hårda lem. Hon längtade så efter en hård kuk in in i sin fitta! Det var så längesedan.

Jack drog henne till sig, lät sina händer glida ner över hennes höfter och kände värmen från Marina. De hade onekligen en attraktion ihop. Hon lockade fram det bästa hos honom, fick honom att vilja bli ett med henne. Jack sa: ”Kom Marina, nästa spelning på huvudscenen startar om en timma, så vi har gott om tid. Han tog henne i handen och ledde in i sin stora husvagn. Här fanns en bekväm svart skinnsoffa ett mindre matbord och en luxuös säng. Och det var hit han drog Marina. Jack satte sig på sängen, bjöd in Marina att sätta sig intill honom. De vände sig mot varann och sen kysstes de, han höll om Marina, och la sig ner på sängen, rullade runt med henne nära. Hon kopplade greppet om honom med sina ben om hans höfter och hon kände hans hårda lem trycka mot sitt sköte. ”Du är verkligen en härlig kvinna!” sa han, du har allt det jag längtar efter. Marina knäppte upp Jacks byxor, hjälpte honom ut ur kalsongerna. Nu ville hon ha honom inuti sig, få det där efterlängtade knullet hon behövde, mer än allt annat. Jack gled in i hennes fitta, för hon var så våt, så het.
Marina skrek ut sin längtan och tillfredsställelse när Jack trängde in i henne.
Som hon fantiserat om hur det skulle kännas att vara fri från äktenskapets band och bara ge sig hän åt en annan man! Så skönt, hon njöt när Jack knullade henne, det tog inte många minuter förrän en fontänorgasm forsade ut ur hennes fitta, varje gång Jack pumpade in i henne sipprade det ut söt saft. Jack drog sig ur Marina och började slicka och suga i sig av saften. Han njöt av att se och höra henne njuta. Han hade aldrig tidigare varit så upphetsad och kåt och ändå kunna hålla tillbaks sin orgasm. Han ville vänta, ville göra det skönt för henne igen. Han slickade henne samtidigt som han pullade henne med 3 fingrar. Sög på hennes klitoris och slickade henne retfullt runtomkring anusblomman. Marina var nära att komma igen. Hon vände bestämt på Jack så han låg underst. Satte sig grensle över honom och kände att hans kuk fortfarande var hård när den trängde djupt in i henne. Jack hann tänka att om hon skulle rida honom hade han ingen chans att hålla tillbaka sin utlösning. Marina började rida honom. Först lugnt och djupt, knep lite med fittan när hon nådde roten. Hörde hur skönt han hade och blev själv ännu mer upphetsad av det. Sittande där på Jack kunde Marina se ut genom husvagnsfönstret. Det hon såg fick nästan hennes hjärta att stanna. På taket till scenen såg hon en man stå med händerna rakt ut, precis som om han skulle dyka ner i en pool. Hon fortsatte rida Jack galet fort, fick en underbart annorlunda känsla än tidigare. Marina såg hur mannen på taket tog sats och dök ut från scentaket, hon skrek som aldrig förr när orgasmen kom, samtidigt som mannen slog i marken. Jack mötte henne i hennes orgasm, stötte sin kuk djupt in, fyllde hennes fitta medan hon skakades av orgasmens kramper och krafter. Han lät henne rida tills det slutade rinna ur hennes inre. Hon var full av känslor, full av njutning och gnydde då han smekte hennes bröst, nöp henne i hennes bröstvårtor.

Jack visste att det var nu han skulle ge Marina hennes livs orgasm, få henne att sväva. Så, medan hon fortfarande befann sig i rusets centrum, fylld av extas, så gled han ut ur henne, med insmord kuk av hennes safter, och öppnade upp henne bakifrån med sina fuktiga fingrar. Gled in i hennes anus, gled djupare in, och hörde hennes djuriska stön, hennes lustfyllda röst när hon närmade sig ytterligare en orgasm, en anal, härlig upplevelse, mer omtumlande än mannen som ramlat ner på scengolvet alldeles nyss. Och Marina stönade och sa: ”WOW, så skönt! Fortsätt lite till...!!”

Marina slickade och sög på Jacks lem. Samtidigt masserade hon honom bakom pungen. Fortsatte bak mot anus där hon cirkulerade runt lite retligt. Tittade Jack i ögonen och stoppade in ett finger i sin mun och sög sexigt på det, spottade på det. Hon såg hur blicken i Jacks ögon ändrades, en kåt blick som blev ännu kåtare, han stönade. Marina fortsatte suga honom. Knep med sina röda läppar vid roten. Hon tog ut sitt finger från munnen och smekte Jacks anus, trängde försiktigt in en bit, stannade upp och sög hans lem allt fortare och hårdare, trängde in en bit till och tryckte på insidan av anus mot pungen.Jack skrek av vällust, hade aldrig någonsin upplevt något liknande. Marina hade hittat hans känsligaste punkt inne i anus. Han sprutade som aldrig förr och Marina svalde, andades och svalde hans sats med ett leende på läpparna.

Efter att de legat tätt ihopaslingrade en stund och bara njutit av orgasmernas avslappnade tillstånd, säger Jack, ”Marina snälla, stanna hos mig i natt! Vi kan väl mysa igen efter konserten?”. Det kittlade och värkte i Marinas sköte när hon sa ”såklart jag stannar, vill mysa och älska med dig hela natten!”.
Vilken tur att jag vann en biljett till Sweden Rock Festival, tänkte hon.



SLUT

Skriven av: Bengt Malmsten

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren