Publicerat
Kategori: Novell

Ta dina egna jävla beslut

Ibland känns det som om jag förstör allt jag kommer nära, Jag menar det blir så fel. Allt verkar falla samman i mitt liv nu och jag börjar undra hur länge jag orkar, ifall det fortsätter såhär så blir det inte länge till.
Ingen kan hjälpa mig, inte ens experter som kallar sig själva för psykologer, de gör bara saker värre. Jag menar är det inte meningen att psykologer ska hjälpa en och få en att må bättre. Jo den jag gick till fick mig att må dåligt en helg och mer. Som jag sagt i mina tidigare "Noveller" så kommer jag inte orka länge till. Inte orka länge till med mig själv. Med att jag alltid ska föstöra allt med att alla som är nära mig får lida. Om de är någon som borde lida är det jag.
Förlåt för allt, förlåt för att jag är en sådan människa som är katastof. Det finns verkligen inget gott om mig förutom att jag är bra på att misslyckas. Ett råd från mig till er, sök aldrig hjälp för ingen bryr som om hur ni mår. För ifall folk brydde sig om andra hade världen varit en bra plats, och vi ser ju hur den är idag.
Folk som kallar självmord en synd kan seriöst dra åt helvete, människor som tar självmord är jävligt smarta. Dom har insett att samhället är katastrof och att inte prata om människorna i det. Så va smart och inte dum. Nu säger jag inte att man ska ta självmord men gör de du vill och lyssna inte på andra. Jag har lyssnat på andra hela mitt liv och vi vet hur det blev, nu är det dags att jag bestämmer själv. Tack och hej.

Skriven av: Mr. Red

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren