Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Tjejer ur mitt fotbollslag

Fotbollen är något jag gillar och brinner för. Har varit aktivspelare, målvakt. Är 195 cm lång och det gav mig stor fördel på planen. Efter ankomsten till Sverige, slutade jag spela aktivt. I samhället där jag bor finns flera fotbollslag. Både killar och tjejer. Det rådde brist på tränare och jag började träna ett tjejlag som tävlade i div 3. Tjejernas ålder spred sig mellan 16-35 år. Hade en hjälptränare som var runt 30 år. Väldigt fin kropp. Själv är jag lång och väger ca 100 kg. Men det har aldrig varit problem med kondition. Är ganska tränad. Vi tränade 3 gånger i veckan, innan säsongen börjar. I början av maj deltar vi alltid i någon cupspel.

Det året började vi träna ganska tidigt på våren. Många gånger var det väldigt kallt ute så man var väldigt glad när träningen är slut och man kan duscha. Efter en träning sprang jag till omklänningsrummet för att duscha och få lite värme. I all hastighet glömde jag att låsa dörren till mitt omklänningsrum. Kastade av mig kläder och raka vägen under dusch.
Varmt vatten fick mig att slappna av totalt. Stod under duschen och smekte min kropp. Min kuk började växa. Den sköna känslan att runka under duschen tog över mig. Började långsamt smeka kuk. Efter en stund blev den stor och hård men jag ville inte spruta. Inte än ville njuta. Mitt i njutningen öppnas dörren. In kom Anna . 17 årig tjej som ville fråga mig något. Både hon och jag överaskades så mycket att vi blev handlingsförlammade. Vi stod och tittade på varandra.
Hon skämdes att titta mig i ögon. Så hennes blick gled långsamt nedför min kropp. Min ganska stora kuk(över 23 cm lång och väldigt grov) siktade mot Anna. Hur hon såg på det och vad hon tänkte på vet jag inte. Till slut samlades jag. Bad henne gå ut. Och lovade att vi kan prata om en stund när jag är klar.
När jag kom ut, fanns inte Anna där eller någon annan spelare. Satte mig i bilen och åkte hem. Nästa träningen var några dagar efter. Det blev ganska skönt väder så jag hade shorts på mig. När jag kom på plan fanns alla spelare och min kollega tränaren på plats. Hälsade på dem och satte igång med träningen. Under hela träningen tittade Anna på mig med lite konstigt blick. Viskade något till andra tjejer som tittade mot mig och flinade. Jag låtsades som inget och gjorde mitt jobb.
Nästa träningen uppreppas samma sak. Men jag ignorerade allt och jobbade,
bara.
Veckan efter åkte vi på en cupspel i en annan stad. Vi skulle sova på vandrarhemmet. Jag och min tränarkollega bestämde oss att ta en flaska whisky och festa lite efter ankomsten och den första träningen. Hon kom in på mitt rum eftersom hon skulle sova med tjejerna. Vi satt drack lite. Pratade och hade kul, som vänner. Vid 10 tiden sa hon att hon vill sova. Några tjejer var i bastu och skulle lägga sig sent. När min kollega gick, tog jag av mig kläder och la mig på sängen. Tittade på TV och drack lite mer whisky. Efter en stund knackar någon på dörren. Stiger upp och öppnar. Där stod Anna med två tjejer till. Dem ville prata med mig om morgondagen.
Bad dem komma in. " Förlåt tjejer jag ska bara ta på mig byxor, visste inte att någon ska komma in så sent", sa jag. Tjejerna tittade på varandra, flinade lite och Anna sa. "Det gör inget, vi är vuxna. Vi har väl sätt allt och inget är nytt för oss." Trots det tog jag på mig badrock. Satte mig på sängkanten och tjejerna satt i var sin fåtölj. Dem var i träningsbyxor och hade en tröja på sig. Vi satt och pratade. Jag tog en klunk whisky och sa: Förlåt tjejer har inget att bjuda er på. "Vi kan väl samka lite whisky, sa Anna. Steg upp och hämtade tre glas. Fyllde hälften av glasen med whisky. Vi skålade. Därefter fortsatte vi att prata. Efter 20 min eller halv timme, pratade tjejer allt mer. Alkohol började verka.

En av dem tjejer som kom in med Anna sa till mig. "Du, David, Anna berättade något för oss, men vi tror inte på henne. Vi vill gärna se med egna ögon. " Jag låtsades som om jag inte visste vad dem pratar om. Försökte ändra samtalsämne. Då sa tjejen igen" kan du inte visa oss din kuk. Vi vill se om den är stor som Anna sa". Även jag har påverkats av alkohol och hennes sexiga rösten fick min kuk att växa. Steg upp tog av mig badrock och drog ner shortsen. Tjejerna blev stumma för stunden. Tittade på kuken. Anna som satt närmast, steg upp och tog min kuk med sina händer. Började smeka den. Andra tjejer började smeka varandra. Kort efter var vi alla nakna. Vi slickade varandra. Tjejerna sög kuken. Till slut ville Anna ha den i fittan. Särade på hennes ben. Lyfte upp ett ben på min axel. Smekte hennes våta fitta med min hårda kuk. Tog sen kuken i handen o la den mot Annas fitta. Började långsamt komma in i henne. Hon kved, stönade. Efter en stund var hela kuken inne. Jag lät kuken pulsera i hennes fitta och njöt av det.

Skriven av: okänd

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren