Publicerat
Kategori: Romantik noveller

Tok förälskad

Jag är tok förälskad i honom, jag är så förälskad att mitt liv består av honom i min vardag och mina tankar. Det är vackert, känslan att tycka om en annan människa så mycket är starkt. Jag tänker på honom varje dag, hur han mår, vad han gör, är han lycklig. Hans leende, hans blåa ögon är det enda jag ser framför mig när jag tänker på honom. Men jag borde släppa taget, jag borde gå vidare och se livet med andra ögon utan honom, men det går inte... Jag har försökt men det går inte. Det känns som att utan honom är jag inte hel, utan honom finns inget liv för mig. Ett halvt år har gått sen sist jag såg honom, sen sist jag kollade rakt in i de blåa ögonen, ett halvt år sen jag såg det leendet som gör mig knäsvag. Jag saknar honom... Jag saknar honom så mycket att det gör ont i mig. Smärtan är lidande och för varje dag som går blir det tuffare och tuffare, men så är kärleken tror jag. Man blir förälskad och sen är resten upp till ödet hur det ska bli.
Hans kramar, hans närvaro gjorde så att jag kände mig trygg, hans doft var helt underbar. Jag saknar honom, jag vill vara med honom men ödet säger nej. Jag är tom, jag är själlös jag är död.

Skriven av: Sofia Yeganloo

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren