Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Tonårslust

Anna låg på sängen och svettades. Det var kokhet sommar. Hon skulle strax gå ner på stan med kompisarna. Hon ställde sig upp och drog fram en kortkort-kjol i svart och tog på den. Hon krånglade sig i en tajt topp och gick ner till bussen. Hon åkte till busshållsplatsen där killarna och tjejerna stod. De gick till fiket. Anna såg på honom. Linus. Sexiga Linus. När de hade beställt gick hon på toa. Strax därpå kom Linus in. Han knuffade in Anna i ett bås och drog upp hennes kjol. Han slet av henne trosorna och uppmanade henne att sära på benen. Hon gjorde det. Han trängde sig in i henne. Hon stönade, han stånkade. Han knullade henne, precis som om de var en. Han förde kuken in och ut, in och ut. Hennes fitta var fuktig, hon fick orgasm. Hon skrek, hon älskade hans kuk. Snart rättade dom till kläderna och gick ut igen. På kvällen hade Anna fest, det var nästan bara killar som kom. Mitt i natten hade alla tjejer gått, killarna var på Annas rum med Anna själv. De turades om att tränga sig in i fittan, hon fick orgasm flera gånger om, och alla hade de stora kukar. De åkte in och ut, in och ut.De knullade stadens hora, knullade och knullade. Sperman flöt på golvet, men de brydde sig inte. Efter det var det dags för avsugning. Anna sög av varenda stel kuk och ville knulla igen. Det gjorde dom. När Fredrik och Marcus båda var i henne samtidigt kom Annas mamma in. Hon skrek, men Anna brydde sig inte. Hon uppmanade Fredrik och Marcus att knulla henne samtidigt, och de fick utlösning. Om och om igen fick hon orgasm. Hon knullade och hennes fitta var alldelesslut när killarna gick hem. Tonårslust.

Skriven av: Hemligt

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren