Publicerat
Kategori: Novell

Uppgivenhet

Jag mår inte riktigt bra!

Jag har inte mått bra idag, jag känner ingen livslust och det finns tankar som maler i huvudet hela tiden av rädsla och osäkerhet. Jag mår inte riktigt bra!

Jag känner mig ledsen och gråter lätt idag. Det känns som jag inte orkar längre, jag har liksom inget att leva för, jag är ensam, har aldrig haft någon förhållande, inga syskon, inga släktingar som jag annars umgås med.

Jag vill skriva eftersom jag känner mig ensam, allt är så tyst, det finns ingen som märker mig, ingen vet att jag finns, ingen bryr sig.

Jag har alltid haft det väldigt jobbigt, trots att jag försöker så blir det inte bättre.

Man orkar inte hur länge som helst.

Jag känner mig rädd! Jag känner mig rädd!

Nu kommer känslan av ensamhet fram igen, att ingen bryr sig om en och ser en.

Man orkar inte hur mycket som helst!

Jag tror att kvällen och natten kommer bli ännu jobbigare nu.

Skriven av: okänd

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren