Kategori: Sexnoveller
UTAN SAMTYCKE
Polis : Jaha, godagens lilla damen, vad kan vi hjälpa till?
-Je ska göra polisanmälan om säxuälla trakasserier, ofredande och förtryck, som pågått ända sen fem te 89 utan samtycke.
Polis : De var länge, men varför har tant inte anmält på tidigare stadium?
-Av psykologiska och bortträngningstraumatiska skäl tills en minnesutvecklare fick mig minnas allt som nä vore idag.
Polis : Hur gammal är damen idag?
-Je ä 90 men ska fylla 91 i år.
Polis : Hur har dessa sexuella ofredandena och trakasserierna yttrat sig då?
-Ända sen je var fem år har ingen kille velat se åt mä, inte en enda uppmuntrande klapp på skinkan eller ens en kommentar om mina stora bröst, så ja tyck nä ä för jävligt va je ha vare säxuällt förtryckt å utsatt för je ha fått onanera jämt för ingen ha velat ha mä för att ja int ä smal å säxi, så nu vill je ha skadestånd för mitt livslånga lidande utan samtycke.
Sten Wiking är medlem sedan 2020 Sten Wiking har 439 publicerade verk
Inloggning
Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .
Veckans författare:
Ann Larsson
Snart femtioårig fyrbarnsmamma från Norrbotten som alltid älskat att skriva.
På andra plats denna veckan: Petra Christiansen