Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Vad gör vi

Han andas smärtsamt ansträngt. Blev det för mycket. Har jag nu obotligt sårat honom. Vem är jag. Har jag alldeles tappat känslan. Tankarna mal sönder allt i huvudet. Till råga på allt är jag så kåt att jag förlorar underkroppen. Den ger vika och liksom förbrukar sig själv. Jag brinner. ”Vi försöker hitta någonstans att fika.” Jag tror han grymtar något gillande. Startar bilen, backar ur skogen och återvänder till motorvägen. Det tar inte lång stund förrän vi kommer till något slags köpcentrum. Kanske bara bensin och hamburgare. Jag tankar först och parkera sen vid matstället. Han öppnar dörren och när jag kommer ut ser jag att han går lite darrigt. Han tittar inte på mig, går lite framför och öppnar dörren. ”Vad vill du ha.” Bara en enkel burgare med ost och en kopp kaffe med lite mjölk. Jag beställer två av samma. Han har satt sig vid ett fönster och tittar ut. Är han ensam. Ångrar han vad han gått med på. När jag sätter ner brickan ser jag att han ler lite. Det var ju skönt. ”Nu är det kanske bara två timmar kvar.” Han frågar om jag har det bra. Modigt, tänker jag och svarar att jag fortfarande är upphetsad. ”Jag med”. Ett sånt svar hade jag inte väntat. Vi sitter stilla och tittar båda ut genom fönstret. Parkeringsplatsen är nästan tom. När vi är klara tar han brickan och sorterar resterna vid avlämningen. Vi passerar toaletten och jag frågar om han vill gå in. ”Ja, du kan väl följa med.” Han går in först och jag följer efter. Han ställer sig vid toalettstolen och kissar. Han måste ha varit sprängfylld. Sen sätter jag mig och vinkar honom till mig. ”Orkar du en gång till.” Han tittar allvarligt på mig och låter byxorna sjunka ner mot skorna. Han ställer sig så när mig att jag har kuken vid näsan. Doften av sperma tänder en brinnande lust. Tar kuken och drar undan förhuden från ollonet. Det är fortfarande kladdigt. Tar ollonet i munnen och slickar. Smaken är starkare och jag tycker om den. Jag måste ha mer. Jag suger in kuken som växer långsamt. Svullen och het har jag den i munnen. Suger och runkar som om jag vill att han ska komma direkt. Känner att det inte är långt borta. Trots att han redan tömt sig två gånger. Kommer han att orka. Jag suger in hela kuken, slickar, suger och runkar otåligt. Jag känner att han inte kan hålla sig längre. Det rinner ur fittan och han explodera ännu en gång. Han måste ta mig nu. Jag yrar av kåthet. ”Sätt dig.” Han gör det. Jag drar ner trosorna, lyfter på ena benet och pressar fittan mot hans läppar. Han flämtar fortfarande, men börjar slicka och suga över hela fittan. Suger in klittan. Suger på blygdläpparna. Herre Gud, hur har han lärt sig allt det. Gör han ofta vad vi håller på med nu. Jag vet inget och får kanske heller inget veta. Jag skälver och tänker att jag trillar när som helst. Pressar fittan så hårt jag kan mot hans ansikte och kommer i den häftigaste orgasm jag någonsin känt. Det sprutar ur fittan. Vet inte om jag kissar eller vad det är. Men det är otroligt skönt. Jag vågar inte skrika. Säger åt honom att stoppa in så många fingrar han kan. Jag tror jag går sönder, men det är också himmelskt. Jag vill aldrig att detta slutar. Jag juckar mot honom och han börjar slicka igen. Och jag, jag kommer nästan genast. Jag är förlorad. Jag kan inte sluta. Ta mig. Ta mig hårt. Han gör vad han kan med mun och händer. Ändå lyckas jag hålla mig stående. Jag tömmer mina sista droppa tror jag och sätter mig ner över honom. Vi kramas. När vi kommit till sans snyggar vi till i det lilla båset och varandra så gott det går. Vi måste se förskräckliga ut. Tur att det är så få här. Vi stapplar ut på parkeringsplatsen. Sätter oss i bilen. ”Jag är fortfarande kåt, det var det skönast jag varit med.” Han tittar på mig som om han vill kyssa mig. Vi gör det tillsammans. Jag för en hand mot honom, drar ner gylfen, stoppar in handen, letar och finner. Den är kokande het och blöt och jag vill bara stoppa den i munnen igen. Tänker att det här är inte klokt. Vad tänker han.

Skriven av: Sextanten

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren