Publicerat
Kategori: Novell

Våldtäkt

Livet fallerar, allt jag byggt upp rasade samman den dagen då du gjorde det oförglömliga. Det kommer jag aldrig att kunna förlåta dig för, oavsett hur mycket du ber om det. Jag hoppas att du sätts bakom lås och bom för den psykiska och fysiska misshandel du utsatt mig för. Dagen då du gick ett steg för långt med dina fantasier och utbrott.

Jag låg där i min säng, när du slängde upp dörren med sån kraft att den slog i väggen bakom. Du stormade in i rummet med höjd röst. Jag tittade förskräckt och ovisst upp på dig. Jag kunde inte för glatta livet föreställa mig det du nu skulle utsätta mig för.

Du sprang mot mig så fort att du satt ovanpå mig på mindre än en sekund. Du tog tag i mina armar och höll fast dem över mitt huvud. Du hade redan bestämt dig, det insåg jag. Med den andra handen slet du av mig kläderna. Jag blev så chockad och rädd för att kunna göra något. Jag bara låg där medan du utförde dina groteska handlingar. Det gjorde så jävla ont, jag ville skrika, men jag vågade inget göra. Jag visste att det bara skulle göra allt ännu värre och allt ondare.

När du var klar lämnade du mig där, blodig och skakad. När du lämnat vågade jag släppa ut mina känslor. Jag grät och grät i flera timmar, jag vågade inte berätta för mina föräldrar och jag vågade inte heller ringa 112.

Efter den dagen gav du mig men för livet, i form av depression, noll tillit till killar, men även en sån jävla självhat till mig själv eftersom att jag aldrig kommer kunna förlåta mig själv för att jag inte gjorde något. För att jag tillät dig att göra så mot mig. Varför stoppade jag dig inte?

Jag vet att du finns där ute och jag vet att du inser exakt vad du gjort mot mig. Du har antagligen glömt det men det kommer jag aldrig att göra. För det var du som tog min oskuld och livet ifrån mig. Jag önskar att du någon dag får betala för detta och jag önskar dig inget gott i livet.

Hej, jag är en 16 årig tjej som älskar att skriva o hoppas att ni gillar mina små noveller:)
Freja Fröjd är medlem sedan 2023 Freja Fröjd har 2 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren