Publicerat
Kategori: Novell

Vampyrnatt del 2

Några år senare..

Musiken dunkade högt ifrån nattklubben när Malcolm trädde in. Han fnös åt de i kön utanför hur patetiskt de försöjkte ta sig in. Men alla hade ju inte hans övertalningsförmåga...

Malcolm satte sig vid baren och blickade ut över dansgolvet. Vem skulle han ta ikväll.
Inte för att det var svårt för honom att locka med någon, kvinnor intesserade sig ofta vid hans stiliga utseende och mystiska sätt, men det var inte alla som smakade gott.

Han märkte hur en grupp kvinnor som satt vid ett bord kastade flirtiga blickar på honom, förmodligen var de ganska fulla. Malcolm såg med avsmak på dem. För mycket alkohol gjorde blodet surt och han blev ofta väldigt snurrig. Han rös vid tanken.

"Frýser du eller är du bara full?"

Malcolm såg upp. Framför honom stod en mycket attraktiv kvinna med blont uppsatt hår med några slingor som stack ut ögonen var blåa och inramade av smink och munnen plutig med rött läppstift. På sin kurviga men slanka kropp bar hon en svart klänning som var mycket tajt och urringad.
Hon var tydlingen medveten om sitt utseende för hon log självsäkert och slog sig ner på stolen bredvid honom.
"Bjuder du på en drink? "

Malcolm log mystiskt, hon fick duga.
"Allt för en dam, vad får det lov att vara?
Hon lutade sig närmare "En gin o tonic tack!"
Malcolm vände sig mot bartenden. "Gör det till två!"
Han vände sig tillbaka mot kvinnan och fixerade henne med sina ögon.

En stund senare reste kvinnan på sig. Klänningen gled upp och vände sig om och gav honom en menande gest mot damtoaletten.
Malcolm reste sig långsamt upp och följde efter

När han hade stängt dörren efter sig. Började de intensivt att kyssa varandra händerna smekte han längs hennes kropp. Han flyttade munnen mot hennes hals och kysste den. Hon stönade belåtet men så bet han till. Hon gav ifrån sig ett förvånat tjut innan hon sakta tömdes på blod.

Skriven av: anonymus

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren