Publicerat
Kategori: Novell

Varför

När du kom in i mitt liv vände du den upp och ner.När du lämnar mitt liv krossa du mitt liv.Jag vill veta varför du gör så mot mig? Är det för att du har träffat nån annan eller är jag inte omtänksam nog? Jag har tusentals frågor men du kan inte svara på dom nu när du nu har gått.Kan du inte bara ger mig ett rakt svar när allt nu är förlorat.När du lämnar huset när du lämnar mitt liv bakom dig så vet jag redan..du kommer aldrig tillbaka igen.När vi träffas verka allt så underbar och perfekt men när vi når slutet är allt så hemskt och operfekt.Allt känns som en hemskt mardröm som jag vill vaknar ur men det är ingen dröm.Det är verkligheten din själ har lämnat din kropp.Jag önskar att jag kunde har stoppat dig så hadeinte olyckan hänt.Bilen for fram i väldigt fart,du slängs iväg, ett dovt duns och du ligger där..livlös.Jag bara står där..helt stum och orörlig.Tur att bilföraren ringde 112 för annars hade du bara legatdär.Varför hände det just dig?! Varför inte nån annan menvarför just du.Nu står jag vid din grav tårar droppar ner och blandas med regnet.Jag håller i en vit ros och lägger ner den och jag önskar dig: Har det bra i himmelriket.

Skriven av: David_Broken_Love

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren