Publicerat
Kategori: Drama noveller

Varför jag?

itt vackra leende. När du precis ska korsa vägen så kommer en bil. Du finns inte mer. Jag hoppar till och vaknar upp ur drömmen.
- Neej, sluta! Skriker jag.
Jag kollar på den sidan av sängen där du brukade ligga. Du finns inte där. Jag känner hur tårarna börjar falla ner från mina ögon. De rullar ner för mina kinder och rullar ner till hakan och sedan faller och droppar de på den sidan som en gång förut var din sida. Jag lutar mig mot din kudde och andas in din doft. Jag älskar dig och du älskade mig, en gång i tiden. Jag önskar att jag fick krama om dig en sista gång, leka med ditt hår, pussa dig och älska dig som mest för allra sista gången. Men jag vet att du aldrig kan komma tillbaka till mig.

Jag är en skrivgalen.
Marika är medlem sedan 2016 Marika har 2 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren