Publicerat
Kategori: Novell

Vem är jag?

Tisdag morgon och ännu en dag av ensamhet står och väntar.

Orkar jag? Vill jag? Varför?

Har alltid försökt behandla mina medmänniskor med största möjliga respekt, men ändå har jag fått en massa spott och förnedring som har skapat stora skador på mitt psyke.

Inte många bryr sig om en, där försvinna kan man göra utan någon i realiteten bryr sig eller sörjer.

Varför är det så lite som händer i mitt liv? Har man för snäll och för naiv varit i ett samhälle som väldigt hårt är eller vad har man för fel gjort?

En sak vet jag och det är att ledsen är jag, ledsen hur livet äro, ledsen över bristen över kärlek och omtanke för oss som inte så speciellt tuffa äro.

Var är kärleken?

Skriven av: okänd

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren