Publicerat
Kategori: Sexnoveller

When all seems lost…..



Det hade varit en kall sommar i Sverige, och för Oskar och Jonas hade det inte bara varit kallt ute utan även mellan dom.
Dom hade varit tillsammans snart 2 år, träffades för 4 år sen men saker och ting i deras respektive liv gjorde det svårt att ses innan. Dom hade gjort ett försök och setts för 4 år sedan. Det tyckte båda kändes okej men att få till en andra träff skulle visa dej vara svårare. Dom försökte men varje gång det närmade sej så hände nånting för antingen den ena eller den andra.
När det verkade som att det skulle rinna ut i sanden så bestämde dom att göra ett allra sista försök och denna gång blev det av.
Oskar åkte till Jonas och det blev en träff som slutade med att Oskar sov kvar hos Jonas med allt vad det innebär.
Jonas var en undergiven kille som gillade att bli förnedrad och bunden på olika sätt. Nånting Oskar varit nyfiken på men aldrig utfört förut, men efter den första natten ihop hade han fått blodad tand.
Nu påbörjades deras relation på riktigt.
Allt var som vanligt jättebra i starten, sex varje gång dom sågs och då inte bara bdsm utan även vanligt vanilj. Dom båda kompromissade för att dels Oskar skulle känna sej mer och mer komfortabel med att vara den dominanta och dels för att Jonas inte skulle bli van och tröttna på sexet.

Månaderna gick och allt blev mer och mer vardagligt igen. Nu sågs dom inte längre varenda lediga dag dom hade utan mestadels helgerna, sexet hade också avtagit en del. Nästan helt och hållet faktiskt. Varenda gång Oskar påpekade det så blev Jonas antingen arg eller ledsen. Han kände en enorm press för att han inte kunde ge Oskar det han behövde och för att hans mående på jobbet och stressen att snart vara utan ett påverkade relationen och deras sexliv negativt.
Oskar, som ansåg och alltid ansett att sex var en otroligt viktig del i ett förhållande, blev mer och mer eftertänksam och började tvivla på sig själv. Han hade länge lidit av ångest och återkommande depressioner men hade den sista tiden äntligen fått mediciner för det. Han kunde inte få bort tanken om att det var nånting med honom som gjorde att sexet var icke-existerande. Han försökte tro på Jonas men innerst inne påverkade detta hans självförtroende.
Oskar ville inte att deras förhållande skulle ta slut och började tänka att detta inte kunde vara för evigt, snart skulle dom börja ha sex igen.
Månaderna gick och blev till år. Fortfarande inget sex. Nu hade detta även gått ut över dom så pass att dom bråkade mer och mer. Nästan varje gång dom sågs. Ibland var bråken så häftiga att dom kunde hålla i sej i flera dagar.
Trots detta ville varken Oskar eller Jonas förlora varandra och som kämpade på. Dom hade trots allt hållit liv i lågan så pass länge och när dom inte bråkade hade dom det jättebra.

Sommaren hade kommit och med den semestern.
Det kalla vädret hade varit ihållande hela sommaren, det hade inte varit många dagar med sol och båda 2 kände att dom behövde komma bort och på riktigt ta vara på deras förhållande.
Sagt och gjort går dom på planet till Turkiet där dom ska spendera en vecka med all inclusive.
Redan på planet ner märkte Oskar hur Jonas var irriterad, men som så många gånger förr sa han inget om vad det var som var fel. Oskar kunde bara anta att Jonas var irriterad för att han hade druckit några öl vilket Jonas inte gillade att Oskar gjorde. Ialla fall inte så han blev påverkad.
Framme i Turkiet sades det inte mycket varken på flygplatsen eller påvägen till hotellet.
Klockan var sent på kvällen och när båda hade kommit fram till hotellet ville Oskar utforska området, han ville fortsätta dricka, men Jonas gick och la sig.

Det som skulle bli en semester att vårda förhållandet på började mer och mer likna ett tafatt försök på nånting som båda vetat varit dött länge.
Halva veckan hade gått och dom hade varit ute på en promenad genom byn dom bodde i. Det hade varit närmare 40° varmt och inte ett moln på himlen.
Nu hade dom precis kommit tillbaka till sitt rum, nu skulle dom bara ta det lugnt ett tag innan dom gjorde sej iordning för att sen gå och äta middag.
Rummet var uppbyggt så att när man kom in genom dörren så var badrummet till vänster, gick man längre in så stod dubbelsängen på höger sida nära balkongdörren och på vänster sida hängde en tv på väggen, brevid tvn fanns en liten soffa och ett soffbord, inget jättefancy men ett helt okej rum.
Oskar hade gått in på toaletten medans Jonas stod vid sin sida av sängen och zappade på tvn.
Oskar ville ta vatten i ansiktet för han hade blivit så svettig och varm och medans han stod där inne så började han fantisera om något som inte hänt på så väldigt länge, han kände hur hans snopp växte och snart var han så hård och kåt att han var tvungen att göra nånting åt det.
Han går ut till Jonas som fortfarande står och zappar och ställer sig en bit ifrån och kollar på honom. Han hade alltid tyckt att Jonas var den sexigaste killen han någonsin träffat, han var precis Oskars typ. Kort och knubbig.
Oskar började ta av sig sina strumpor en ena blev liggande på golvet men den andra gjorde han till en boll i handen och tog sedan av sig sina kalsongerna som hade svettfläckar lite här och var.
Han sa ingenting, och han visste heller inte om Jonas hade ens sett att han kommit ut.
Nu gick Oskar med bestämda steg emot Jonas, tog ett fast tag om hans nacke och tryckte in strumpan i munnen på honom. Jonas tappade fjärrkontrollen på golvet när han försökte slingra sig loss från Oskars grepp.
Oskar tog kalsongerna, som han hade vänt ut och in, och tryckte upp dom i ansiktet på honom. Jonas fortsatte slingra sig för att komma loss men Oskar märkte att han denna gång inte försökte lika hårt som första gången.
Oskar försökte med sin ena fot få tag i ett morgonrocks skärp som låg på golvet och drog det till sej, tog upp det från golvet och knöt det om Jonas ansikte för att hålla strumpan och kalsongerna på plats. För nu behövde han ha båda händerna fria.
Så tog han ett tag om axlarna till Jonas och puttade honom på sängen. Nu hade Jonas insett att det inte var någon vits att försöka längre och innerst inne ville han detta.
På sängen så började Oskar att nyp honom på bröstvårtorna och Jonas vred sig i en blandning av smärta och upphetsning. Oskar fortsatte ner mot shortskanten och knäppte upp knapp och gylf och drog ner dom.
Började smeka Jonas snopp och pung utanpå kalsongerna och Oskar kände hur hans snopp växte och blev hårdare för varje sekund.
Nu drog han av kalsongerna och tog Jonas pung i sin mun, lekte runt med tungan, naggade med tänderna och såg hur Jonas stönade och hur hans snopp vibbrerade av upphetsning.
Med sin tunga gick Oskar från pung upp längs skaftet och till ollonet som han tog i sin mun och började suga sakta och metodiskt. Han tog ett stadig grepp om Jonas pung med sin hand, klämde sakta åt och märkte hur Jonas var påväg att komma. Så han slutade suga för han ville inte detta skulle ta slut riktigt än. Med sitt lillfinger letade han in sig mellan Jonas skinkor, och började leka med hans öppning. Massera och försiktigt förde han in sitt finger i honom samtidigt som han sakta började runka honom. Jonas som aldrig hade fått nånting uppstoppat där tyckte till en början att det var lite obehagligt och försökte få bort fingret men märkte sedan hur skönt det var.
Oskar fortsatte att runka honom snabbare och såg hur Jonas vred på sig, spände sig och hörde hur han stönade genom kalsongerna och strumpan han hade i munnen.
Han var så nära nu och Oskar började återigen att suga honom. Med ett finger i honom och ett stadigt grepp om hans pung med den andra handen kände han hur Jonas vred på sig mer och mer och snart kände han en varm och kladdig känsla i munnen. Jonas kom och sköt sin säd i Oskars mun. Oskar sög honom tom och spottade ut säden på hans mage.
Nu var det hans tur att få komma. Oskar tog ett grepp om midjan på Jonas och vände honom om på mage, slog honom lite lätt på sidan så han ställde sig på alla fyra. Oskar började kyssa hans skinkor och gick sakta in mot hans skåra, och började slicka. Massera hans anus med sin tunga.
Lekte med sin tunga och kände sin kåthet pulsera i sin snopp.
Oskar ställde sig tillrätta bakom Jonas, tog sin snopp och började sakta gnida den mot hans stjärt. Juckade snabbare och snabbare och förde in den i honom. Med tre hick kände Oskar hur orgasmen var nära tog då ut den, vände Jonas igen och ryckte bort det han hade för ansiktet och runkade sin sperma rakt över hans ansikte. När han var klar gned han sin slaknande snopp mot honom för att få av dom sista dropparna. Gav honom en klapp på kinden och med ett leende mot honom gick tillbaka in på toaletten.
Jonas blev liggande kvar på sängen.
Inte ett ord hade sagts, det hade heller inte behövts.
Nu kände båda två hur dom var påväg tillbaka till varandra.
Ljudet av duschen som sattes på ljöd genom den stängda dörren, Jonas tog sig upp och gick in i duschen och dom duschade av sig allt gammalt tillsammans och såg en ljusare framtid.

Skrivande bög med mycket livlig fantasi
Tuppis023 är medlem sedan 2022 Tuppis023 har 0 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren