Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Why not?

Utåt sett är jag nog rätt alldaglig. Tror att andra ser på mig som en prydlig och godhjärtad människa. En snäll, trogen fru och omtänksam tvåbarnsmamma på 36 år. Som sköter hem, barn och arbete exemplariskt men utmärker sig inte heller direkt. Trevlig. Ordnad och ordentlig. Skulle inte tro att någon enda i min bekantskapskrets någonsin ens skulle kunna gissa sig till, hur jag kan vara….och vad vad jag kan göra….eller hur jag blir…när jag är kåt. Som att någon tar över mitt annars så tillrättalagda jag, skakar om det totalt och gör mig helt……galen.

Det här är min historia, om en hemlighet som jag har. Som ingen annan än min man känner till. Historien om den där heta dagen i Maspalomas, Gran Canaria. Historien om hur en dröm blev verklighet.

Det var en tidig vår och jag och min man hade en veckas semester på Kanarieöarna. Halva veckan hade gått och livet var sannerligen lätt att leva. Varmt, soligt, vackert. Barnfritt och fint hotell. Dagarna fylldes med långa promenader längst havet, bad i poolen och tupplur i solen. På kvällarna god tapas och gott vin och äntligen lite tid för bara oss två. Under våra dagliga promenader längst stranden passerade vi den delen där alla nudisterna solar. Man kan inte undvika att kasta ett öga ditåt när man passerar, men ALDRIG att jag skulle våga lägga mig där och sola. Helt naken! Nä du. De var modiga de. Det skulle aldrig jag drista mig till. Men jag kunde heller inte låta bli att fundera lite….på hur det skulle kännas….att låta plagg efter plagg falla. Tills jag, helt naken, skulle lägga mig ner och låta solen nå hela min kropp med sina strålar. Ja faktiskt, det pirrade ändå till lite vid tanken. Men nääää….gud så pinsamt. Där så många promenerade förbi varje dag. Skulle jag visa mig naken för alla dessa människor? Nej, det gick ju bara inte!

Nästa morgon pratade jag och min man om nakenstranden och han hade märkbart gått igång lite på tanken, att hans fru skulle klä av sig naken och sola där, mitt bland alla andra människor. Både nudister och andra ”vanliga” som passerar. Förvånad över att han var så positiv började jag också tänka mer på det…..och i takt med att hans intresse steg kring fantasin kände jag att något började hända med mig. En stark lust tändes. Kinderna hettade till. Fittan blev märkbart både svullen och lätt fuktig. Ett pirr spred sig. Kanske skulle jag ändå….kanske skulle jag ändå våga? Undra hur det skulle kännas…? Att låta alla kläder falla av…låta all andra runt omkring se mig….helt naken……

Det blev en promenad ner till havet även denna förmiddag. Jag kände mig upprymd på något vis, lycklig över sol, värme och semester. Men det var också nåt mer. Något som sa att idag skulle något hända……en känsla av förväntan. Spänning. Och lust.
Det gick förvånansvärt lätt. Den ganska långa promenaden ner till havet hade gått jättesnabbt och plötsligt var vi där. Med sandalerna fulla av sand från Maspalomas öken. Nedanför den sista sanddynen bredde havet ut sig med sitt djupblåa vatten. Solen gassade och pulsen steg. För bakom den sista sanddynen låg också nudiststranden. Inget var uttalat men jag visste att vi båda hade gått igång på samma idé, att jag skulle sola naken där. Min man sa att han kände för att promenera lite till, jag sa att jag kände för att sola……innan han gick vidare lät han sin hand följa mitt ena ben upp…upp under min klänning…till insida lår….och sedan för att plötsligt stanna till när han upptäckte att jag lämnat trosorna kvar på hotellet! Han gjorde ifrån sig ett förvånat ljud när han med sina fingrar kände min nakna, ytterst våta och svullna fitta under klänningen. Mina ögon mötte hans och jag noterade hans pigga blick och glansiga ögon. Kåt. Precis som jag. Fats jag kände på ett sätt som jag inte känt förut. Som att kåtheten helt tagit över och jag inte längre styrde. Han lät ett av sina fingrar glida in i mig där vi stod, mitt i sandöknen. Det hände nästan omärkbart, så fuktig var jag, så lätt gled fingret in. Jag stönade till när han nådde djupare in i mig, nu med också det andra fingret. ”Hoppsan! Här var det nån som var sugen…!” skrattade min man till. Fortfarande inget uttalat om det som nu skulle komma hända. Det behövdes inte. En blick på varandra visade att båda gillade tanken. Mycket väl. Den var eggande. Vi var kåta. Och lyckliga. Semester. Sol och värme. Och egen tid till att göra precis vad som föll oss in. Hans fingrar drogs ut, jag tog tag i hans hand och kysste hans dem, fingrarna som alldeles nyss varit i mig. Lekte med tungan och sög på dem, smakade min egen smak. Vi såg på varandra och jag kunde inte låta bli att le brett. Utan ett ord skildes vi åt.

Nästan lite yr tog jag mig ner mot nudiststranden. Tidig förmiddag men redan fullt med folk. Jag kände hur mångas blickar drogs mot mig när jag gick in mot solstolarna där nakna solare låg. Jag kände deras ögon på mig, och på min kropp, när jag ställde ner min strandväska och långsamt, långsamt började klä av mig. Pulsen brände och det susade i öronen. Det var som att huden som jag lät komma fram mer och mer, liksom glödde av de ögonkast som riktades åt mitt håll. Men som jag njöt! Av pirret, pulsen, kåtheten som steg. Till sist var jag helt naken. Jag stod kvar och blickade ut mot horisonten en stund, lät omgivning få ta sig en rejäl titt. På mig. På mitt långa blonda hår. Min gyllene solbrända hud. Min helt rakade fitta, stora rumpa och små bleka bröst med rosa bröstvårtor, nu svullna av både ökensolens värme och av kåthet. Sedan la jag mig ner på rygg på min handduk och blundade. Lät den heta solen värma min kropp. Särade lätt på benen och lät solstrålar leta sig dit de tidigare sällan gjort.

Efter ett tag satte jag mig upp och blickade runt. Kåt och spänd över vilka jag hamnat bland där på stranden. Mest äldre, pepparkaksbruna, välvårdade par, men också yngre, både kvinnor och män. Det var då jag såg honom. Rakt fram, mot vattenbrynet till, kom en galet vacker man gående. En spanjor. Mörk, vältränad, solbränd och….NAKEN. Välhängd. Redan på håll såg jag att hans kuk var riktigt riktig rejäl. Kom på mig själv att stirra, så jag tittade bort. Men sen bara måste jag titta dit igen….och då märkte jag att han var på väg hitåt. Rakt emot mig! Hjälp! Plötsligt blev jag väldigt medveten om hur väldigt naken jag var. Generad. Men….jag hejdade min första instinkt att vilja skyla mig med något. Tänkte: äh, vadå…..jag var naken på en nudiststrand på Gran Canaria. Knappast så att någon kollega till mig eller släkting skulle dyka upp. Och här var det ju en nudiststrand, så knappast heller att jag gjorde något brottsligt i att ligga och blotta mig så här. Och ville nu den här djuriskt snygga spanjoren slå sig ner i närheten av mig…tjaaa…då fick han väl det?! Plötsligt var han inom räckhåll, våra blickar möttes, vi hälsade ”Ola!” och han gick förbi och slog sig ner några meter bort. La ut sin handduk och jag kunde för mitt liv inte låta bli att snegla på honom. Jag kände att han gjorde detsamma mot mig. Han hade en magisk färg på sin kropp, inte mörk, inte oliv, utan någonting däremellan. Hans bara överkropp kan ha varit det vackraste jag sett….muskulösa överarmar…biceps…underarmarna! Händerna…Låren…KUKEN. Den var stor, riktigt stor, trots att den inte var erigerad. Helrakad. Såg så god ut….den var liksom….

.…och DÄR blev jag avbruten i mitt stirrande. Han började prat med mig! Shit! Generat slog jag bort blicken och försökte samla mig tillräckligt för att kunna svara på min knaggliga engelska. Han var trevlig. Flörtig, visst, men inte på något sätt för mycket. Glad och intresserad. Så vi pratade….om varifrån jag kom, vad han arbetade med och så vidare. Om den svenska vintern kontra den spanska sommaren. Han jobbade som massör (!) och sjukgymnast i en stad längre bort. Efter ett tag skulle han i havet för en simtur. Han hoppade i ett par tighta badbyxor och undrade om jag kunde se efter hans saker medan han badade. Absolut, svarade jag, och kände hur kinderna hettade när han med sitt bländade leende sa tack. Jag kände mig nästan andfådd när jag såg honom gå ner mot vattnet. Gud så snygg han var! Gud så kåt jag var. Och samtidigt som förnuftet undrade vad tusen jag höll på med som flörtade med en spanjor helt naken på en strand på Kanarieöarna, så ville jag verkligen, verkligen fortsätta. Han kom ganska snart tillbaka och jag bestämde mig för att inte titta bort så där generat denna gång. Jag höll kvar min blick när han kom gående och lät honom se att jag kollade in honom. Han log igen, denna gång om möjligt ännu bredare, och torkade sig med sin handduk, Tog av sig sina badbyxor och slog sig ner. Dröjde inte länge förrän han tog tag i konversationen igen.

Denna gång undrade han vem jag reste med. När jag svarade ”with my husband” såg jag en förväntning grusas hos honom och han blev tyst ett tag. Så då tog jag upp konversationen igen….efter ett tag frågade han om jag ville ha en massage! Han kunde ge mig hans avslappnande massage, om jag ville? Jag blev förstås lite chockad och ställd över hans rättframma fråga….men ändå tog det inte många sekunder förrän jag leende svarade: ”Why not?” Han besvarade mitt leende och föreslog en plats längre bort från själva nudiststranden…så vi började plocka med oss våra saker och gå, han och jag. Här darrade hela min kropp av kåthet…….jag minns att min fitta var så svullen så jag kände av den tydligt i varje steg som jag tog i den lösa sanden. Här kan vi vara sa han till sist, när vi kommit en bit upp bakom en sanddyn. Han bredde ut sin handduk i sanden och sa åt mig att lägga mig på mage.

Min puls steg och det susade i öronen. När jag så fick känna hans beröring för första gången kunde jag inte vara tyst utan det undslapp ett litet stön från min läppar när han varsamt la sina varma stora händer på min rygg. Han pratade med sin lugna röst vilket gjorde att jag, konstigt nog, kände mig helt trygg där på handduken, spritt språngande naken med en vilt främmande spanjor strykandes på min rygg. Det var MAGISKT. Solen, hettan, kåtheten, pirret, hans beröring….och känslan av att inte ha en aning om vad som skulle hända härnäst. Han började med mjuka försiktiga strykningar över ryggen. Tog fram en massageolja som han hade visat mig tidigare och hällde den varma oljan över mitt ryggslut. Han ömsom knådade och ömsom smekte min rygg och det var helt galet skönt, sexigt, eggande.
Strax började hans händer leta sig längre ner över rumpan……..hela jag skälvde till…..hans varma lena händer, oljan, värmen, cirkulära rörelser på min stora rumpa….baksida lår…insida lår…..farligt nära…..känner hur han retas….jag stönar till….särar på benen…så han ska komma åt…vill att han ska komma åt….vill att han ska röra vid mig….min fitta….värker…pulserar…..så så våt…så våt….men han rör sig bara runt och förbi…retas…jag stönar nu. Små ljud av vällust…hela min kropp skakar när han sätter sig gränsle över mig. Jag känner hans stora stånd mot min rumpa….han masserar, knådar, smeker…mer olja…mer varma händer….mer njutning…. VILL. HA. MER. Hans stånd…hans stora härliga vackra stånd. Jag kan ju känna det…Jag vill ju ha det….. Nu. Det kommer närmre och plötsligt….utan förvarning, bara så där, glider han in! Det är så galet underbart skönt. Han är stor, ännu större än jag trodde, men jag är redo. Jag har aldrig varit så här upphetsad i hela mitt liv. Min fitta vill. Jag vill. Jag måste. Min fitta måste. Jag stönar till. Låter honom komma djupare. Jag tar emot. Öppnar upp. Och jag njuter för varje stöt. Han är varsam, han viskar i mitt öra om det är ok. Han är fin. Vacker. Jag nickar. Jag stönar. Jag VILL! Han är som min spanska gud. Min njutning och jag vill ha mer. Han känner det och släpper på. Ökar takten, hårdare. Fastare. Min rumpa dämpar stötarna när han tar mig där jag ligger på mage på en handduk i en sanddyn i Maspalomas öken.

Jag njuter varje andetag. Han vänder mig, våra blickar möts. Hans valnötsbruna och mina gröna. Hans mörka hår, mitt blonda…. Han greppar mina bröst smeker dem jag kvider till, han tränger in igen, nu är jag på rygg. Jag särar på mina ben så mycket som det går, lyfter dem så han får komma in djupt. För jag vill det… Jag vill ha mer, hårdare, djupare….låt det aldrig ta slut! Han är stor, väldigt stor men det gör inte ont, det är skönt, det är ljuvligt. Vi flätar våra fingrar han kysser min hals, vi stöna i takt…..Snabbare nu….hans kropp bli spänd, hans blick är blank och jag ser att han är nära…hans fortsätter, och jag lever, jag andas, men ändå inte….det är så skönt jag skriker fast försöker dämpa mig i hans hals. Jag håller om honom, mina ben högt upp mina naglar i hans vackra rygg, vi svettas, vi stönar…..och där. Där kommer han…i mig. Jag känner hur han vrider sig i njutning i min fitta. Han drar sig ut och stönar. Och det är först då jag ser hans oerhört vackra penis på nära håll. Den är mörk, stor, och har ett mörklila ollon som är alldeles blankt. Det droppar lite vit härlig sperma från den och det kan vara den vackraste kuk jag sett. Vi ler. Han ler. Jag ler. Han böjer sig över mig smeker mina bröstvårtor….låter händerna leta sig ner mot min fitta……hans tumme möter min klitoris…han rör vid den, smeker den i cirklar, först mjukt sedan snabbare…två fingrar glider in i mig samtidigt som klitoris svullnar mer och mer av hans smekningar. Han rör fingrarna hårdare nu, stötvis. Jag är så kåt. Jag måste kvida, stöna, vrida mig, Det är så starkt. Det är så skönt, det går inte många sekunder förrän jag kommer. Jag blickar upp och ser den knallblå himlen solen, ljuset, diset, värmen, hettan…..det stiger inom mig, bubblet, darret, vågen, värmen, extasen. Jag skriker igen… den här gången struntar jag i ifall någon hör. Alla får höra! Alla får se! Jag tar emot av vågen som sköljer över mig…jag släpper all kontroll och då kommer jag. Jag kommer som jag aldrig kommit förr. Och jag kommer vått. Jag sprutar, det rinner, droppar och blir vått över hela magen och handduken. Min häftiga andning ebbar ut….jag anads ut och möter hans blick. Vad hände? Jag ser säkert frågande ut, för han svarar min blick med ett leende som avslöjar fascination. En sprutorgasm. Mitt livs första. Vi ler. Av lycka och njutning. Och lite av genans. Vad hände? Två vilt främmande människor, i ett möte, på en strand. Vi klär på oss. En kram. Han vill ge mig hans nummer. Han ber om att få träffa mig igen, innan jag åker hem. Plötsligt blir jag glasklar och kommer på att jag måste hitta min man. Så jag tackar nej, säger hejdå. Han kan inte dölja sin besvikelse. Men vi byter i alla fall en sak. Våra namn. Alejandro, säger han. Sanna, säger jag.

En glad tjej på 36 år som gillar pirr och spänning i vardagen. Tycker om erotik och tänkte testa att skriva min första erotiska novell. Kanske kan det bli fler, får se hur den mottas. :)
SannaSundin är medlem sedan 2020 SannaSundin har 0 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren