Flippen

Flippen

En kille som sett livet från två sidor där den ena sidan består av relationer, familj, lycka och underbara stunder.

Den andra sidan kan bäst beskrivas med ett ord Mörker!

Idag har jag förmånen att finnas till hand för både min familj samt ungdomar i vårt avlånga land.
Då jag idag arbetar med ungdomar samt vägleder dom under deras livsresa.

Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2016

Författarens noveller:

Den kurviga livsstigen vi kallar livet

Flippen

Kommer jag någonsin ha förmågan att lära mig hantera svåra stunder under min resa på livetsstig? Det troliga är att jag kommer ha svårt med att hantera jobbiga stunder i livet så som en "normal…

Klicka här för att läsa hela »

Vägen ut å in i livet igen

Flippen

Vägen ut å in i livet igen! Vid stupet står jag tillsammans med min familj och vänner, Trots deras vädjande ord om att dom älskar mig, väljer jag att hoppa mot avgrunden. Vägen ner är fylld av…

Klicka här för att läsa hela »

Författarens dikter:

Förlorad

Fredrik

Tårarna som sakta tränger igenom muren av ett leende, lämnar långa fuktiga spår längs mina kinder, nattens mörker väcker tankar av sorg å smärta. Varför går dom inte att släcka? Oro blir…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren