Majsan

Majsan

Jag vill utveckla mitt skrivande för att en dag ge ut en bok. Jag tar gärna emot feedback för att bli en bättre skrivare. Jag har alltid haft lättare att uttrycka mig i skrift och tänkte jag skulle få igång mitt kreativt skrivande mer. Jag är 26 år gammal och skriver mina noveller halv liggandes i sängen varje morgon, med en bebis ålandes brevid. Kombinera intresse och barn har blivit en utmaning för mig, men jag ger det ett försök! Hoppas ni kommer tycka om mina noveller!

Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2018

Författarens noveller:

Våra sista steg på jorden

Majsan

Båda flickorna är andfådda efter att Sarah sprungit efter sin vän Anna för att stoppa henne. Det är klar himmel, solen skiner och utsikten skulle få vem som helst att vilja älska livet mer. Det…

Klicka här för att läsa hela »

Det här var inte planen, Charlie!

Majsan

Pojken står vid vägkanten med en brinnande bil framför sig. Han förstår inte hur han har hamnat där men ingen annan syns till. Det är bäcksvart och fruktansvärt kallt. Snön har inte fallit ännu…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren