Publicerat
Kategori: Sexnoveller

OSKULD?

Det var första gången mamma och jag inte var ensamma ute vid havet. Vi brukar alltid åka ut till västkusten ett par veckor i semestern. Ja, när mamma hade semester, för jag hade ju skollov så min semester varade hela sommaren. Mamma levde ensam eller rättare sagt mamma och jag hade levt ensamma tillsammans så länge jag kunde minnas.
Någon annan man än jag hade aldrig funnits i mammas liv, förutom den som hade gjort mej inuti mamma.
Honom pratade vi aldrig om.
Trodde i varje fall inte, inte förrän nu, när mamma hade träffat en ”kille” som hon kallade det. Att hon hade behov av att umgås med män.
Sexuellt alltså.
Jag var numera tillräckligt vuxen för att veta allt det där med sex och sånt, men oskuld rent praktisk var jag.

Runkande räknade jag inte med. Det gjorde jag flera gånger varje dag.
Som just nu när jag låg och lyssnade på alla ljuden av morgonknullet i mammas rum. Hon och killen sov i ett eget rum och jag hade mitt.

Vi hade hyrt en stuga ute vid havet i närheten av Smögen.
Tystnaden och husets bristfälliga isolering gjorde att jag hörde hur de rumlade runt i sängen.
Det lät som det brukade göra i en del av porrfilmerna, som jag i studiesyfte hade tittat på tillsammans med några kompisarna. Man måste lära sig, ansåg jag, det här med hur tjejer och killar gjorde det när de hade sex med varandra. Alla tidigare år brukade jag smyga på semestrarna med medhavda porrbilder, för att kunna få tillstånd härliga herdestunder.
Min kuk stod nu upphetsad och stor som en flaggstång, tyckte jag och jag flängde av mig täcket. Jag var superkåt av samlagsljuden jag hörde. Det här var bättre än att fantisera till porrbilder. Smekte min kropp mjukt medan jag fantiserade att det var jag som trängde in mellan hennes, min mors rosafärgade blygdläpparna som skapades för min inre syn.

Fitta hade jag aldrig sett annat än på porrbilder.
Det var alltid i fantasin, mammas fitta jag spände på när kåtheten var som störst.
Den hade jag ju nästan sett, men inte på riktigt. Det var bara en liten springa i en hårbuske, som ibland hade skymtat när hon var naken.
Tidigare år hade vi alltid semestrat tillsammans här ute på västkusten.
Då brukade vi bada nakna ute bland klipporna. Det fanns ett ställe, en avskild plats där alla som kände för det kunde lägga av alla kläder och sola och bada nakna.

Nu kände jag hur utlösningen spände på och det stramade i pungen. När jag sedan hörde att samlagsrörelserna tystnade och mamma skrek till mitt i utlösningen hon fick.

Sprutade jag ut kaskader av sperma på min mage.

Låg sedan flämtande och njöt av att efterdra den slaknande kuken och av att se de små droppar som jag nu mjölkade ut. Förde dem med fingrarna till munnen, slickade i mig livets ursprung.
Längtan fanns efter att känna en fitta, göra samma procedur tillsammans med en kvinna. Undrade ändå oftast, i ensamheten om det kunde kännas och vara lika skönt som ett härligt runka.

15 juli 2019.

En gammal diktare trött på det traditionella.
Bosstanken är medlem sedan 2019 Bosstanken har 56 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren