Arya1775

Arya1775

Att bli en författare är min dröm. Samma som att måla olika känslör man kan han. Tyvärr det kan jag inte, därför bestämde jag att uttrycka mig med skrivning istället. Jag längtar på hem därför dikter är min bästa vän. Jag hoppas att i framtiden jag kan skriva fler noveller också.

Publicerade verk: 7
Medlem sedan: 2018

Författarens dikter:

An elusive dream

Arya1775

I dreamed of anything but peace and contentment Where no wars, no famine, no darkness and no broken hearts In an utopia of a perfect world which everyone lives in harmony There where no room for misunderstandings…

Klicka här för att läsa hela »

Största önskan

Arya1775

Lugn och ro varför är ni svårt att fånga? Jag söker, reser, och frågade Men har aldrig fick ett riktigt svar Lugn och ro vad ska man behöver göra? Ska jaga er hela tiden eller sluta nu Lugn och…

Klicka här för att läsa hela »

Jag vill ha det gamla tider tillbaka

Arya

Minns du när vi var liten? När allt som vi tänkte är att leka Inga stora problem och livet är enkelt Där allt vi bryr oss om är att få leksaker Kom du ihåg när vi ser bara de positiva Att le…

Klicka här för att läsa hela »

A heart's plea

Arya

Symphony playing, band is coming All the children are ready for dancing Twirling sounds of a gushing wind Encircling a lonely soul with a lind The time ticking faster than a blink Not even my camera can…

Klicka här för att läsa hela »

Orden som jag känner

Arya

Det vackraste jag känner är att älska Och att blev älska tillbaka Häromdagen lyser solen utan slut Plotsligt,något konstigt händer Det gömmer solen bakom moln Ingenting ser lyckliga ut Även pajas…

Klicka här för att läsa hela »

En kärlek för evig

Arya

Minns du när vi var i stranden? Hur vi väntar på solnedgång Mitt hjärta slå ditt namn På vintern när snö faller Jag målar ditt ansikte i molnen Du gav kärlek ett annat betydelse Sedan vi har…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren