Daniela I

Daniela I

Hej!
Jag är 20 år gammal och kommer från Finland. Mitt intresse för skriva kom redan i iåg ålder. Men 2009 var mitt startskott då jag började med min blogg. År 2012 hittade jag en annan sida på nätet där jag började publicera mina dikter. Jag medverkar även i 5 antologier med min poesi. Skriver också noveller. Andra saker jag sysslar med är att fota och politik.

Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2017

Författarens dikter:

Drömmer

Daniela I

Drömmer bortom klädde mig i en skrud för att stöta alla åt sidan kändes som min brand höll på att släckas som det där sista vattnet hade öst på drömmer bortom en annan dag då mina känslor…

Klicka här för att läsa hela »

Blått

Daniela I

Blått blått jag lovade såg inget stilla dansade framför lila och jag hade redan hoppat orange du satte mitt hjärta i brand vitt som en ängels mjuka hand svart och kärleken bara försvann.

Klicka här för att läsa hela »

Hjärtat

Daniela I

Hjärtat Hjärtat som pumpade blod ut till alla delar till benen och de små tårna pulsen som pulserade din hand mot min din varma mot min kalla ditt hjärta mot mitt hjärta som pumpade mitt öra mot…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren