En svensk säl

En svensk säl

18 åring som ville testa att dela med sig av lite dikter. Läs och kommentera gärna om du vill!

Publicerade verk: 13
Medlem sedan: 2021

Författarens dikter:

Inget hopp

En Svensk Säl

Hjälp mig! Frosten har tagit mitt hjärta. Jag vill le men det smärtar. Jag. Vill. Vara. Glad. Njuta av idag. Men jag är ensam ensam i ett rum utan fönster eller ljus. Jag ser mig omkring men i mörkret…

Klicka här för att läsa hela »

At the bottom

En Svensk Säl

Stuck at the bottom of the ocean can only breathe down here at the bottom of the ocean up there there's too much oxygen Stuck at the bottom of the ocean above there's too much light but at the bottom…

Klicka här för att läsa hela »

Allt kan inte lagas

En Svensk Säl

Ibland blir jag lite narcissist och jag antar att det är ganska trist för den som inte är jag. Ibland så gör jag lite som jag vill tänjer tänjer bara lite till! Oj! Kanske det gått lite för långt…

Klicka här för att läsa hela »

Rösterna i vinden

En Svensk Säl

Kan ni höra alla rop på hjälp? Alla viskningar i vindarna? Alla tårar som faller, kan ni känna dem? Deras kyla? Vi huttrar, vi som går i vinden. Vi hör ropen och regnet kyler oss, med sin väta.…

Klicka här för att läsa hela »

Jag var där

En Svensk Säl

Föddes som människa sedan kom det grå ett mörker ingen tycktes förstå allra minst jag som var fast där men fan nu är jag här där ni andra är dimman var tät kunde inte förstå kunde inte förstå…

Klicka här för att läsa hela »

Ut (panik)

En Svensk Säl

Instängd i ett mörkt rum skriker men stannar stum väggar närmar sig på alla håll står i mitten utan kontroll taket så högt kan aldrig nå golvet så kallt måste tippa på tå handling tar vid…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren