Eva-Karin

Eva-Karin

Jag tycker om att skriva. Fast nu har jag synproblem så det är jobbigt.

Publicerade verk: 5
Medlem sedan: 2016

Författarens dikter:

Mr Bean!

Eva-Karin

Du är som Mr Bean.. Med sitt fina flin.. Du är som Mr Bean.. Å du äger allt men ingenting.. Du är som Mr Bean.. Ja så lik som Mr Bean.. Du trode du kunde äga mig.. Å de jag gav till dig.. Men…

Klicka här för att läsa hela »

Kärlekens fågel!

Eva-Karin

Flyg min fågel flyg Över berg å slätte Över hav vatten Flyg med kärlekns budskap Flyg till den mitt hjärta håller kär. Låt mitt hjärta visa vägen Till min kärlekens prins Ge honom mitt budskap…

Klicka här för att läsa hela »

Hand i hand

Eva-Karin

Vi två skall gå genom livet tillsammans. Vi skall vandra hand i hand på lyckan stig. Stigen skall leda oss till livet slut, och hand i hand vi lyckliga bli. Kärleken leder oss genom livet med lycka…

Klicka här för att läsa hela »

Som en sol!

Eva-Karin

Som en sol som lyser upp din dag så lyser du upp mitt inre. Som en tår som värme ditt ansikte så värme du min själ. Som en klocka som slår ett slag så slår mitt hjärta för dig. Som en vind…

Klicka här för att läsa hela »

Bomba bomba smsen!

Eva-Karin

Sms är något dumt. Sms är bara strunt. Varför finns de till. Vad hände med notis? Varför skall de finnas i en telefon? som vars bruk är att ringas med. Bomba mobilen. Sluta denna striden. Kom på…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren